Gå til indhold

Billede
- - - - -

jer med naturkrøller..

• Venligst log ind for at besvare
27 svar på dette emne

#1 MissMoonchild

MissMoonchild

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.274 Beskeder:

Skrevet 11 august 2013 - 16:21

Hvad bruger I af produkter til at styre krøllerne?

Jeg har tidligere haft brugt en voks/creme fra Wella, men den er vist nok udgået, så nu er jeg lidt på bar bund og orker ikke at prøve 117 forskellige af før jeg finder en der god..
C, feb 2010 :lun:
A, juni 2013 :lun:
...my daily gifts ♥

MEGET billigt tøj til drengene! (og lidt piger)

#2 Prosperity1974

Prosperity1974

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.667 Beskeder:

Skrevet 11 august 2013 - 21:48

Redken fresh curls, krølle cremen fra den serie er rigtig god. Den hedder Redken fresh curls curl refiner
Redken - Fresh Curls Curl Refiner

Ændret af Prosperity1974, 11 august 2013 - 21:51.

In love - nu med ring på :lun:

Mor til en dejlig pige, født d 30 oktober 2003 :lun:
Mor til en dejlig lille dreng født d 30 juli 2011 :lun:

#3 Pantomimehest

Pantomimehest

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.985 Beskeder:

Skrevet 12 august 2013 - 11:14

Jeg bruger Ingrediens Bonkey Bop Creme og er blevet ret glad for at blande den med denne Alba Botanica, Leave-in Conditioner, Fragrance Free, 7 oz (198 g) - iHerb.com. Så bliver krøllerne mindre stive.

Ellers synes jeg faktisk også at Matas krøllecreme er udmærket. Desværre findes den ikke i en parfumefri variant og jeg synes mit hår kommer til at lugte lidt af sur karklud, når jeg har brugt den :tie:
Forandring fryder...

#4 Pantomimehest

Pantomimehest

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.985 Beskeder:

Skrevet 12 august 2013 - 11:17

Jeg har også tidligere været glad for denne TIGI - Catwalk - Curlesque - Curls - Rock - Amplifier 150 ml, men desværre kan jeg ikke længere tåle den.
Forandring fryder...

#5 Bacon

Bacon

Erfaren

• Medlemmer
  • 373 Beskeder:

Skrevet 13 august 2013 - 08:40

Redken fresh curls, krølle cremen fra den serie er rigtig god. Den hedder Redken fresh curls curl refiner
Redken - Fresh Curls Curl Refiner

Jeg skulle LIGE til at oprette en lignende tråd. Har i årevis brugt den der nemlig, men efter en periode med curly girl metoden og bagefter en baby, så finder man pludselig ud af at den er UDGÅET! :( *hrmpf* og min tålmodighed holder ikke til at skulle pløje internettet igennem efter forhandlere, der stadig har den på hylderne, så nu mangler jeg et alternativ.

Har i et stykke tid brugt noget morroccan oil krølle-dims, men den fugter ikke godt nok selv om den samler lidt

#6 MissMoonchild

MissMoonchild

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.274 Beskeder:

Skrevet 13 august 2013 - 10:01

Jeg bruger Ingrediens Bonkey Bop Creme og er blevet ret glad for at blande den med denne Alba Botanica, Leave-in Conditioner, Fragrance Free, 7 oz (198 g) - iHerb.com. Så bliver krøllerne mindre stive.

Ellers synes jeg faktisk også at Matas krøllecreme er udmærket. Desværre findes den ikke i en parfumefri variant og jeg synes mit hår kommer til at lugte lidt af sur karklud, når jeg har brugt den :tie:

fedt med en der er parfumefri! :gogo:

kan man købe den et sted i en fysisk butik - ved du det? :)
...my daily gifts ♥

#7 MissMoonchild

MissMoonchild

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.274 Beskeder:

Skrevet 13 august 2013 - 10:16

der er en anden fra redken her - mon den er god? :gruble:

Redken Curvaceous Full Swirl 150 ml.
...my daily gifts ♥

#8 babymira

babymira

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.188 Beskeder:

Skrevet 13 august 2013 - 10:33

Jeg har været gennem et bredt sortiment af forskellige produkter - dyre som billige - og jeg er kommet frem til at jeg synes at alm. balsam og poly swing hårskum er det bedste..

Jeg putter en lille håndfuld balsam i håret - krabber det rundt - og derefter lidt hårskum og krabber det rundt...
og så er mine krøller fine resten af dagen (dette gøres i vådt hår) :) Og skulle der være brug for at det bliver frisket lidt op senere på dagen, så putter jeg en smule balsam i igen.

Vedhæftet fil(er)

<3 05.06.2006 <3
<3 06.09.2007 <3
<3 09.07.2012 <3

#9 MissMoonchild

MissMoonchild

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.274 Beskeder:

Skrevet 13 august 2013 - 10:48

Jeg har været gennem et bredt sortiment af forskellige produkter - dyre som billige - og jeg er kommet frem til at jeg synes at alm. balsam og poly swing hårskum er det bedste..

Jeg putter en lille håndfuld balsam i håret - krabber det rundt - og derefter lidt hårskum og krabber det rundt...
og så er mine krøller fine resten af dagen (dette gøres i vådt hår) :) Og skulle der være brug for at det bliver frisket lidt op senere på dagen, så putter jeg en smule balsam i igen.

Er det sådan noget leave-in balsam du bruger?
Poly swing kan købes i supermarkeder, ikke?
...my daily gifts ♥

#10 Bacon

Bacon

Erfaren

• Medlemmer
  • 373 Beskeder:

Skrevet 13 august 2013 - 11:30

Jeg bryder mig ikke om skum i mit hår. Synes det stivner mere end det fugter