Gå til indhold

Billede
- - - - -

Sexstillinger

• Låst emne Emnet er låst
31 svar på dette emne

#1 misskate16

misskate16

Erfaren

• Medlemmer
  • 124 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 00:29

Synes at det kunne være rimelig sjovt at høre lidt om hvordan folks første gangs oplevelser med forskellige sexstillinger var...
Lykkedes alting bare første gang eller tog det laaang tid før der kom rigtig gang i sagerne?

Misskate *som ikke selv har været i gang vildt længe og som nogle gange føler at hun godt kunne bruge lidt hjælp/ et godt råd*

#2 Hopefull1979

Hopefull1979

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 43 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 08:16

Personligt kender jeg kun tre stillinger, men der er da intet der virker 100 % første gang... Jeg prøvede en enkelt gang at sidde med hovedet væk fra ham, mens jeg red ham, men det var bestemt ikke noget hit.... *LOL*

#3 frk.Jakobsen

frk.Jakobsen

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.122 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 08:22

Næhh, det eneste jeg har at sige til det, er at der gik nogle år, inden jeg ville ride en fyr... Jeg var meget genert :blush:

#4 liera

liera

Erfaren

• Medlemmer
  • 325 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 08:25

hhmmm første gang var det den normale missionær, gik dog ikke så lang tid før vi prøvede andre og mere interresante stillinger

#5 frk.Jakobsen

frk.Jakobsen

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.122 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 08:35

Er de andre stillinger egentlig mere spændende, end missionær?? :gruble: - Jeg synes da det er en fed stilling! Man kan ligge og kigge op på en lækker overkrop, og holde om at par muskuløse arme :savl: ... Synes hver stilling, har sin charme.

#6 Mette

Mette

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.932 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 09:14

Jeg kan også godt lide missionær! Og den kan jo udvides til at være lidt mere kinky end hyggelig!
:lun:

#7 Arrowfarm

Arrowfarm

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 988 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 09:19

Jeg tror ikke det er meningen, at det skal virke første gang.
En del af sex er, efter min mening, det sjove i at at prøve sig frem.
BLA BLA BLA...

#8 E-Coli

E-Coli

Bortvist fra debatten

• Banned
  • 30.743 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 09:29

De kan opfinde alt muligt syret tantra-stuff og latex og mystiske tranestillinger, men INTET slår nogensinde den gode gamle doggy.
Real eyes realize real lies

#9 browneyedhandsomeman

browneyedhandsomeman

Fortabt

• Medlemmer
  • 22.021 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 09:31

Citat fra Hopefull1979
Personligt kender jeg kun tre stillinger, men der er da intet der virker 100 % første gang... Jeg prøvede en enkelt gang at sidde med hovedet væk fra ham, mens jeg red ham, men det var bestemt ikke noget hit.... *LOL*

"tre"? som i "3"? romertal: "III" ?????:forvirret

Hvad er de to andre?

:-D :-D :-D :-D

#10 liera

liera

Erfaren

• Medlemmer
  • 325 Beskeder:

Skrevet 27 september 2004 - 09:33

Citat fra frk.Jakobsen
Er de andre stillinger egentlig mere spændende, end missionær?? :gruble: - Jeg synes da det er en fed stilling! Man kan ligge og kigge op på en lækker overkrop, og holde om at par muskuløse arme :savl: ... Synes hver stilling, har sin charme.

hehe ik sådan ment, elsker os den stilling, men den er meet enkel, det var mere det. de andre er lidt mere avancerede...hvis i forstår. missionær er en typisk begynder