Gå til indhold

Billede
- - - - -

Æblecidereddike test

• Venligst log ind for at besvare
6 svar på dette emne

#1 putinski

putinski

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.280 Beskeder:

Skrevet 29 maj 2012 - 11:16

jeg er begyndt at lege lidt med hennafarve i håret, og i min søgen om gode blandingsforhold faldt jeg over æblecidereddike...

Og det er jo et vidundermiddel, hvis man skulle tro på alt hvad man læser! Så jeg har sat mig for at teste det, og bruge denne tråd til at opdatere omkring eksperimentet.

Testområde 1: huden. Den skulle virke udrensende på kroppen, og i den forbindelse skulle huden gerne blive pænere. Jeg døjer stadig med pubertetshud, og har mange urenheder, så det ville da være fantastisk at slippe af med! Min hud er godt nok rimelig pæn nu, men det er en blanding af meget sol, også bruger jeg scrub hver dag! Så for at se om det har nogen effekt dropper jeg scrubben, nøjes med at bruge en mild rens og begynder at bruge mere solcreme. Jeg går ud fra at jeg i starten kommer til at slå ud i ansigten, men hvis den har nogen effekt, skulle det jo gerne blive bedre.

Testområde 2: vægten. Jeg vejer 68, og det har jeg det egentlig fint med. Det er i hvert fald ikke nok til jeg gider at passe på kosten og udover gåture med hund og barnevogn er jeg meget motionsforskrækket :lol: Jeg vil gerne tabe 5 kilo, for så er eg der jeg var, inden sidste graviditet, men det er ikke noget jeg kommer til at gøre noget for!. Ved indtagelse af eddiken, skulle mæthedsfornemmelsen holde i længere tid, da optagelsen kulhydrater skulle være langsommere. Så hvis det er rigtig skulle der jo gerne ryge lidt vægt.

Derudover skulle det være godt for syre/base balancen i maven, blodsukkeret og alt muligt andet. Så hvis jeg mærker nogen forandringer på den generalle sundhed, opdatere jeg selvfølgelig også om dette. Men den primære motivationsfaktor for mig er huden, derfor har jeg valgt at poste i skønhed fremfor sundhed.