Gå til indhold

Billede
- - - - -

jubii.translate

• Venligst log ind for at besvare
2 svar på dette emne

#1 hmm

hmm

Erfaren

• Medlemmer
  • 211 Beskeder:

Skrevet 19 april 2012 - 13:53

Jeg ved ikke om der er andre som har brug for at få ting oversat, til noget man kan forstå? Her er tråden for det man læser eller høre som man bare ikke forstår

Jeg har i hvert fald indimellem brug for det.

TS starter

Jeg var inde for at se på min E-journal, hvor der stod noget om min MA, det var ikke rar læsning, puha, godt man er i narkose mens de gør alle mulige ubehagelige ting... Nå men det her forstår jeg simpelthen ikke de fjerne noget de beskrev med følgende ord "Ligner graviditetsprodukt, men uden fosterdele" Hvad fanden betyder det? har jeg slet ikke været gravid hvis det bare ligner et graviditetsprodukt??? -

Ændret af hmm, 19 april 2012 - 13:54.
:skummel:

#2 Krena

Krena

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.423 Beskeder:

Skrevet 19 april 2012 - 14:03

Jeg ville mene at det de har fjernet har været livmoderslimhinde men den kan jo også være tykkere og kraftigere af andre årsager end gravidlitet. Og at de skriver at det uden fosterdele betyder at de ikke har set nogen. Men jeg ved ikke hvornår dit forster holdt op med at vokse. Har det været tidligt så er det svært at se med mindre de har rodet det igennem eller har sendt det til nærmere undersøgelser.
Jeps, det er muligt at få en studentereksamen med mine stavefærdigheder

Lillepigen januar 09:lun:

#3 Paulsen

Paulsen

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.812 Beskeder:

Skrevet 21 april 2012 - 12:05

Jeg vil give Krena ret i, at hvis du aborterede tidligt eller fosteret gik til grunde tidligt, så har der formentligt ikke været noget at se.
Uge 5 er fosteret 2-4 mm, det kan f.eks. nemt overses, mens det i uge 11 er 45 mm og dermed sikkert uden problemer findes. Bemærk, at hvis du har haft MA i uge 14, kan fosteret stadig være gået til grunde længe inden.

Sønnen - December 2010

Lillesøster ETA August 2014