Gå til indhold

Billede
- - - - -

Dygtig og billig fotograf i København?

• Venligst log ind for at besvare
4 svar på dette emne

#1 Shopaholic1982

Shopaholic1982

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 682 Beskeder:

Skrevet 10 maj 2012 - 10:11

Jeg skal giftes :banan:

Og i den forbindelse er det helt store planlægningscirkus gået i gang (gud, hvor er der meget at holde styr på :rulle:)

Og i den forbindelse er vi kørt lidt fast mht. fotograf... Synes simpelthen det er en jungle 'out there'.

Vi vil gerne have fotograf på fra kirken (ankomst), billeder fra selve vielsen, billeder foran kirken efterfølgende og så location-billeder - i alt ca. 3 timer.
Desuden vil vi rigtig gerne, at der var mulighed for at få alle billederne efterfølgende, og ikke kun en udvalgt, redigeret skare...

Er der nogen af jer der kender/kan anbefale en dygtig fotograf, som kan levere ovenstående og som helst ikke koster spidsen af en jetjager, da vi ikke har verdens største bryllupsbudget?
Vi skal giftes lørdag d. 15. september i år i Brønshøj Kirke :love:

#2 livica

livica

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.690 Beskeder:

Skrevet 10 maj 2012 - 20:51

Du er nok nødt til at skrive, hvilket prisleje der er realistisk :)

#3 SuperwomanKBH

SuperwomanKBH

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 15.749 Beskeder:

Skrevet 12 maj 2012 - 14:30

Vi brugte Jeppe Carlsen.
Vi fik en fast pris på 4500 kr. for billeder fra ankomsten i kirken, receptionen og locationbilleder - tror at han brugte ca 4½ time sammen med os på dagen.
Vi fik ca. 50 redigerede billeder + 200 uredigerede. Vi valgte selv hvilke billeder vi gerne ville have redigeret.

Du kan se nogle af billederne HER.

Hvilket prisleje havde du forestillet dig?:)
"Jeg ved, hvilke planer jeg har lagt for jer, siger Herren, planer om lykke, ikke om ulykke, om at give jer en fremtid og et håb." - Jer. 29:11

Lille baby Nikolaj, 6. September 2012:lun:

#4 Hanne S

Hanne S

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Beskeder:

Skrevet 13 maj 2012 - 18:05

Hej Shopaholic.

Vi brugte Morten Sten Andersen Bryllupsfoto, men det i høj grad et spørgsmål om personlig smag.

Der er stor forskel på hvilken stil man foretrækker, så kig forbi mange hjemmesider før I beslutter jer.

I kan finde fotografhjemmesider fra København på denne liste.

Fotograf København - Se hele listen over fotografer fra København her

#5 Pixie

Pixie

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 806 Beskeder:

Skrevet 13 maj 2012 - 20:55

Først og fremmest: Tillykke med det forestående bryllup :banan: Jeg håber I får en helt fantastisk dag! :lun:

Jeg kan anbefale Ian Wassmann. Han er super dygtig. Du kan se nogle af hans billeder HER

Mht. priser, så skriver han på sin hjemmeside at man skal kontakte ham, men jeg ved at han tilpasser prisen efter de ønsker I har mht. fotografering af jer og evt. jeres gæster :)

:lun: Mathilde - fasters lille prutfis :lun:

♥ Mozart 21.01.2014