Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvilken solfaktor??

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 Svea

Svea

Awsomeness

• Medlemmer
  • 7.320 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2004 - 22:26

Jeg skal på ferie i to uger sydpå i år (min første charterferie), og så ved jeg ikke helt hvordan jeg finder ud af hvilken solfaktor der passer bedst til min hud. Jeg vil ikke være forbrændt, men jeg vil også gerne blive så brun som muligt. Any idea anyone?

Jeg siger ikke, at hun er en guldgraver, men hun roder ikke med en neger, der er gået i stykker

- Kanye West

ღ No Lies, Just Love ღ

#2 Guest_edwina75_*

Guest_edwina75_*
  • Guests

Skrevet 09 maj 2004 - 22:33

Jeg blev skoldet med en faktor 8 på, så start med en faktor 12 eller 15 de første dage og trap så ned.

*Edwina75, blond og lidt sart hud*

#3 mejse326

mejse326

Aktiv

• Medlemmer
  • 79 Beskeder:

Skrevet 09 maj 2004 - 22:36

Har hørt at man ikke behøver bruge mere end faktor 15. Jo højere faktor jo dyrere er produktet, og faktor 15 er lige så god som faktor 20:rulle:
Der er ingen der har problemer, men der er mange der har opgaver at løse;)

#4 laluca

laluca

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.765 Beskeder:

Skrevet 10 maj 2004 - 07:54

Jeg brugte altid lavest mulig faktor, indtil jeg var midt i tyverne - og jeg var altid afsindigt brun. Siden er jeg blevet mere bekymret for rynker og kræft - så nu bruger jeg konsekvent en god faktor 15 med både UVA og UVB beskyttelse. Hellere glat og lys end brun og rynket!

Laluca
The greatest thing you will ever learn, is just to love, and be loved in return.

#5 SuperwomanKBH

SuperwomanKBH

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 15.749 Beskeder:

Skrevet 10 maj 2004 - 08:03

Men hvor lav en faktor kan man "tillade" sig at bruge, hvis man bare er intresseret i at beskytte sig imod hudkræft... Sidste år var jeg på ferie ved ækvator, og der lå jeg i middagsheden uden nogen form for solcreme på, og jeg blev ikke forbrændt...

I år skal jeg også ned til ækvator, men vil gerne beskytes mod kræft... Hvilken faktor skal jeg bruge???
"Jeg ved, hvilke planer jeg har lagt for jer, siger Herren, planer om lykke, ikke om ulykke, om at give jer en fremtid og et håb." - Jer. 29:11

Lille baby Nikolaj, 6. September 2012:lun:

#6 Nonamedgirl

Nonamedgirl

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.673 Beskeder:

Skrevet 10 maj 2004 - 09:14

Prøv at gå ind på siden www.solen.dk Der kan du finde din hudtype, og vælge land og solfaktor. Ret genial side!

#7 mor-til-lillepigen

mor-til-lillepigen

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.395 Beskeder:

Skrevet 10 maj 2004 - 09:56

Tror i så der er forskel på solcreme? Skal man købe den dyreste eller er den i Aldi ok?
Nu mor til 3 dejlige børn:love: