Gå til indhold

Billede
- - - - -

SA: hvornår forsvandt gravidetssymptomerne?

• Venligst log ind for at besvare
7 svar på dette emne

#1 Superstaarh

Superstaarh

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 953 Beskeder:

Skrevet 01 april 2012 - 20:46

Jeg er rimelig sikker på, at jeg er i gang med at arbortere. I forgårs havde jeg smerter i et par timer, i går blødte jeg postkasserødt i en times tid, og nu bløder jeg lidt brunt og rødt.

Så nu vil jeg egentlig gerne videre. Men graviditetssymptomerne er stadig ret voldsomme: har fortsat kvalme (og endda mere end tidligere) og ømme bryster. Nogen af jer, der har haft en SA, der kan huske, hvornår jeres symptomer forsvandt? Synes det er lidt hårdt konstant at blive mindet om den graviditet, der ikke er der længere :trist:

Var forresten 7+0, da jeg begyndte at bløde.
what da fuck?

#2 naermest_lykkelig

naermest_lykkelig

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 41.841 Beskeder:

Skrevet 02 april 2012 - 07:54

Der skal noget mere til, før man med sikkerhed kan sige, at du har aborteret. Når du er 7 uger henne er den slimhinde, der skal udstødes lidt større end ved en almindelig menstruation, så du skal have en stor del af det blødt ud før symptomerne forsvinder. Det kan gå meget hurtigt - et par døgn - eller meget langsomt - 14 dage fx.

Jeg vil anbefale dig at kontakte din læge, så du kan blive scannet, for den mængde blødning, du beskriver er slet ikke nok til at være en abort. Men det KAN være starten på en, og det skal du have fundet ud af. Det er i øvrigt ikke unormalt at bløde den mængde, du beskriver omkring uge 6-7 stykker, uden at det er en abort.
Nu med 2 dejlige drenge :)
Måske lidt Skole-orakel nu - nogen mener, jeg har aftjent min værnepligt som Lorte-orakel
Never underestimate the power of denial

#3 Superstaarh

Superstaarh

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 953 Beskeder:

Skrevet 02 april 2012 - 09:34

Tusind tak for svar. Jeg er på vej til en akut scanning på hvidovre hospital. Håber, det kan give mig vished.
what da fuck?

#4 beechleaf

beechleaf

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.676 Beskeder:

Skrevet 02 april 2012 - 10:00

Åh nej :( Jeg krydser fingre for dig.
What would you do baby, without lååååve :lun:
Min brudekjole søger ny brud http://dindebat.dk/s...ml#post21686597

#5 Superstaarh

Superstaarh

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 953 Beskeder:

Skrevet 02 april 2012 - 18:28

Åh nej :( Jeg krydser fingre for dig.

Det gik desværre ikke. Jeg har arborteret. Og så fandt de også en stor cyste i min æggestok som skal overvåges. Føler mig godt nok lidt nede nu.
what da fuck?

#6 vappepigen

vappepigen

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.521 Beskeder:

Skrevet 02 april 2012 - 18:38

Åh nej det gør mig ondt:ae: det er så frygtelig at skal igennem..og det er ligegyldig hvor langt henne man er!!!

og så har du oven i købet en cyste.sikke noget bæ altså
Marie 11-07-10 :lun:
Sofie 06-12-12 :lun:

Pønser på en 3'er

#7 naermest_lykkelig

naermest_lykkelig

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 41.841 Beskeder:

Skrevet 02 april 2012 - 22:34

Det er jeg ked af at høre. Der er ikke rigtigt nogen trøst i noget, jeg kan sige. Jeg håber, du kommer igennem oplevelsen med god støtte fra dine nærmeste. Jeg ved af erfaring, at det kan tage tid at komme over.
Nu med 2 dejlige drenge :)
Måske lidt Skole-orakel nu - nogen mener, jeg har aftjent min værnepligt som Lorte-orakel
Never underestimate the power of denial

#8 sommer85

sommer85

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.453 Beskeder:

Skrevet 02 april 2012 - 23:15

Det gør mig ondt super :ae: Det er bare ikke fair når det sker. Det er så hårdt.
Håber at du har gode mennesker omkring dig, og at dig og manden kan støtte hinanden godt i den næste tid.

Kram.

IDA :lun:

Bliver Fru Sommer til sommer :lun: