Gå til indhold

Billede
- - - - -

Valg af bærbar

• Venligst log ind for at besvare
5 svar på dette emne

#1 Stars

Stars

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.929 Beskeder:

Skrevet 02 juli 2013 - 14:07

Datterens bærbar er vist ved at afgå ved døden. (Så vidt jeg kan forstå, er skærmen ved at stå af) Så vi skal jo kigge efter en ny.

Den hun har nu, er sådan en 15" 2.500 krs-ting, og den nye skal helst ikke være meget dyrere. Hun brokker over, at den gamle ikke kan spille .... Minecraft? LOL? Eller i princippet burde den kunne, for det kan storesøsters, som er magen til - men den er også kun sat op med én bruger, hvor lillesøsters er sat op med flere, så det trækker måske de nødvendige ressourcer. Og nej, på stående fod kan jeg slet ikke huske noget om spacifikationer på den, hun har nu :genert:

Så hvordan er det nu, det er?
Hvad skal jeg kigge efter?
Det var noget med skærmopløsning, ram og harddiskplads ...
Men hvor meget skal hun minimum bruge af de forskellige ting?
Og hvad er det nu, at GHz gør?
Og er der nogle mærker, der er absolut no-go?

But it's all right now, I've learned my lesson well
You see, you can't please everyone, so you've got to please yourself

#2 perfect_mann

perfect_mann

Erfaren

• Medlemmer
  • 299 Beskeder:

Skrevet 02 juli 2013 - 17:19

Er du hurtig er der en her Packard Bell Easynote 15,6''

#3 jayjay89

jayjay89

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 3.083 Beskeder:

Skrevet 03 juli 2013 - 13:53

Her er en hel del bærbare i det prislag du efterlyser, MEN du får ikke en bærbar i det prislag med de nye i3, i5, i7
Det er dog ikke altid afgørende for at en bærbar godt kan bruges til spil, der er mange der anbefaler Lenovo og Fujitsu men også HP
skulle være gode bærbare, husk lige at hvis du køber hos COOP og er medlem får du en masse dejlige plus-point.
Billig Laptop & Bærbar - Sammenlign priser, anmeldelser på PriceRunner

PS: Jeg kan se at en del af disse maskiner kun har 2 gb ram og det er altså for lidt så find en der har mindst 4 gb.
Fandt lige en her som har 6gb ram. Packard Bell EasyNote ENTE11HC-B9606G32Mnks (NX.C1FEG.053) - Sammenlign priser på PriceRunner
Den her ser også fornuftig ud:HP Compaq CQ58-301SO (D1L56EA) - Sammenlign priser på PriceRunner

Ændret af jayjay89, 03 juli 2013 - 14:03.

At savne dig er min hobby
At passe på dig er mit job
At gøre dig lykkelig er min pligt
At elske dig er mit liv.:kys:

#4 Klassikern

Klassikern

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.876 Beskeder:

Skrevet 03 juli 2013 - 15:40

Drop den pris.. Gå højere op.

Den næste jeg personligt skal have skal være en Lenovo, og der skal nok være i3 da jeg også vil spille sims.

#5 Stars

Stars

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.929 Beskeder:

Skrevet 03 juli 2013 - 16:31

Drop den pris.. Gå højere op.

Den næste jeg personligt skal have skal være en Lenovo, og der skal nok være i3 da jeg også vil spille sims.

Min gamle bærbar er en Lenovo, det er en lækker maskine.
Men så længe man er 13 år og ikke helt god til at passe på sine ting, så får man den billige udgave ;)

Den døende maskine er forøvrigt en Packard Bell med 2 gb ram, så selvom det bliver en billig en, bliver den stadig bedre end den gamle.

#6 Stars

Stars

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.929 Beskeder:

Skrevet 06 juli 2013 - 20:19

Det skal vist ikke være nemt med de børn :-P

Den med 6gb ram ville være mit valg, men datteren var mere lun på en lidt mindre, så vi fandt en 13".
Inden vi nåede at bestille, fik hun dog lige skudt ind, at hendes største ønske jo var en ipad ... så det blev en ipad 2 til 2.800 kr.
Så betaler hun selv et cover med tastatur til den til 358 kr.