Gå til indhold

- - - - -

Månesyge...

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
10 svar på dette emne

#1 Guest_sjo_*

Guest_sjo_*
  • Guests

Skrevet 29 november 2001 - 10:52

Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...

Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i større eller mindre grad, men det er kun gætterier.

Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om ovennævnte?

Sjo *letpåvirkelig*

#2 Guest_Orchideen_*

Guest_Orchideen_*
  • Guests

Skrevet 29 november 2001 - 11:25

Hej Sjo,

Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge mere.

Ja, jeg er en dejlig datter *GG*

orchidéen

Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
>
> Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
>
> Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> ovennævnte?
>
> Sjo *letpåvirkelig*
>

#3 Guest_sjo_*

Guest_sjo_*
  • Guests

Skrevet 29 november 2001 - 11:28

*LOOOOL*

Det kan man da kalde opmærksomhed, O!!!

Jeg sover "kun" dårligt, har ikke andre gener af det... I øvrigt er det Fuldmåne i morgen, så er I advarede, mine kære lidelsesfæller.

Sjo *nægter at tro, at hun er SÅ unik*

Den kl.10:25 den 29. November skrev:Orchideen
> Hej Sjo,
>
> Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der
> fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg
> hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige
> om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge
> mere.
>
> Ja, jeg er en dejlig datter *GG*
>
> orchidéen
>
>
>
>
>
>
> Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> > Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> > fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
> >
> > Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> > ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> > større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
> >
> > Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> > ovennævnte?
> >
> > Sjo *letpåvirkelig*
> >

#4 Guest_Slemma_*

Guest_Slemma_*
  • Guests

Skrevet 29 november 2001 - 11:39

HOLD SÅ OOOOOP, Jordbærhjelm...... i går, da jeg kørte hjem fra job & så den der fede, smørgule månemand hænge lavt over byens tage, tænkte jeg "OH Oooohhh.... 2 dage til Fuldmåne", hvorefter jeg overvejede at smide et indlæg herind omkring Månens påvirkning...... og forkastede det igen! DAMN!
Jeg blir' osse altid meget påvirket af ham den gamle Månemand (får hugtænder & hår over hele kroppen..... GRRROOWWL! *LOL*)
Nej, seriøst..... der er noget der & din forklaring omkring tidevand etc. har faktisk været en videnskabelig teori længe! (Det er dét jeg sir'... du ER klog *G*)
Ved hver Fuldmåne, når det er overskyet når jeg går i seng, kan jeg være sikker på at vågne så snart skyerne forsvinder & La Bella Luna dukker frem på himlen.... den er sikker hver gang! Jeg blir' osse meget rastløs & urolig..... og før i tiden gik jeg tit en lang tur, helst på steder hvor gadebelysningen var mangelfuld, så jeg rigtig ku' nyde Månelyset........ mend et må jeg ikke mere for min mand...... så nu sidder jeg i vinduet istedet for..... og hyler *S*!
Slemma *Måne-Fascineret*

Den kl.10:28 den 29. November skrev:sjo
> *LOOOOL*
>
> Det kan man da kalde opmærksomhed, O!!!
>
> Jeg sover "kun" dårligt, har ikke andre gener af det... I øvrigt er det Fuldmåne i
> morgen, så er I advarede, mine kære lidelsesfæller.
>
> Sjo *nægter at tro, at hun er SÅ unik*
>
> Den kl.10:25 den 29. November skrev:Orchideen
> > Hej Sjo,
> >
> > Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der
> > fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg
> > hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige
>
> > om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge
> > mere.
> >
> > Ja, jeg er en dejlig datter *GG*
> >
> > orchidéen
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> > > Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> > > fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
> > >
> > > Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> > > ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> > > større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
> > >
> > > Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> > > ovennævnte?
> > >
> > > Sjo *letpåvirkelig*
> > >

#5 Guest_sjo_*

Guest_sjo_*
  • Guests

Skrevet 29 november 2001 - 11:45

*GGG* Varulve-symptomet igen-igen...

