Gå til indhold

Billede
- - - - -

Er jeg sippet?

• Venligst log ind for at besvare
54 svar på dette emne

#1 gyldenhenter

gyldenhenter

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.828 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 19:19

Jeg er pt 22+4 og arbejder som pædagog i en børnehave. Om 3 uger skal vi have arbejdsdag sammen med forældrene. Ved de foregående mange arbejdsdage har jeg lavet mad til alle "arbejderne".

En af opgaverne til den kommende arbejdsdag er at male inden for på en af stuerne, meget tæt på køkkenet. Jeg har så sagt at hvis der skal males, så vil jeg ikk være med til at lave mad/ være i huset den pågældende dag!! Min mand har så foreslået at jeg kan lave maden om fredagen, så den bare skal varmes om lørdagen:-P Så svigter jeg da ikk helt:-P

Jeg kunne godt se på min leder at hun syns jeg er lidt sippet, for det er jo ikk giftig maling der bliver brugt, siger hun

Hva så med opgaver udenfor siger hun? Jeg går til kiropraktor med min ryg i øjeblikket, så jeg syns ikk lige jeg har lyst til at grave på legepladsen, så jeg sagde til hende at det var jeg heller ikk lige med på!!

Hva syns I piger, er jeg en sippet medarbejder???
Lykkelig ejer af 2 Golden Retrievere
Amanda 7 år
Bonnie 6 år

SMUKKE LOUISE FØDT D. 10 MARTS 2008:love:

#2 Humle

Humle

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.453 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 19:31

Hvis der blev luftet ud mens der blev malet og evt blev lukket en dør imellem rummene, så ville jeg synes det var fine forhold. Men måske er jeg bare meget u-sippet.

Vi flyttede til en ny lejlighed mens jeg var gravid og jeg lå ikke hjemme i den gamle lejlighed mens renoveringen stod på. Jeg malede ikke, men jeg befandt mig i tilstødende lokaler med plastik for døråbningen og åbent vindue. Det synes jeg er ganske fint, når der er tale om vandbaseret maling.

Style is knowing who you are, what you want and not giving a damn

#3 frklotus

frklotus

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.976 Beskeder:

Skrevet 23 april 2012 - 19:59