Gå til indhold

Billede
- - - - -

Guldbukser - hot or not?

• Venligst log ind for at besvare
26 svar på dette emne

#1 Pwinsesse

Pwinsesse

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.958 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 09:25

H&M har disse guldbukser i deres nye kollektion.

Og jeg er lidt forelsket i dem. Samtidig er jeg ikke sikker på at det er den voksne i mig, nok nærmere den skjulte prinsesse, som eeelsker alt der glimrer:lol:

Hvad siger I, kunne I finde på at trække i sådan nogle? Og hvordan ville I style dem til hverdag? Jeg går ikke i byen og er sjældent til fest, så skulle jeg kun bruge dem til den slags villejeg ikke få dem brugt.

Og når nu jeg ikke er petit, jeg er ca en str 46/47 (ret upraktisk) kan jeg så overhovedet bruge dem? ( forudsat at jeg overhovedet kan passe dem)
Jeg har lange ben og ligner ikke den størrelse jeg er.

Product Detail | H&M DK
:lun:

#2 Zapp

Zapp

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.264 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 09:40

Sorry, men jeg siger nej. :genert:

Dette begrunder jeg i følgende:

- Jeg synes ikke det er hverdagsbukser, og du siger selv, at de ikke ville blive brugt på byture.

- De har en nuance (ud fra billedet), som for mig associerer til de hudfarvede leggins: De har lidt sådan en "ikke-farve", og på afstand ser det lidt ud som om man har glemt at tage bukser på.

- Er man bredbaget (det er jeg selv - mere end dig også), så er det ofte meget lidt klædeligt med lyse nuancer (det "forstørrer" hvor sort slanker) og det bliver bestemt ikke bedre af, at der her er tale om et stof med "shine" og glimmer. Tænk på et par læber med lippgloss; de ser også større og voluimøse ud, hvis der er glans på dem. Det samme gør dine lår desværre.

Men altså; det er MIN mening, og den er ret beset dig uvedkommende. Hvis DU synes de er det fineste nogensinde, jamen så er de det sikkert også på dig. :kys:

#3 Persnikedy

Persnikedy

Helgen

• Medlemmer
  • 8.582 Beskeder:
  • LocationLige til højre for mælkevejen

Skrevet 19 juli 2012 - 11:48

Not!

For at sige det pænt... så syndes jeg ikke de er pæne og som Zapp skriver kan det på hvide danskere godt ligne at man har glemt bukserne derhjemme.
Jeg kan ikke se hvordan man skulle kunne bruge de bukser til hverdag uden at se for festlig ud.

Men igen... smag og behag

Er altså hunkøn :tie:

#4 Rapfisk

Rapfisk

Gulvabe

• Medlemmer
  • 32.842 Beskeder:
  • LocationFrederiksberg

Skrevet 19 juli 2012 - 11:49

Guldbukser virker kun på Kylie Minogue, og selv på hende kun i musikvideoer. Med mindre du har en hemmelig drøm om at blive discodronning ville jeg anbefale dig at lade det blive ved idéen.

Jeg må dog sige, H&M har gjort det godt med styling og foto.
Skrueløs :engel:

#5 Sia88

Sia88

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPip
  • 29 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 11:58

Not.

#6 MeanBean

MeanBean

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 15.802 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 12:00

De kan, som Betinapple siger, godt styles fedt. Men jeg synes, risikoen for at ligne en, der er klædt ud, er for stor.

#7 Kaktussen

Kaktussen

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.276 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 12:50

Guldbukser kan jeg sagtens se ske, men de skal virkelig sidde som smurt. Sådan nogle lyse bukser, som tilmed har lidt shine, er ubarmhjertige, så pasformen skal virkelig være perfekt!

Det hele afhænger af hvordan de sidder. Synes der er mange muligheder når det kommer til styling :gogo:
Tålmodighed er en dyd! Jeg er ikke dydig..:devil2:

#8 EtStykkeMedOst

EtStykkeMedOst

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.952 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 14:14

not not noooooot!
Tuttelu!:slem:

#9 sansera

sansera

super sexet bibliotekar

• Medlemmer
  • 11.784 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 19:19

Jeg kender kvinder for hvem det ville fungere, fordi der stil er til det.
Men umiddelbart tænker jeg, at hvis du er i tvivl, så er de nok ikke noget.

Min elskede skat - sammen er vi en ubrydelig enhed

:lun: 2008 :lun:

#10 LogInd

LogInd

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.328 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2012 - 19:32

ja tak !

jeg har selv to sæt guld leggings -med glimmer.
Det går perfekt ind i min garderobe -så længe jeg styler det rigtigt.
Jeg bruger gerne guld og sort sammen. jeg er ikke til lyse fesne farver.

Et par bukser som disse som virker lidt mere faste i det vil være perfekte i min garderobe !!!