jeg plejer at stå op, når månen kommer frem, kender nemlig godt det dersend overskyede noget... (det holder aldrig til en skid...). Om sommeren pakker jeg mig ind i et tæppe og render ud på min altan, men det er lidt koldt her om vinteren, så nu sidder jeg på en pude midt på gulvet og nyder stilheden... Det kan jeg jo lige så godt, når jeg ikke kan sove alligevel... Og tænker... Dybe tanker, drømmer lidt og nyder ellers bare at være til. Man kan jo lige så godt få det bedset ud af det, når det nu er.

Ved ikke om, jeg er fascineret som sådan, tror bare, at jeg er ved at vænne mig til, at sådan er det... Og at jeg lige så godt kan få det bedste ud af det.

I øvrigt "lider" min mor, min moster, min far og min bror af det samme, min mormor gjorde også... Så det må være noget "arveligt" eller også er det bare "fremelsket" i min familie!

Jeg kan godt gå tur her hvor jeg bor, og gør det også, men vil dog helst have kæresten med! Og han er ikke så glad for at blive losset ud af sengen om natten... Han har nemlig et rigtig godt sovehjerte.

Sjo *mærkelig*

Den kl.10:39 den 29. November skrev:Slemma
> HOLD SÅ OOOOOP, Jordbærhjelm...... i går, da jeg kørte hjem fra job & så den der fede, smørgule
> månemand hænge lavt over byens tage, tænkte jeg "OH Oooohhh.... 2 dage til Fuldmåne", hvorefter
> jeg overvejede at smide et indlæg herind omkring Månens påvirkning...... og forkastede det
> igen! DAMN!
> Jeg blir' osse altid meget påvirket af ham den gamle Månemand (får hugtænder & hår over hele
> kroppen..... GRRROOWWL! *LOL*)
> Nej, seriøst..... der er noget der & din forklaring omkring tidevand etc. har faktisk været en
> videnskabelig teori længe! (Det er dét jeg sir'... du ER klog *G*)
> Ved hver Fuldmåne, når det er overskyet når jeg går i seng, kan jeg være sikker på at vågne så
> snart skyerne forsvinder & La Bella Luna dukker frem på himlen.... den er sikker hver gang! Jeg
> blir' osse meget rastløs & urolig..... og før i tiden gik jeg tit en lang tur, helst på steder
> hvor gadebelysningen var mangelfuld, så jeg rigtig ku' nyde Månelyset........ mend et må jeg
> ikke mere for min mand...... så nu sidder jeg i vinduet istedet for..... og hyler *S*!
> Slemma *Måne-Fascineret*
>
> Den kl.10:28 den 29. November skrev:sjo
> > *LOOOOL*
> >
> > Det kan man da kalde opmærksomhed, O!!!
> >
> > Jeg sover "kun" dårligt, har ikke andre gener af det... I øvrigt er det Fuldmåne i
> > morgen, så er I advarede, mine kære lidelsesfæller.
> >
> > Sjo *nægter at tro, at hun er SÅ unik*
> >
> > Den kl.10:25 den 29. November skrev:Orchideen
> > > Hej Sjo,
> > >
> > > Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der
> > > fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg
> > > hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige
> >
> > > om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge
> > > mere.
> > >
> > > Ja, jeg er en dejlig datter *GG*
> > >
> > > orchidéen
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> > > > Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> > > > fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
> > > >
> > > > Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> > > > ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> > > > større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
> > > >
> > > > Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> > > > ovennævnte?
> > > >
> > > > Sjo *letpåvirkelig*
> > > >

#6 Guest_FrøkenBims_*

Guest_FrøkenBims_*
  • Guests

Skrevet 29 november 2001 - 17:00

Jeg er vist lidt unormal og dog. Jeg sover heller ikke når det er fuldmåne, men jeg er nu heller ikke træt. Jeg bliver sådan lidt funderende og vemodig på en dejlig måde. Jeg ÆÆÆÆÆLLSKER disse stille nætter.

Bims

Den kl.10:45 den 29. November skrev:sjo
> *GGG* Varulve-symptomet igen-igen...
>
> jeg plejer at stå op, når månen kommer frem, kender nemlig godt det dersend overskyede noget...
> (det holder aldrig til en skid...). Om sommeren pakker jeg mig ind i et tæppe og render ud på min
> altan, men det er lidt koldt her om vinteren, så nu sidder jeg på en pude midt på gulvet og nyder
> stilheden... Det kan jeg jo lige så godt, når jeg ikke kan sove alligevel... Og tænker... Dybe
> tanker, drømmer lidt og nyder ellers bare at være til. Man kan jo lige så godt få det bedset ud af
> det, når det nu er.
>
> Ved ikke om, jeg er fascineret som sådan, tror bare, at jeg er ved at vænne mig til, at sådan er
> det... Og at jeg lige så godt kan få det bedste ud af det.
>
> I øvrigt "lider" min mor, min moster, min far og min bror af det samme, min mormor gjorde også...
> Så det må være noget "arveligt" eller også er det bare "fremelsket" i min familie!
>
> Jeg kan godt gå tur her hvor jeg bor, og gør det også, men vil dog helst have kæresten med! Og han
> er ikke så glad for at blive losset ud af sengen om natten... Han har nemlig et rigtig godt
> sovehjerte.
>
> Sjo *mærkelig*
>
> Den kl.10:39 den 29. November skrev:Slemma
> > HOLD SÅ OOOOOP, Jordbærhjelm...... i går, da jeg kørte hjem fra job & så den der fede, smørgule
>
> > månemand hænge lavt over byens tage, tænkte jeg "OH Oooohhh.... 2 dage til Fuldmåne", hvorefter
>
> > jeg overvejede at smide et indlæg herind omkring Månens påvirkning...... og forkastede det
> > igen! DAMN!
> > Jeg blir' osse altid meget påvirket af ham den gamle Månemand (får hugtænder & hår over hele
> > kroppen..... GRRROOWWL! *LOL*)
> > Nej, seriøst..... der er noget der & din forklaring omkring tidevand etc. har faktisk været en
> > videnskabelig teori længe! (Det er dét jeg sir'... du ER klog *G*)
> > Ved hver Fuldmåne, når det er overskyet når jeg går i seng, kan jeg være sikker på at vågne så
> > snart skyerne forsvinder & La Bella Luna dukker frem på himlen.... den er sikker hver gang! Jeg
>
> > blir' osse meget rastløs & urolig..... og før i tiden gik jeg tit en lang tur, helst på steder
> > hvor gadebelysningen var mangelfuld, så jeg rigtig ku' nyde Månelyset........ mend et må jeg
> > ikke mere for min mand...... så nu sidder jeg i vinduet istedet for..... og hyler *S*!
> > Slemma *Måne-Fascineret*
> >
> > Den kl.10:28 den 29. November skrev:sjo
> > > *LOOOOL*
> > >
> > > Det kan man da kalde opmærksomhed, O!!!
> > >
> > > Jeg sover "kun" dårligt, har ikke andre gener af det... I øvrigt er det Fuldmåne i
> > > morgen, så er I advarede, mine kære lidelsesfæller.
> > >
> > > Sjo *nægter at tro, at hun er SÅ unik*
> > >
> > > Den kl.10:25 den 29. November skrev:Orchideen
> > > > Hej Sjo,
> > > >
> > > > Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der
> > > > fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg
> > > > hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige
> > >
> > > > om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge
> > > > mere.
> > > >
> > > > Ja, jeg er en dejlig datter *GG*
> > > >
> > > > orchidéen
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> > > > > Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> > > > > fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
> > > > >
> > > > > Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> > > > > ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> > > > > større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
> > > > >
> > > > > Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> > > > > ovennævnte?
> > > > >
> > > > > Sjo *letpåvirkelig*
> > > > >

#7 Guest_m@ma_*

Guest_m@ma_*
  • Guests

Skrevet 29 november 2001 - 22:35

Jo jeg kender alt for godt til månesyge.

Sover uroligt, og drømmer ubehageligt. Iøvrigt får jeg altid min menstruation til fuldmåne og det gør bare det hele endnu værre, bliver lidt smådepri og har svært ved at tro at jeg vil have det bedre et par dage senere.

En selvmedlidende m@ma

Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
>
> Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
>
> Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> ovennævnte?
>
> Sjo *letpåvirkelig*
>

#8 Guest_daah_*

Guest_daah_*
  • Guests

Skrevet 30 november 2001 - 07:10

Hvorfor må du ikke for din mand?....

Den kl.10:39 den 29. November skrev:Slemma
> HOLD SÅ OOOOOP, Jordbærhjelm...... i går, da jeg kørte hjem fra job & så den der fede, smørgule
> månemand hænge lavt over byens tage, tænkte jeg "OH Oooohhh.... 2 dage til Fuldmåne", hvorefter
> jeg overvejede at smide et indlæg herind omkring Månens påvirkning...... og forkastede det
> igen! DAMN!
> Jeg blir' osse altid meget påvirket af ham den gamle Månemand (får hugtænder & hår over hele
> kroppen..... GRRROOWWL! *LOL*)
> Nej, seriøst..... der er noget der & din forklaring omkring tidevand etc. har faktisk været en
> videnskabelig teori længe! (Det er dét jeg sir'... du ER klog *G*)
> Ved hver Fuldmåne, når det er overskyet når jeg går i seng, kan jeg være sikker på at vågne så
> snart skyerne forsvinder & La Bella Luna dukker frem på himlen.... den er sikker hver gang! Jeg
> blir' osse meget rastløs & urolig..... og før i tiden gik jeg tit en lang tur, helst på steder
> hvor gadebelysningen var mangelfuld, så jeg rigtig ku' nyde Månelyset........ mend et må jeg
> ikke mere for min mand...... så nu sidder jeg i vinduet istedet for..... og hyler *S*!
> Slemma *Måne-Fascineret*
>
> Den kl.10:28 den 29. November skrev:sjo
> > *LOOOOL*
> >
> > Det kan man da kalde opmærksomhed, O!!!
> >
> > Jeg sover "kun" dårligt, har ikke andre gener af det... I øvrigt er det Fuldmåne i
> > morgen, så er I advarede, mine kære lidelsesfæller.
> >
> > Sjo *nægter at tro, at hun er SÅ unik*
> >
> > Den kl.10:25 den 29. November skrev:Orchideen
> > > Hej Sjo,
> > >
> > > Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der
> > > fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg
> > > hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige
> >
> > > om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge
> > > mere.
> > >
> > > Ja, jeg er en dejlig datter *GG*
> > >
> > > orchidéen
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> > > > Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> > > > fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
> > > >
> > > > Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> > > > ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> > > > større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
> > > >
> > > > Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> > > > ovennævnte?
> > > >
> > > > Sjo *letpåvirkelig*
> > > >

#9 Guest_daah_*

Guest_daah_*
  • Guests

Skrevet 30 november 2001 - 07:13

Jeg hader nætter hvor jeg ikke kan sove... Jeg tror ikke kun det er månen der trækker rundt i mit kropsvand... Jeg nyder ikke stilheden... den gør mig mere nervøs.... Men min mor er hjemmehjælper og kører rundt om natten og hun siger at ældre mennesker bliver urolige når der er fuldmåne...

Den kl.16:00 den 29. November skrev:FrøkenBims
> Jeg er vist lidt unormal og dog. Jeg sover heller ikke når det er fuldmåne, men jeg er nu heller ikke
> træt. Jeg bliver sådan lidt funderende og vemodig på en dejlig måde. Jeg ÆÆÆÆÆLLSKER disse stille
> nætter.
>
> Bims
>
> Den kl.10:45 den 29. November skrev:sjo
> > *GGG* Varulve-symptomet igen-igen...
> >
> > jeg plejer at stå op, når månen kommer frem, kender nemlig godt det dersend overskyede noget...
> > (det holder aldrig til en skid...). Om sommeren pakker jeg mig ind i et tæppe og render ud på min
> > altan, men det er lidt koldt her om vinteren, så nu sidder jeg på en pude midt på gulvet og nyder
> > stilheden... Det kan jeg jo lige så godt, når jeg ikke kan sove alligevel... Og tænker... Dybe
> > tanker, drømmer lidt og nyder ellers bare at være til. Man kan jo lige så godt få det bedset ud af
> > det, når det nu er.
> >
> > Ved ikke om, jeg er fascineret som sådan, tror bare, at jeg er ved at vænne mig til, at sådan er
> > det... Og at jeg lige så godt kan få det bedste ud af det.
> >
> > I øvrigt "lider" min mor, min moster, min far og min bror af det samme, min mormor gjorde også...
> > Så det må være noget "arveligt" eller også er det bare "fremelsket" i min familie!
> >
> > Jeg kan godt gå tur her hvor jeg bor, og gør det også, men vil dog helst have kæresten med! Og han
> > er ikke så glad for at blive losset ud af sengen om natten... Han har nemlig et rigtig godt
> > sovehjerte.
> >
> > Sjo *mærkelig*
> >
> > Den kl.10:39 den 29. November skrev:Slemma
> > > HOLD SÅ OOOOOP, Jordbærhjelm...... i går, da jeg kørte hjem fra job & så den der fede, smørgule
> >
> > > månemand hænge lavt over byens tage, tænkte jeg "OH Oooohhh.... 2 dage til Fuldmåne", hvorefter
> >
> > > jeg overvejede at smide et indlæg herind omkring Månens påvirkning...... og forkastede det
> > > igen! DAMN!
> > > Jeg blir' osse altid meget påvirket af ham den gamle Månemand (får hugtænder & hår over hele
> > > kroppen..... GRRROOWWL! *LOL*)
> > > Nej, seriøst..... der er noget der & din forklaring omkring tidevand etc. har faktisk været en
> > > videnskabelig teori længe! (Det er dét jeg sir'... du ER klog *G*)
> > > Ved hver Fuldmåne, når det er overskyet når jeg går i seng, kan jeg være sikker på at vågne så
> > > snart skyerne forsvinder & La Bella Luna dukker frem på himlen.... den er sikker hver gang! Jeg
> >
> > > blir' osse meget rastløs & urolig..... og før i tiden gik jeg tit en lang tur, helst på steder
> > > hvor gadebelysningen var mangelfuld, så jeg rigtig ku' nyde Månelyset........ mend et må jeg
> > > ikke mere for min mand...... så nu sidder jeg i vinduet istedet for..... og hyler *S*!
> > > Slemma *Måne-Fascineret*
> > >
> > > Den kl.10:28 den 29. November skrev:sjo
> > > > *LOOOOL*
> > > >
> > > > Det kan man da kalde opmærksomhed, O!!!
> > > >
> > > > Jeg sover "kun" dårligt, har ikke andre gener af det... I øvrigt er det Fuldmåne i
> > > > morgen, så er I advarede, mine kære lidelsesfæller.
> > > >
> > > > Sjo *nægter at tro, at hun er SÅ unik*
> > > >
> > > > Den kl.10:25 den 29. November skrev:Orchideen
> > > > > Hej Sjo,
> > > > >
> > > > > Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der
> > > > > fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg
> > > > > hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige
> > > >
> > > > > om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge
> > > > > mere.
> > > > >
> > > > > Ja, jeg er en dejlig datter *GG*
> > > > >
> > > > > orchidéen
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> > > > > > Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> > > > > > fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
> > > > > >
> > > > > > Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> > > > > > ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> > > > > > større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
> > > > > >
> > > > > > Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> > > > > > ovennævnte?
> > > > > >
> > > > > > Sjo *letpåvirkelig*
> > > > > >

#10 Guest_Slemma_*

Guest_Slemma_*
  • Guests

Skrevet 30 november 2001 - 11:04

Fordi han er bange for at der skal ske mig noget, når jeg så'en vandrer alene rundt på mørke, øde steder midt om natten!

