Gå til indhold

Billede
- - - - -

Fuld løn under barsel - hvornår?

• Låst emne Emnet er låst
5 svar på dette emne

#1 Tigriss

Tigriss

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.298 Beskeder:

Skrevet 08 september 2004 - 11:58

Hejsa
Er der nogle der ved hvor lang tid man skal være ansat for at få fuld løn under barsel. (jeg er lærer). Jeg har kigget på fagforeningens hjemmeside, men kan ikke finde noget.
Jeg er pt ikke i arbejde, så jeg er egentlig bare nysgerrig :)

På forhånd tak :)

Vh Tigriss
" Husk følgende: Respekt for dig selv - respekt for andre - Ansvar for dine handlinger "

Dalai Lama

Sophie 19.06.06 :lun:

Gustav 12.06.10 :lun:

#2 lubbeline

lubbeline

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 510 Beskeder:

Skrevet 08 september 2004 - 12:03

er det ikke noget med 13 ugers fuldtids arbejde, eller det kun med "alm." dagpenge.

Ellers ring til fagforeningen, de ved det

Lubbeline
Man behøver ikke være tosset for at være her - men det hjælper...

#3 Tigriss

Tigriss

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.298 Beskeder:

Skrevet 08 september 2004 - 12:07

Forkert smilie i overskriften - skulle være et spørgsmålstegn - sorry.

Jeg har hørt det forskellige svar. Både ½ år og 9 måneder. Men ja jeg tror jeg prøver fagforeningen ellers :)

Vh Tigriss
" Husk følgende: Respekt for dig selv - respekt for andre - Ansvar for dine handlinger "

Dalai Lama

Sophie 19.06.06 :lun:

Gustav 12.06.10 :lun:

#4 pilje

pilje

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.924 Beskeder:

Skrevet 08 september 2004 - 13:07

Nu ved jeg ikke lige hvordan det er når man er lærer, men jeg mener det afhænger meget af arbejdsgiveren.

Som arbejdsgiver er man vist kun forpligtet til at betale de første 14 uger, hvor en mor skal være hjemme. Men mange af de offentlige ansatte har vist ½ år.

Mvh. P

#5 rikke888

rikke888

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.333 Beskeder:

Skrevet 08 september 2004 - 14:38