Gå til indhold

Billede
- - - - -

Design Letters - hvad hedder fonten?

• Venligst log ind for at besvare
5 svar på dette emne

#1 hyp-hyp

hyp-hyp

Erfaren

• Medlemmer
  • 344 Beskeder:

Skrevet 08 november 2012 - 13:24

Okay - jeg havde ingen ide om hvor jeg skulle ligge denne tråd, men nu prøver jeg her :)

Er der nogen der ved hvad denne font hedder? træbogstaverne er fra Design Letters, men fonten må da hedde noget?

Vedhæftet fil(er)

#2 Sirlig

Sirlig

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.061 Beskeder:

Skrevet 11 november 2012 - 00:01

Det er en font som er lavet specielt til dem af e-types

Men jeg har fundet en skrifttype som minder meget om den, lige her: Bee Four - Glyphs - som kan købes :)

#3 fecesgirl

fecesgirl

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 570 Beskeder:

Skrevet 11 november 2012 - 00:45

Dette kunne også være et bud: Dharma Gothic C Bold OT | Single Font | FontShop
Spice up your life!

#4 Tourettedrengen

Tourettedrengen

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.414 Beskeder:

Skrevet 11 november 2012 - 18:19

jeg ville i dit tilfælde starte med at skrive nogle ord/ bogstaver i word, markere dem og sparke skrifttypen godt op til 30 eller mere og så med ordene market se hvordan de forskellige fonte ser ud ved blot at bladre ned gennem dem og se hvordan de ændrer på bogstavernes udseende alternativt lede ved dafont hvor det er gratis

#5 Sirlig

Sirlig

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.061 Beskeder:

Skrevet 13 november 2012 - 09:51

jeg ville i dit tilfælde starte med at skrive nogle ord/ bogstaver i word, markere dem og sparke skrifttypen godt op til 30 eller mere og så med ordene market se hvordan de forskellige fonte ser ud ved blot at bladre ned gennem dem og se hvordan de ændrer på bogstavernes udseende alternativt lede ved dafont hvor det er gratis

I stedet for at bruge sider, som direkte kan søge på skrifttypen for dig? Det er da sisyfos arbejde

#6 Tourettedrengen

Tourettedrengen

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.414 Beskeder:

Skrevet 15 november 2012 - 21:51

de linkede sider der koster fonten penge. jeg har den holdning at hvorfor skal jeg give penge for det, hvis jeg til at starte mned kan nøjes med at taste nogle bogstaver i word og løbe dem igennem med de forskellige fonte og se om der er nogle der ligner eller i altfald ligner nok til jeg ikke gider betale og stadig synes fonten er fed.