Den 06:10 den 30. November skrev:daah
> Hvorfor må du ikke for din mand?....
>
> Den kl.10:39 den 29. November skrev:Slemma
> > HOLD SÅ OOOOOP, Jordbærhjelm...... i går, da jeg kørte hjem fra job & så den der fede, smørgule
>
> > månemand hænge lavt over byens tage, tænkte jeg "OH Oooohhh.... 2 dage til Fuldmåne", hvorefter
>
> > jeg overvejede at smide et indlæg herind omkring Månens påvirkning...... og forkastede det
> > igen! DAMN!
> > Jeg blir' osse altid meget påvirket af ham den gamle Månemand (får hugtænder & hår over hele
> > kroppen..... GRRROOWWL! *LOL*)
> > Nej, seriøst..... der er noget der & din forklaring omkring tidevand etc. har faktisk været en
> > videnskabelig teori længe! (Det er dét jeg sir'... du ER klog *G*)
> > Ved hver Fuldmåne, når det er overskyet når jeg går i seng, kan jeg være sikker på at vågne så
> > snart skyerne forsvinder & La Bella Luna dukker frem på himlen.... den er sikker hver gang! Jeg
>
> > blir' osse meget rastløs & urolig..... og før i tiden gik jeg tit en lang tur, helst på steder
> > hvor gadebelysningen var mangelfuld, så jeg rigtig ku' nyde Månelyset........ mend et må jeg
> > ikke mere for min mand...... så nu sidder jeg i vinduet istedet for..... og hyler *S*!
> > Slemma *Måne-Fascineret*
> >
> > Den kl.10:28 den 29. November skrev:sjo
> > > *LOOOOL*
> > >
> > > Det kan man da kalde opmærksomhed, O!!!
> > >
> > > Jeg sover "kun" dårligt, har ikke andre gener af det... I øvrigt er det Fuldmåne i
> > > morgen, så er I advarede, mine kære lidelsesfæller.
> > >
> > > Sjo *nægter at tro, at hun er SÅ unik*
> > >
> > > Den kl.10:25 den 29. November skrev:Orchideen
> > > > Hej Sjo,
> > > >
> > > > Jeg mærker ikke selv noget til det, men min mor lider vist temmelig meget af dét der
> > > > fuldmånesyndrom...lige så længe jeg kan huske har hun ævlet løs om det.....men, jeg
> > > > hører aldrig rigtig efter - og kan faktisk ikke huske, hvad det er hun plejer at sige
> > >
> > > > om dét........Ved dog, at hun sover skidt - men, der er vist også et par tinge
> > > > mere.
> > > >
> > > > Ja, jeg er en dejlig datter *GG*
> > > >
> > > > orchidéen
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Den 09:52 den 29. November skrev:sjo
> > > > > Ja, det er jo nok ikke det, det hedder. Det jeg gerne vil høre Jer om, er det
> > > > > fænomen, der gør, at man (læs: Jeg) sover dårligere, når det er fuldmåne...
> > > > >
> > > > > Mit eget bud er det enkle, at vores kroppe indeholder meget vand, og når man
> > > > > ser på tidevandet, så ville det da være mærkeligt, hvis ikke vi blev påvirket i
> > > > > større eller mindre grad, men det er kun gætterier.
> > > > >
> > > > > Er der nogen af Jer, der oplever det samme? OG har I et bud/gæt/teori om
> > > > > ovennævnte?
> > > > >
> > > > > Sjo *letpåvirkelig*
> > > > >