Gå til indhold

- - - - -

"Udvidet" Kønshår -intimbarbering

Dette emne er arkiveret. Det betyder at du ikke kan svare på emnet.
9 svar på dette emne

#1 Guest_Girlie-girl_*

Guest_Girlie-girl_*
  • Guests

Skrevet 02 marts 2002 - 20:04

Hey
Endnu et indlæg om hårvækst. Jeg barberer mig regelmæssigt, men jo mere jeg gør det, jo mere vokser det -nedad inderlårene og rundt om anus. Det ned af inderlåret kan man til nøds tage med en pincet, men behåringen rundt om anus kan man jo ikke tage med pincet og heller ikke skraber da hårene jo så bliver endnu stridere, tættere og "formerer" sig.
Kan man evt. få det hele taget prof. med voks? Er der nogle der har erfaringer med det, gode eller dårlige?
Håber der er nogen der har et godt råd! På forhånd tak.

#2 Guest_Annione_*

Guest_Annione_*
  • Guests

Skrevet 03 marts 2002 - 01:57

Jep, man kan få vokset det hele væk! WOMAN havde en artikel om det, for et godt stykke tid siden... Det hedder en brasiliansk voksning... i bladet stod der man skulle spørge efter det, og hvis de lød lidt sære skulle det ikke være stedet at få det gjort...
Skulle efter sigende gøre f..... ondt, og ømhed i et par dage, men tilgengæld skulle det fungere som en temlig lækker peeling os.... glat så det batter...

Good luck (og en hel tube Valcreme)

Annione

#3 Guest_MB__*

Guest_MB__*
  • Guests

Skrevet 03 marts 2002 - 15:06

Hej.

Det er en meget god ide at lægge skraber, pincet osv laaaaaaaaangt VÆK da det kun vil gøre at hårvæsten tager til og hårene bliver mere og mere kraftige...
Brug istedet voks!!-den ultimative løsning på hårvækstproblemet, da det forringer hårvæksten BETYDELIGT og ikke nok med det går der lang tid før det vokser ud igen...også er det noget du selv kan klare, istedet for at tage på en eller anden skønhedsklinik og betale en formue!! Nej det er noget der kan klares på 10 min. når man selv gør det! Når hårene efterfølgende vokser ud bliver de mere eller mindre "fine" i det...og hvis du bliver ved med at bruge voks, vil der til sidst næsten ikke være mere tilbage.

Håber du kan bruge mit råd.

#4 Guest_Musar_*

Guest_Musar_*
  • Guests

Skrevet 03 marts 2002 - 18:59

Hejsa!

Jeg har det samme problem, som alle Jer andre(?!?!?) - Mit spørgsmål i denne sammenhæng kan nok godt lyde lidt dumt, men det er altså et reelt spørgsmål for mig, da jeg er meeeeget træt af de røde knopper og stubbe... *Øøøj*

Er der ikke en der har lyst til at fortælle hvordan man selv vokser bikinilinie, med hvad og hvor den slags købes?????

Knuz.

#5 Guest_Musar_*

Guest_Musar_*
  • Guests

Skrevet 03 marts 2002 - 19:00

Hejsa!

Jeg har det samme problem, som alle Jer andre(?!?!?) - Mit spørgsmål i denne sammenhæng kan nok godt lyde lidt dumt, men det er altså et reelt spørgsmål for mig, da jeg er meeeeget træt af de røde knopper og stubbe... *Øøøj*

Er der ikke en der har lyst til at fortælle hvordan man selv vokser bikinilinie, med hvad og hvor den slags købes?????

Jeg glæder mig til at høre fra nogle "eksperter". :o)

Knuz.

#6 Guest_pryssing_*

Guest_pryssing_*
  • Guests

Skrevet 04 marts 2002 - 10:47

Hejsa!

Jeg har aldrig prøvet at blive vokset Men selvom jeg har en forhøldsvis høj smertetærskel, så kan jeg ingen gang plukke øjenbryn uden mine øje løber i vand af smerte. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvor ondt det må gøre at blive intimvokset! Jeg tror jeg ville besvime. Men hvis det virkelig er så godt, så er det da værd at prøve. Kan man slet ikke gøre noget ved smerten???

Den kl.14:06 den 3. Marts skrev:MB_
> Hej.
>
> Det er en meget god ide at lægge skraber, pincet osv laaaaaaaaangt VÆK da det kun
> vil gøre at hårvæsten tager til og hårene bliver mere og mere kraftige...
> Brug istedet voks!!-den ultimative løsning på hårvækstproblemet, da det forringer
> hårvæksten BETYDELIGT og ikke nok med det går der lang tid før det vokser ud
> igen...også er det noget du selv kan klare, istedet for at tage på en eller anden
> skønhedsklinik og betale en formue!! Nej det er noget der kan klares på 10 min. når
> man selv gør det! Når hårene efterfølgende vokser ud bliver de mere eller mindre
> "fine" i det...og hvis du bliver ved med at bruge voks, vil der til sidst næsten ikke
> være mere tilbage.
>
> Håber du kan bruge mit råd.
>

#7 Guest_watermelon_*

Guest_watermelon_*
  • Guests

Skrevet 04 marts 2002 - 21:02

Hejsa

Vil lige spørge om der er nogen der vil anbefale en speciel voks, der kan bruges dernede?

