Gå til indhold

Billede
- - - - -

DSB - En dags billet?

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 mizz-sophie

mizz-sophie

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 959 Beskeder:

Skrevet 05 september 2004 - 11:32

Jeg har ovevejet at forkæle mig selv med en power-shoppe tur til Kbh. i efterårsferien, og i den forbindelse leder jeg efter oplysninger om DSB's en dags billetter. Mener at have læst at de er billigere end normalt? Jeg skal jo helt fra det mørke Jylland ;)
Jeg synes dog ikke lige, at jeg kan finde noget om det.

Så help me out, hvis I kan :)

/Sophie

#2 pooh20

pooh20

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.517 Beskeder:

Skrevet 05 september 2004 - 11:40

de gjalte kun til den 8 august så du kan slet ikke få dem mere...!
Nu med baby inside :lun:

#3 mizz-sophie

mizz-sophie

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 959 Beskeder:

Skrevet 05 september 2004 - 11:56

ØV! Nu håbede jeg lige sådan at den fandtes. For det bliver en halv-dyr tur med de normale takster for en enkelt dag.

#4 Guest_jollyrocks_*

Guest_jollyrocks_*
  • Guests

Skrevet 05 september 2004 - 12:11

Du skal bare planlægge det i god tid.. så kan du købe orange. Eller hvis ellers alderen er den rigtige - et wildcard. En tur og den er tjent hjem.(i hvert fald fra Esbjerg)

#5 mizz-sophie

mizz-sophie

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 959 Beskeder:

Skrevet 05 september 2004 - 12:51

Jeg er studerende. Jeg har også overvejet at købe et wildcard, men ved bare ikke helt om det er det værd, når jeg nok kun kommer til at bruge det 2 gange eller sådan.
Hvad går orange ud på? Siden man kan få det billigere ved at bestille i god tid? :)
Jeg bor i Thy midt mellem Struer og Thisted, hvis det siger jer noget ;)

/Sophie
Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.

#6 Nienna-

Nienna-

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.564 Beskeder:

Skrevet 05 september 2004 - 14:18

det er korrekt at endagsbilletter kun galdt til 8. august, men derudover kunne de heller ikke dengang bestilles på internettet så nogengange er det bedst at ringe til dsb eller gå ned i et billetsalg

Men ja, orange er måske lidt billigere end wildcard, til gengæld er betingelserne det samme som alm. biletter når du køber dem med wildcard, hvor de er skærpede ved orange
Dvs. køber du billetten orange har du ingen returret fx.

Stiller lige et lille regnestykke op, hvis du nu tager fra struer til kbh (ved ikke lige hvilken station du tager fra)

Alm. billet retur: 636

ungdomsbillet inkl. køb af wildcard: 513

Dette er inkl. pladsbilletter

Behøver jeg at sige at wildcard kan betale sig :)

Nienna
:lun: søn maj 05 :lun:

#7 Niko_Deluxe

Niko_Deluxe

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.724 Beskeder:

Skrevet 05 september 2004 - 19:36

Nienna er helt enig med dig..

det betaler sig at købe det..også selvom du kun bruger det en gang.. Du sparer sgu penge alligevel..
jeg brugte det i hvert fald flittigt, da jeg havde kæreste på fyn (bor på sjælland) men godt det overstået! Blev alligevel dyrt i længden..
When you look into an abyss, the abyss also looks into you..! Friedrich Nietzsche

:deer: