Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hay Loop Stand bordet

• Venligst log ind for at besvare
23 svar på dette emne

#1 Heidietje

Heidietje

Erfaren

• Medlemmer
  • 207 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 13:00

[ATTACH]1117962[/ATTACH]
Hej

Vi mangler et nyt spisebord, og jeg faldt over "Hay loop stand" bordet på internettet.

Hvad er jeres erfaringer med bordet? Hvordan er kvaliteten af bordpladen o.s.v.?

Jeg bor i udlandet og har desværre ikke haft mulighed for selv at se bordet irl endnu, så det ville være dejligt med lidt hjælp herinde fra! :)

Hvis i har andre forslag er de også velkomne!

Vedhæftet fil(er)

• Vedhæftet fil  loop.jpg   15,07KB   552 Antal downloads

#2 Fræksak

Fræksak

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.537 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 17:30

Jeg oprettede selv engang en tråd om bordet herinde, men fik ingen respons :D Jeg har desværre aldrig selv gramset på det; kun set det på computeren.

Men jeg mener, at Sanne. har det. Eller en anden herinde :genert:.
L & E

#3 Sanne.

Sanne.

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.548 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 17:40

Jeg skal nok give en anbefaling i aften :gogo:
Min store pige - 251104 :lun:

#4 Heidietje

Heidietje

Erfaren

• Medlemmer
  • 207 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 19:24

Jeg skal nok give en anbefaling i aften :gogo:

Det lyder dejligt! Venter i spænding :D

#5 Sanne.

Sanne.

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.548 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 20:53

Jeg er SÅ vild med designet! Men om pris og kvalitet hænger sammen, er jeg lidt usikker på.
Bordpladen er ''bare'' en laminat plade. HAY påstår at de er umuligt at lave pletter eller ridser, men alligevel får det nogle hvide streger, som ikke er til at fjerne. Jeg har dug på hele tiden pga dette.

For det første er det et HELVEDE at sætte bordpladen fast på benene, så min bordplade ligger faktisk løst på :genert: Man skal selv lave hul i bordpladen.
Min bordplade stod desværre 14 dage i en garage, og blev skæv af fugten. Men en ny bordplade kostede ca 3000,- :tie: Så der er sat 2 'stivere' på nedenunder.

Jeg lægger nogle billeder ind i morgen, når lyset er bedre :)

Andet du vil vide? :)

#6 Louise

Louise

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.477 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 21:04

Vi har hele to Hay Loop Stand borde - bare i hvid, i hhv. 2 m. og 2,5 m.! Og vi er rigtig glade for bordene. Jeg synes faktisk, vi har fået rigtig meget fedt bord for pengene! For i virkeligheden synes jeg ikke, at det er vildt dyrt!?

Vores bordplader er jo så hvide, - og jeg synes, de holder sig rigtig flotte. De holder til at to børn dagligt spiser og leger ved det, - og at vores datter ynder at hamre sin gaffel, ske og alt muligt andet ned i bordpladen.
Jeg synes heller ikke, det var så besværligt at sætte benene på (måske fordi det rent faktisk var min kæreste, der skruede :lol: . Men han var altså ikke gasblå i hovedet eller noget), - og på bordet påp 2,5 m. er der to stivere med, som også skulle sættes fast. No problemo.

Det eneste jeg virkelig er træt af er de ultraspidse hjørner! Shit jeg får dårlige nerver af dem, fordi vores børn selvfølgelig løber rundt om bordet, - så lige pt. er hjørnerne plastret til i de der hjørnebeskyttere fra Ikea. Knap så fint! Men hvis I ikke har børn i "bordhjørne-højde", så er det jo ligemeget for jer.

Jeg er vild med det enkle og meget lette udtryk, som bordet har. Og jeg synes virkelig, at bordpladen (i den hvide udgave) er af god kvalitet. Og som sagt, synes jeg, vi har fået rigtig meget bord for pengene...

:love: November 2007 :love: !
:love: September 2010 :love: !
:love: Juni 2014 :love: !

:lun: Nu ved jeg, hvad lykke og kærlighed er :lun: !

#7 Sanne.

Sanne.

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.548 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 21:07

Nå ja, mit bord er sort - hvis det har nogen betydning :)

#8 Louise

Louise

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.477 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 21:11

Nå ja, mit bord er sort - hvis det har nogen betydning :)

Jeg mener, at der er forskel i materialet. Er den sorte bordplade ikke med linoliumsoverflade? Den hvide, som vi har, er sådan noget glat (kompres???) laminat. Det er vældig hårdt... Jeg tror, der er nogle små ridser i, - men man ser det slet ikke. Så jeg ved det faktisk ikke...

:love: November 2007 :love: !
:love: September 2010 :love: !
:love: Juni 2014 :love: !

:lun: Nu ved jeg, hvad lykke og kærlighed er :lun: !

#9 Sanne.

Sanne.

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.548 Beskeder:

Skrevet 02 marts 2012 - 21:13

Jeg mener, at der er forskel i materialet. Er den sorte bordplade ikke med linoliumsoverflade? Den hvide, som vi har, er sådan noget glat (kompres???) laminat. Det er vældig hårdt... Jeg tror, der er nogle små ridser i, - men man ser det slet ikke. Så jeg ved det faktisk ikke...

Jo, nu du siger det. Du har ret :) :gogo:

#10 Laura-J

Laura-J

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.270 Beskeder:

Skrevet 03 marts 2012 - 07:47

Jeg har ofte tænkt på hvordan man placere stolene? Altså fx. hvor mange stole kan der være imellem benene..? :genert: Super lækkert bord.. :love:
Trunten :lun: