Gå til indhold

Billede
- - - - -

Vandskade i lejet lejlighed

• Venligst log ind for at besvare
3 svar på dette emne

#1 How_you_Dowing

How_you_Dowing

Erfaren

• Medlemmer
  • 102 Beskeder:

Skrevet 01 april 2012 - 10:29

Hej.

Mig og min kæreste flyttede ind i vores nye lejlighed den 1. februar. Uden de store forklaringer, eller en lejerbog, med lidt hjælp til diverse ting rundt i lejligheden.

Igår tog vi så et spabad, og for første gang lod vi vandet komme ud inden vi rejste os, hvilket vi kom til at fortryde. Vandet stod i en centimeter dybte rundt i hele lejligheden. Og det flød med ting som vi absolut ikke havde bragt ind i lejligheden, som gammel ostehaps-papir og en børnetandbørste. Og vi har ikke børn. Vi fandt så ud af at det filter skulle ha været tømt, men det var ikke blevet tømt i flere år. Og nu gik det så lige udover os. Desværre. Vores underbo har fået lidt revner i sit loft, nogle bittesmå nogle. Og vi kan se der er nogle fliser hvor der ligger lidt vand under.

Nogen som ved hvis ansvar det her bliver ? Hvor dyrt det bliver, og om der er noget vi kan gør for at få det sidste vand op fra fliserne.

Jeppe

#2 andetnick

andetnick

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 711 Beskeder:

Skrevet 01 april 2012 - 11:10

Har ingen ide ang. Det tekniske og rep...
Men har selv været den "søde overbo" der har lavet regnvejr, hos fru. Sørensen neden under....
Der blev ordnet og rep. I 3 uger på hendes lejlighed, men vi skulle ikke betale noget.
Om det er bygningen's ell hendes egen forsikring der betalte er jeg ikke klar over...

#3 Miss__IT

Miss__IT

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.717 Beskeder:

Skrevet 01 april 2012 - 11:18

Min over- overbo lavede også regnvejr - og det kom hendes forsikring til at betale. Det gav vandskade 2 etager ned.
Hun havde glemt at hun var i færd med at fylde vand i badekaret.
Tal pænt for helvedet :devil2: jeg var Guddommelig :gogo:

God jul og godt nytår.
Ja- jeg ved det - men julen varer altså lige til Påsken 2099

#4 Anne-K-Anne

Anne-K-Anne

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 41.042 Beskeder:

Skrevet 01 april 2012 - 22:23

Vil tro det er jeres forsikring der skal dække det. Men mindre I kan få det dækket pga. det filter :gruble: Det skulle jo have været tjekket.

When was the last time, you did something for the first time?