For det er vel ikke alle slags voks der er lige smarte at bruge til sådan noget...?

Knuser

Den kl.14:06 den 3. Marts skrev:MB_
> Hej.
>
> Det er en meget god ide at lægge skraber, pincet osv laaaaaaaaangt VÆK da det kun
> vil gøre at hårvæsten tager til og hårene bliver mere og mere kraftige...
> Brug istedet voks!!-den ultimative løsning på hårvækstproblemet, da det forringer
> hårvæksten BETYDELIGT og ikke nok med det går der lang tid før det vokser ud
> igen...også er det noget du selv kan klare, istedet for at tage på en eller anden
> skønhedsklinik og betale en formue!! Nej det er noget der kan klares på 10 min. når
> man selv gør det! Når hårene efterfølgende vokser ud bliver de mere eller mindre
> "fine" i det...og hvis du bliver ved med at bruge voks, vil der til sidst næsten ikke
> være mere tilbage.
>
> Håber du kan bruge mit råd.
>

#8 Guest_gt2_*

Guest_gt2_*
  • Guests

Skrevet 04 marts 2002 - 22:23

Nu har jeg siddet og læst en masse indlæg om intimbarbering, både for mænd og kvinder. En del snakker om voks, og at det gør så, og så ondt. Er der ikke nogen der vil være rigtig søde og forklare, hvad man egentlig gør med den voks???
En frisk shaver er ganske udemærket, men som der er beskrevet i et tidligere indlæg, vokser "skidtet" jo ud igen, og stridere end før!!, så det kunne være ubetinget fedt at få en udførlig "brugsanvisning", så man selv kan forsøge sig ud i hårfjerningens kunst, for som en del andre her mener, ER det ret så fedt at der er glat og rent :-)

hej fra GT2 :-)

Den kl.20:02 den 4. Marts skrev:watermelon
> Hejsa
>
> Vil lige spørge om der er nogen der vil anbefale en speciel voks, der kan bruges
> dernede?
>
> For det er vel ikke alle slags voks der er lige smarte at bruge til sådan noget...?
>
> Knuser
>
> Den kl.14:06 den 3. Marts skrev:MB_
> > Hej.
> >
> > Det er en meget god ide at lægge skraber, pincet osv laaaaaaaaangt VÆK da det kun
> > vil gøre at hårvæsten tager til og hårene bliver mere og mere kraftige...
> > Brug istedet voks!!-den ultimative løsning på hårvækstproblemet, da det forringer
> > hårvæksten BETYDELIGT og ikke nok med det går der lang tid før det vokser ud
> > igen...også er det noget du selv kan klare, istedet for at tage på en eller anden
> > skønhedsklinik og betale en formue!! Nej det er noget der kan klares på 10 min. når
> > man selv gør det! Når hårene efterfølgende vokser ud bliver de mere eller mindre
> > "fine" i det...og hvis du bliver ved med at bruge voks, vil der til sidst næsten ikke
>
> > være mere tilbage.
> >
> > Håber du kan bruge mit råd.
> >

#9 Guest_Mykene_*

Guest_Mykene_*
  • Guests

Skrevet 06 marts 2002 - 12:28

Hej Allesammen
Jeg har siddet og "bladret" lidt i debatten, og det er lækkert med et sted, hvor man kan hjælpe hinanden lidt. Det eneste der irritere mig lidt er, at man kan læse 200 indlæg der beskriver det samme problem, men der er sq ingen som formår at besvare spørgsmålene. Det første spørgsmål i denne streng var om nogle kendte anbefalelsesværdige mærker på voks, priser, metoder mm. I stedet for dette læser man så 250 indlæg fra quinder der har det samme problem. HALLO !!! Det er fedt at man ikke er alene, men vi vil sq hellere høre fra dem der har løst problemet fremfor de der har det samme !!! Lad ekspertisen regne og gem bekræftelserne, det gør alligevel bare, at man ikke gider læse det hele, og man kunne jo misse et guldkorn eller to c",)

/Helle

Den kl.21:23 den 4. Marts skrev:gt2
> Nu har jeg siddet og læst en masse indlæg om intimbarbering, både for mænd og kvinder. En del
> snakker om voks, og at det gør så, og så ondt. Er der ikke nogen der vil være rigtig søde og
> forklare, hvad man egentlig gør med den voks???
> En frisk shaver er ganske udemærket, men som der er beskrevet i et tidligere indlæg, vokser
> "skidtet" jo ud igen, og stridere end før!!, så det kunne være ubetinget fedt at få en udførlig
> "brugsanvisning", så man selv kan forsøge sig ud i hårfjerningens kunst, for som en del andre
> her mener, ER det ret så fedt at der er glat og rent :-)
>
> hej fra GT2 :-)
>
> Den kl.20:02 den 4. Marts skrev:watermelon
> > Hejsa
> >
> > Vil lige spørge om der er nogen der vil anbefale en speciel voks, der kan bruges
> > dernede?
> >
> > For det er vel ikke alle slags voks der er lige smarte at bruge til sådan noget...?
> >
> > Knuser
> >
> > Den kl.14:06 den 3. Marts skrev:MB_
> > > Hej.
> > >
> > > Det er en meget god ide at lægge skraber, pincet osv laaaaaaaaangt VÆK da det kun
> > > vil gøre at hårvæsten tager til og hårene bliver mere og mere kraftige...
> > > Brug istedet voks!!-den ultimative løsning på hårvækstproblemet, da det forringer
> > > hårvæksten BETYDELIGT og ikke nok med det går der lang tid før det vokser ud
> > > igen...også er det noget du selv kan klare, istedet for at tage på en eller anden
> > > skønhedsklinik og betale en formue!! Nej det er noget der kan klares på 10 min. når
> > > man selv gør det! Når hårene efterfølgende vokser ud bliver de mere eller mindre
> > > "fine" i det...og hvis du bliver ved med at bruge voks, vil der til sidst næsten ikke
> >
> > > være mere tilbage.
> > >
> > > Håber du kan bruge mit råd.
> > >

#10 Guest_nescat_*

Guest_nescat_*
  • Guests

Skrevet 06 marts 2002 - 20:27

Vil bare sige at jeg er HELT enig med dig!

Nescat.

Den kl.11:28 den 6. Marts skrev:Mykene
> Hej Allesammen
> Jeg har siddet og "bladret" lidt i debatten, og det er lækkert med et sted, hvor man kan hjælpe
> hinanden lidt. Det eneste der irritere mig lidt er, at man kan læse 200 indlæg der beskriver det
> samme problem, men der er sq ingen som formår at besvare spørgsmålene. Det første spørgsmål i denne
> streng var om nogle kendte anbefalelsesværdige mærker på voks, priser, metoder mm. I stedet for
> dette læser man så 250 indlæg fra quinder der har det samme problem. HALLO !!! Det er fedt at man
> ikke er alene, men vi vil sq hellere høre fra dem der har løst problemet fremfor de der har det
> samme !!! Lad ekspertisen regne og gem bekræftelserne, det gør alligevel bare, at man ikke gider
> læse det hele, og man kunne jo misse et guldkorn eller to c",)
>
> /Helle
>
> Den kl.21:23 den 4. Marts skrev:gt2
> > Nu har jeg siddet og læst en masse indlæg om intimbarbering, både for mænd og kvinder. En del
> > snakker om voks, og at det gør så, og så ondt. Er der ikke nogen der vil være rigtig søde og
> > forklare, hvad man egentlig gør med den voks???
> > En frisk shaver er ganske udemærket, men som der er beskrevet i et tidligere indlæg, vokser
> > "skidtet" jo ud igen, og stridere end før!!, så det kunne være ubetinget fedt at få en udførlig
>
> > "brugsanvisning", så man selv kan forsøge sig ud i hårfjerningens kunst, for som en del andre
> > her mener, ER det ret så fedt at der er glat og rent :-)
> >
> > hej fra GT2 :-)
> >
> > Den kl.20:02 den 4. Marts skrev:watermelon
> > > Hejsa
> > >
> > > Vil lige spørge om der er nogen der vil anbefale en speciel voks, der kan bruges
> > > dernede?
> > >
> > > For det er vel ikke alle slags voks der er lige smarte at bruge til sådan noget...?
> > >
> > > Knuser
> > >
> > > Den kl.14:06 den 3. Marts skrev:MB_
> > > > Hej.
> > > >
> > > > Det er en meget god ide at lægge skraber, pincet osv laaaaaaaaangt VÆK da det kun
> > > > vil gøre at hårvæsten tager til og hårene bliver mere og mere kraftige...
> > > > Brug istedet voks!!-den ultimative løsning på hårvækstproblemet, da det forringer
> > > > hårvæksten BETYDELIGT og ikke nok med det går der lang tid før det vokser ud
> > > > igen...også er det noget du selv kan klare, istedet for at tage på en eller anden
> > > > skønhedsklinik og betale en formue!! Nej det er noget der kan klares på 10 min. når
> > > > man selv gør det! Når hårene efterfølgende vokser ud bliver de mere eller mindre
> > > > "fine" i det...og hvis du bliver ved med at bruge voks, vil der til sidst næsten ikke
> > >
> > > > være mere tilbage.
> > > >
> > > > Håber du kan bruge mit råd.
> > > >