Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvis du skulle have ny bil imorgen .....

• Venligst log ind for at besvare
103 svar på dette emne

#1 T38

T38

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.215 Beskeder:

Skrevet 12 april 2012 - 19:34

Hvis du skulle købe ny bil imorgen, hvilken bil, eller hvilke modeller ville du så købe ?

Det skal være dit eget personlige valg, og det skal være inden for et budget der er realistisk for dig ( Kun hvis du er multi-millionær er det OK at skrive Lamborghini :-P) .

Jeg lægger ud !!!!

KIA Motors Danmark - Rio - en økomisk og miljøvenlig bil med lækkert design. KIA Rio er en A-klasse bil

Den har en passende størrelse, en meget rimelig pris, og en fantastisk garanti.

Hvad er jeres valg ?

Vedhæftet fil(er)

T38- Reservedelspusher
-
Hvor langt min bil kører på literen ?? Det ved jeg ikke - så langt kører den da aldrig ???:lol:

CANIS VELLE - MEA NEGOTIUM :slem:

#2 Sophies-mor

Sophies-mor

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.656 Beskeder:

Skrevet 12 april 2012 - 19:45

Havde overvejet Nissan juke, men...
Chevrolet cruze 2,0 diesel. Og det er så sidstnævnte, der holder på matriklen :love:

Ændret af Sophies-mor, 15 april 2012 - 12:31.

:lun: De 2 store og de 3 små :lun:

C M M N S

#3 VV21965

VV21965

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.554 Beskeder:

Skrevet 12 april 2012 - 20:12

VW Up Eller Skoda CitiGo

Mener nok VW er i gang med at smadre markedet for superminier !

Hvem gider køre i Fiat, Peugeot 107 /Citroen C1/Aygo, eller Chevrolet Spark, når man kan få en VW til samme pris ?

Tænk også lige 3 år frem i tiden : Hvem gider købe en brugt af ovenstående, hvis der står en brugt Up ved siden af ?

Jeg er forelsket i Up !

Vedhæftet fil(er)

VV21965
VW 1302 1972 :love:
VW Passat -1999 :rulle:

Den eneste lov der stadig er dødsstraf for i Danmark er færdselsloven, overtræder du den, risikerer du at dø :8:

#4 Rapfisk

Rapfisk

Gulvabe

• Medlemmer
  • 32.806 Beskeder:
  • LocationFrederiksberg

Skrevet 12 april 2012 - 21:31

VW Up Eller Skoda CitiGo

Mener nok VW er i gang med at smadre markedet for superminier !

Hvem gider køre i Fiat, Peugeot 107 /Citroen C1/Aygo, eller Chevrolet Spark, når man kan få en VW til samme pris ?

Tænk også lige 3 år frem i tiden : Hvem gider købe en brugt af ovenstående, hvis der står en brugt Up ved siden af ?

Jeg er forelsket i Up !

Enig i det hele - ud over det med Skodaen :D
Skrueløs :engel:

#5 artem666

artem666

Diktator

• Medlemmer
  • 26.637 Beskeder:

Skrevet 12 april 2012 - 21:45

Vil nok aldrig købe en helt ny bil, men hvis jeg virkelig skulle gøre det, vil det blive en mindre økonomisk bil med god plads, hvor Seat Ibiza ST er det bedste valg pt.

Men ellers drømmer jeg om at få en Alfa Giulietta en dag, men hvor de brugte nok først er nede i en rimelig pris for mig om et par år.
For selv om jeg godt kunne købe en ny i dag, så vil jeg bare ikke bruge så mange penge på en bil.

Vedhæftet fil(er)

Når jeg bliver diktator bliver hele bundtet skudt :)

#6 en.mand

en.mand

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.631 Beskeder:

Skrevet 12 april 2012 - 21:50

[ATTACH]1128611[/ATTACH]

Sådan en her er heldigvis til at betale.

Vedhæftet fil(er)

ಠ_ಠ

#7 pininfarina

pininfarina

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.749 Beskeder:

Skrevet 12 april 2012 - 22:10

Nu skriver du ny bil T38. Mener du en fabriksny eller er der frit slaw på brugtmarkedet?
You’re not a petrol head, until you’ve owned an Alfa Romeo – Jeremy Clarkson

Uden bilen går Danmark i stå!

#8 T38

T38

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.215 Beskeder:

Skrevet 12 april 2012 - 22:37

ALLE kan deltage i denne tråd, også dem der drømmer om en Skoda Favorit til 5,500 kroner ....

Vedhæftet fil(er)

T38- Reservedelspusher
-
Hvor langt min bil kører på literen ?? Det ved jeg ikke - så langt kører den da aldrig ???:lol:

#9 T38

T38

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.215 Beskeder:

Skrevet 13 april 2012 - 07:56

Jeg veeed det ikke!!!!! Og jeg skal have en bil.

Egentlig har jeg jo gået og drømt om at få en Berlingo igen, for jeg elskede den. Men sådan som benzinpriserne ter sig, er det måske en dum ide. Omvendt har jeg en søn på 185, meget bredskuldret, der både skal kunne køre den og helst også være bagi, hvis vi skal afsted 4 eller 5 voksne, så vi KAN ikke presse os ind i en af de små benzinøkonomiske uden bagagerum af værdi.

Så jeg er på herrens mark:whine::whine::whine:

Jeg kigger og kigger på bilbasen, men jeg har jo ikke en pind forstand på biler, og vi kan ikke lave noget som helst selv....

Så min ønskebil står bare pludselig ude i min carport og kan opfylde familiens behov!

OUT : Qubo

Findes også som Citroen og Peugeot ( men de har valgt ikke at importere deres modelvarianter til Danmark ) .
T38- Reservedelspusher
-

#10 Rapfisk

Rapfisk

Gulvabe

• Medlemmer
  • 32.806 Beskeder:
  • LocationFrederiksberg

Skrevet 13 april 2012 - 08:48

ALLE kan deltage i denne tråd, også dem der drømmer om en Skoda Favorit til 5,500 kroner ....

[pigeindlæg]Den er faktisk lidt kær på det billede. Dum, men sød. Sådan en mindre version af Bumle fra Biler...[/pigeindlæg]

Ændret af Rapfisk, 13 april 2012 - 09:18.

Skrueløs :engel: