Gå til indhold

Billede
- - - - -

Er jeg sippet?

• Venligst log ind for at besvare
54 svar på dette emne

#1 gyldenhenter

gyldenhenter

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.828 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 19:19

Jeg er pt 22+4 og arbejder som pædagog i en børnehave. Om 3 uger skal vi have arbejdsdag sammen med forældrene. Ved de foregående mange arbejdsdage har jeg lavet mad til alle "arbejderne".

En af opgaverne til den kommende arbejdsdag er at male inden for på en af stuerne, meget tæt på køkkenet. Jeg har så sagt at hvis der skal males, så vil jeg ikk være med til at lave mad/ være i huset den pågældende dag!! Min mand har så foreslået at jeg kan lave maden om fredagen, så den bare skal varmes om lørdagen:-P Så svigter jeg da ikk helt:-P

Jeg kunne godt se på min leder at hun syns jeg er lidt sippet, for det er jo ikk giftig maling der bliver brugt, siger hun

Hva så med opgaver udenfor siger hun? Jeg går til kiropraktor med min ryg i øjeblikket, så jeg syns ikk lige jeg har lyst til at grave på legepladsen, så jeg sagde til hende at det var jeg heller ikk lige med på!!

Hva syns I piger, er jeg en sippet medarbejder???
Lykkelig ejer af 2 Golden Retrievere
Amanda 7 år
Bonnie 6 år

SMUKKE LOUISE FØDT D. 10 MARTS 2008:love:

#2 Humle

Humle

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.453 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 19:31

Hvis der blev luftet ud mens der blev malet og evt blev lukket en dør imellem rummene, så ville jeg synes det var fine forhold. Men måske er jeg bare meget u-sippet.

Vi flyttede til en ny lejlighed mens jeg var gravid og jeg lå ikke hjemme i den gamle lejlighed mens renoveringen stod på. Jeg malede ikke, men jeg befandt mig i tilstødende lokaler med plastik for døråbningen og åbent vindue. Det synes jeg er ganske fint, når der er tale om vandbaseret maling.

Style is knowing who you are, what you want and not giving a damn

#3 frklotus

frklotus

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.976 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 19:59

Jeg synes, det er i orden, at du ikke har lyst til at være så tæt på malingen. Men jeg hører vist også til flokken af hellige køer, der insisterer på at bruge neutral, ikke går med make up og gerne vil have luftet ud i 3 uger, inden jeg skal være et sted med nye ting.

Din mands forslag om at du laver maden dagen i forvejen (lasagne er et god bud) er da et vældig god idé.

*tussen
Nissen fra august '10
Alfen fra februar '13

#4 loocde

loocde

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.274 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 20:00

Ja, det synes jeg faktisk lidt du er. Det er ufarligt vandbaseret maling, og du skal ikke engang være i det lokale, så jeg synes det er lidt sippet.
Med 2 vidunderlige drengebørn ♥

#5 Marigold

Marigold

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.987 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 20:14

Om du er sippet eller ej.... Hvis du ikke har det godt med det, vil det jo ikke være fedt for dig at gøre noget der er mod din vilje.

Vi flyttede da jeg var små 3 mdr henne og nogle dage var jeg i huset mens der blev malet, men vi luftede godt ud, og malingen var nemlig vandbaseret. Men det var mit valg jo og sådan er vi så forskellige.
*Before you come to any conclusions...Try walking in my shoes*(Depeche Mode)

#6 Lækre Arne

Lækre Arne

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.374 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 20:18

Sindsygt sippet.
Det drejer sig om hvad 2 timer, hvor du bliver udsat for ufarlig vandbaseret maling. Ud af en 6720 timer lang graviditet tror jeg nok liiiige at du kan chance den.

#7 Zan-Zari

Zan-Zari

Fortabt

• Medlemmer
  • 20.239 Beskeder:

Skrevet 24 april 2012 - 07:24

Det er helt op til dig, hvad du vil udsættes for, under din graviditet.

Selv ville jeg ikke have noget imod det :) Går ikke ud fra de bruger en "farlig" maling i en børnehave, når det ikke er uddannede der skal male.

Oliver 27/9-06
Lærke 24/7-09 ♥

Det er en fase, det går over

25/1-08 - Farvel Whisky
14/6-11 - Farvel Bailey

#8 Herut

Herut

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.926 Beskeder:

Skrevet 24 april 2012 - 08:14

Jeg synes ikke du er sippet og havde nok også selv sagt fra hvis jeg var gravid og stod i den situation. Jeg synes dog godt, at du kan hjælpe med at lave noget udenfor som ikke er hårdt for din gravide krop. Er der ikke nogle blomster der skal plantes i krukker (som kan placeres oppe på et bord mens der plantes) eller lignende?

Hvis der ikke er andre ting du kan hjælpe med så synes jeg, at det vil være rigtig sødt af dig hvis du laver maden så den bare skal varmes eller kommer forbi med den mens de andre arbejder :)

Fisen - September 2011 - større kærlighed findes ikke:lun:

Påskeharen kommer med lillesøster til april 2014:blushing:

#9 vibbsen

vibbsen

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.858 Beskeder:

Skrevet 24 april 2012 - 10:36

Ja, jeg synes du er sippet.

seriously, you wanna poke Mamma Bear now ? That seems like a good idea

Emma - Mors lille guldklump

#10 Evapeva

Evapeva

Helgen

• Medlemmer
  • 8.954 Beskeder:

Skrevet 24 april 2012 - 10:40

Nej, slet ikke. Det frarådes gravide at male/være, hvor der bliver malet, så jeg ville have det som dig.

At slagte hellige køer giver en herlig bøf.

Lille A. Min elskede februar-fyr. :lun:

Store A. Min elskede movember-mand. :lun:

Lille blyp. Glæder mig til september.  :lun: