Gå til indhold

Billede
- - - - -

Brugte møbler i Århus?

• Låst emne Emnet er låst
3 svar på dette emne

#1 Noir_Desire

Noir_Desire

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.666 Beskeder:

Skrevet 15 august 2004 - 15:00

Hvor kan man købe brugte møbler i Århus og omegn - gerne større ting som skabe, borde osv.?
Mvh N_D

#2 Lone

Lone

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.278 Beskeder:

Skrevet 15 august 2004 - 16:28

Der er fx Århusklunserne (http://aarhusklunserne.homepage.dk/). Jeg har ikke selv været der, men har hørt, at man ofte kan gøre et godt kup

Og Genbrugsen v. Viby Torv har også mange møbler

//Kone_lone
"This thaw -- took a while to thaw, it's going to take a while to unthaw." --George W. Bush, on liquidity in the markets, Alexandria, La., Oct. 20, 2008

#3 Noir_Desire

Noir_Desire

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.666 Beskeder:

Skrevet 15 august 2004 - 21:23

Det kan godt være, det er mig, der spørger dumt nu. Men er der mere end én genbrugs ved Viby Torv så? For jeg har været i én, og der var ikke ret mange møbler. De fleste møbler var ikke til salg, da de fungerede som hylder for alle småtingene.

Jeg vil prøve at tage ud og besøge Århus Klunserne så. Jeg har aldrig hørt om dem før. :)
Mvh N_D

#4 Lone

Lone

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.278 Beskeder:

Skrevet 16 august 2004 - 12:32

Så vidt jeg husker er den genbrugs jeg tænker på delt op i to. Tøjbutikken ligger på Skanderborgvej (ud mod gaden). Møbelbutikken ligger i baggården bag tøjbutikken.

//Kone_lone
"This thaw -- took a while to thaw, it's going to take a while to unthaw." --George W. Bush, on liquidity in the markets, Alexandria, La., Oct. 20, 2008