Gå til indhold

Billede
- - - - -

Alnok og træthed??

• Venligst log ind for at besvare
6 svar på dette emne

#1 JeKaJeVi

JeKaJeVi

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.017 Beskeder:

Skrevet 09 juni 2012 - 14:36

Jeg er lige startet op på mine allergipiller mod høfeber (Alnok).

Jeg bliver altid smadder træt i starten, men jeg kan ikke huske hvor lang tid jeg plejer at være træt i, det er nemlig kun lige i opstartsperioden.

Nogen der har samme træthed og kan fortælle mig at det bare lige er 14 dage?

- Er lige vågnet efter at være skvattet i søvn på sofaen - 3 timers lur - og den tid kunne jeg egentlig godt have brugt på noget andet
Jeg kan alt det jeg vil...

#2 pjeps

pjeps

Syvsover

• Medlemmer
  • 92.566 Beskeder:
  • LocationEt mørkt sted med skumle lyde

Skrevet 09 juni 2012 - 16:49

Jeg er lige startet op på mine allergipiller mod høfeber (Alnok).

Jeg bliver altid smadder træt i starten, men jeg kan ikke huske hvor lang tid jeg plejer at være træt i, det er nemlig kun lige i opstartsperioden.

Nogen der har samme træthed og kan fortælle mig at det bare lige er 14 dage?

- Er lige vågnet efter at være skvattet i søvn på sofaen - 3 timers lur - og den tid kunne jeg egentlig godt have brugt på noget andet

På mig virker alnok som en sovepille, jeg skiftede til en anden slags antihistamin.

True friends are the ones, who have nice things to say about you behind your back!

#3 JeKaJeVi

JeKaJeVi

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.017 Beskeder:

Skrevet 09 juni 2012 - 20:31

Hvad er der af andre, og er de også håndkøb?

#4 pjeps

pjeps

Syvsover

• Medlemmer
  • 92.566 Beskeder:

Skrevet 09 juni 2012 - 20:36

jeg bruger nogen der hedder telfast, men de er ikke i den billige ende, så hvis du kun har prøvet alnok indtil nu, synes jeg du skal spørge på apoteket efter nogen med andet indholdsstof end det der er i alnok ( som jo findes under mange forskellige navne).

True friends are the ones, who have nice things to say about you behind your back!

#5 JeKaJeVi

JeKaJeVi

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.017 Beskeder:

Skrevet 09 juni 2012 - 20:38

Ah super, det vil jeg prøve... er ret ny i allergiverdenen, så har bare accepteret alnok som det der hjalp, og træthed som en træls men uundgåelig bivirkning

#6 pjeps

pjeps

Syvsover

• Medlemmer
  • 92.566 Beskeder:

Skrevet 09 juni 2012 - 20:39

Ah super, det vil jeg prøve... er ret ny i allergiverdenen, så har bare accepteret alnok som det der hjalp, og træthed som en træls men uundgåelig bivirkning

Man skal aldrig finde sig i trælse bivirkninger hvis de kan undgås :D

Jeg har taget antihistamin det meste af mit liv, og har snart været hele rækken igennem, jeg får bivirkninger efter ca 3-4 sæsoner, så skal der ny præparat på banen :rulle:

#7 JeKaJeVi

JeKaJeVi

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.017 Beskeder:

Skrevet 09 juni 2012 - 20:40

Nej, har heller ikke lige tid til at sove alt det pillerne mener jeg skal sove, så kan jeg jo snart ikke lave andet :D

Tak for tipsene