Gå til indhold

Billede
- - - - -

Strøm på min iphone

• Venligst log ind for at besvare
4 svar på dette emne

#1 ulrikmunther

ulrikmunther

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 2 Beskeder:

Skrevet 11 august 2012 - 19:14

Hej alle. Jeg har haft min iPhone 4s, i et par måneder nu. Den taber utrolig hurtigt strøm - lader den op hver nat, og somme tider tiere. Jeg er virkelig træt af det, for jeg kan ikke have den med i bilen, for at høre musik (med mine høretelefoner) uden den mister utrolig meget strøm. Bruger MIT TDC til at høre musik med (osv.). Går MIT TDC via internettet, og måske forudsager det hele? Men det er ikke hver dag jeg hører musik i bilen - eller andre steder. Så en dag hvor jeg ikke bruger MIT TDC, har den stadig tabt meget strøm. HJÆLP MIG!

det kan da ikke være rigtigt at den nyeste iphone, ikke holder på strømmen?

TAK
ps. min mor har samme problem med hendes 4s'er :evil:

#2 Nulle8000

Nulle8000

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 15.321 Beskeder:

Skrevet 11 august 2012 - 19:23

Hej alle. Jeg har haft min iPhone 4s, i et par måneder nu. Den taber utrolig hurtigt strøm - lader den op hver nat, og somme tider tiere. Jeg er virkelig træt af det, for jeg kan ikke have den med i bilen, for at høre musik (med mine høretelefoner) uden den mister utrolig meget strøm. Bruger MIT TDC til at høre musik med (osv.). Går MIT TDC via internettet, og måske forudsager det hele? Men det er ikke hver dag jeg hører musik i bilen - eller andre steder. Så en dag hvor jeg ikke bruger MIT TDC, har den stadig tabt meget strøm. HJÆLP MIG!

det kan da ikke være rigtigt at den nyeste iphone, ikke holder på strømmen?

TAK
ps. min mor har samme problem med hendes 4s'er :evil:

Det er rigtig træls, det forstår jeg virkelig godt.

Kan du ikke købe sådan et stik, så du kan lade op i bilen samtidig med du hører musik?
But I always say, one's company, two's a crowd and three's a party!

#3 Maja1994

Maja1994

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.537 Beskeder:

Skrevet 12 august 2012 - 02:54

Da du fik din iphone, huskede du så at lade den op i et par antal timer før brug?
Michael & Maja siden d. 3/7 2011 <3

#4 gucciebird

gucciebird

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.623 Beskeder:

Skrevet 12 august 2012 - 09:37

Det kommer også an på hvilke indstillinger du har sat den til. Har du fuld power på diverse apps i notifikationscentret, er den sat til Bluetooth, positionstjenerster osv. osv.
Altsammen suger utroligt meget strøm, så hvis du er lidt selektiv, kan det være du kan spare lidt strøm. :)
Jeg har ikke brug for venner - jeg har min kat!

"The Queen of bryggen, mand - don't fuck with a paranoid!" - citat Lebbe Lone.

#5 1234aml2

1234aml2

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 31 Beskeder:

Skrevet 17 august 2012 - 22:42

Hvis du har fuld lysstyrke på heletiden, er et nok årsagen.