Gå til indhold

Billede
- - - - -

Sygeplejersker - at bestå bacheloreksamen?

• Venligst log ind for at besvare
14 svar på dette emne

#1 Bølle

Bølle

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 6 Beskeder:

Skrevet 27 maj 2012 - 16:05

Kære meddebattører!

Jeg er sygeplejestuderende på mit sidste modul, og jeg HÅBER på at bestå min bacheloreksamen her om et par uger.
Jeg er dog blevet mere og mere nervøs efterhånden som hhv. afleveringsdatoen og eksamensdatoen er rykket nærmere, og jeg er virkelig bange for om jeg er i stand til at gøre det godt nok!
Jeg plejer at være god til at gå til eksamen, men jeg er virkelig blevet nervøs over denne eksamen! Især fordi jeg har fået et job som jeg skal starte på umiddelbart efter - og det vil jo være forfærdeligt at dumpe og at måtte sige til dem at jeg ikke kan starte alligevel. Åhhh, skrækscenarie!!!! Jeg synes at der er ekstra meget på spil!
Så jeg vil gerne høre fra alle jer uddannede sygeplejersker derude, som har bestået jeres bachelorer engang - hvor svært var det at bestå jeres bacheloreksamen? Både opgavemæssigt og mundtligt?
Og oplevede i at niveauet på bachelordelen var meget højere end på resten af uddannelsen?
Jeg vil sætte enormt stor pris på jeres svar, da jeg er et nervevrag for tiden :8:

Kh. B.

#2 Sloejfe

Sloejfe

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.012 Beskeder:

Skrevet 27 maj 2012 - 16:24

Ej, det kunne have været mig som havde skrevet det indlæg. Jeg er fuldstændig i samme situation som dig - er så bange for at dumpe - har også job bagefter. Og den skal afleveres på tirsdag :tie:
Synes det er så rædsomt, ikke at vide hvad der forventes. Har aldrig haft problemer med at bestå, og er ikke i tvivl om at jeg er en god sygeplejerske. Men, det er bare ukendt grund det her.