Gå til indhold

Billede
- - - - -

Tråden til det hele.... Vol 2

• Venligst log ind for at besvare
3774 svar på dette emne

#1 Code71

Code71

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 31.543 Beskeder:
  • LocationKøbenhavn NV

Skrevet 08 februar 2012 - 10:34

Væk med alle spøgelsessider. Sæt igang hehe

#2 LiverpoolFC

LiverpoolFC

Not Too Xabi

• Medlemmer
  • 22.144 Beskeder:
  • LocationI mit fortryllede slot.

Skrevet 08 februar 2012 - 12:43

Godt med en ny tråd :gogo:

For nu at fortsætte den der Anzhi debat, så synes jeg at det som Anzhi gør for samfundet i det område hvor det ligger er fantastisk. Der lå intet derovre før den klub, og nu er de begyndt at bygge kæmpe storcentre og sportsakademier og sådan noget... I hvert fald ifølge et program på TV2 sport. Så kan de for min skyld godt være en købeklub, hvis de samtidig er i stand til at bidrage med noget godt til lokal samfundet :D

Stephen Fry: It's in the Bible …
Alan Davies: I haven't read it!
Stephen Fry: You should—it's hilarious.

#3 Nyeng

Nyeng

Opgivet

• Medlemmer
  • 19.131 Beskeder:

Skrevet 08 februar 2012 - 13:03

Godt med en ny tråd :gogo:

For nu at fortsætte den der Anzhi debat, så synes jeg at det som Anzhi gør for samfundet i det område hvor det ligger er fantastisk. Der lå intet derovre før den klub, og nu er de begyndt at bygge kæmpe storcentre og sportsakademier og sådan noget... I hvert fald ifølge et program på TV2 sport. Så kan de for min skyld godt være en købeklub, hvis de samtidig er i stand til at bidrage med noget godt til lokal samfundet :D

Nu er det bestemt heller ikke fordi jeg har et problem med købeklubber (jeg er trods alt vild med både Chelsea, Real, Man. C og FCK :fløjt:) Men jeg synes det bliver lidt til grin, når en klub fokuserer meget på spillere der, højst sandsynligt, er total urealistiske at hente ind. Så længe Sneijder bliver sat i forbindelse med store europæiske klubber, så tror jeg ikke en russisk nyrig klub er interessant. Bortset fra det, så var Chelsea vel et godt eksempel på, at de største navne ikke nødvendigvis er dem der passer bedst til klubben.
En klub som Anzhi, burde i stedet fokusere på at købe de bedste russiske og østeuropæiske spillere, og så måske se om de kan hente et par store navne, bare for at promovere sig selv. De har trods alt kunne hente både Carlos, Zhirkov og Eto'o.
Det kan selvfølgelig også være jeg tager fejl, og de ender med at blive et Cl-storhold. Men jeg synes bare man har set en del af de der nyrige russiske klubber, der hurtigt er gået i glemmebogen igen. Rubin havde som sagt også røven fuld af penge. Det hører man ikke meget til længere.

:rocker: Guns N' Roses 14/06-10 :rocker:

If you hunger for what you see you'll take it eventually
You can have everything you want but you better not take it from me

#4 Code71

Code71

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 31.543 Beskeder:
  • LocationKøbenhavn NV

Skrevet 08 februar 2012 - 13:13

Nu er det bestemt heller ikke fordi jeg har et problem med købeklubber (jeg er trods alt vild med både Chelsea, Real, Man. C og FCK :fløjt:) Men jeg synes det bliver lidt til grin, når en klub fokuserer meget på spillere der, højst sandsynligt, er total urealistiske at hente ind. Så længe Sneijder bliver sat i forbindelse med store europæiske klubber, så tror jeg ikke en russisk nyrig klub er interessant. Bortset fra det, så var Chelsea vel et godt eksempel på, at de største navne ikke nødvendigvis er dem der passer bedst til klubben.
En klub som Anzhi, burde i stedet fokusere på at købe de bedste russiske og østeuropæiske spillere, og så måske se om de kan hente et par store navne, bare for at promovere sig selv. De har trods alt kunne hente både Carlos, Zhirkov og Eto'o.
Det kan selvfølgelig også være jeg tager fejl, og de ender med at blive et Cl-storhold. Men jeg synes bare man har set en del af de der nyrige russiske klubber, der hurtigt er gået i glemmebogen igen. Rubin havde som sagt også røven fuld af penge. Det hører man ikke meget til længere.

Altså nu er russisk fodbold ikke længere 2 klassesfodbold som tidligere. De har hentet flere europæiske klubtitler i de sidste sæsoner. Så på den led, er de rigtigt godt på vej. Hvis jeg husker korrekt har de også to hold med i CL endnu?

Så naturligvis skal de prøve at sætte barren højere end de har været vant til. Penge kan lokke meget og Schneider ville også pakke kufferterne, bare de tilbyder ham nok vil jeg vædde med. Der er kun ganske få spillere som IKKE ville lade sig lokke

#5 Nyeng

Nyeng

Opgivet

• Medlemmer
  • 19.131 Beskeder:

Skrevet 08 februar 2012 - 13:16

Altså nu er russisk fodbold ikke længere 2 klassesfodbold som tidligere. De har hentet flere europæiske klubtitler i de sidste sæsoner. Så på den led, er de rigtigt godt på vej. Hvis jeg husker korrekt har de også to hold med i CL endnu?

Så naturligvis skal de prøve at sætte barren højere end de har været vant til. Penge kan lokke meget og Schneider ville også pakke kufferterne, bare de tilbyder ham nok vil jeg vædde med. Der er kun ganske få spillere som IKKE ville lade sig lokke

Tja, det er der godt nok folk der siger. Jeg køber den bare ikke. Jeg tror ikke på, at du kan lokke hvem som helst op i -15 grader, til en liga med klubber der har ry for at have korrupte og temmelig useriøse ledelser. Hvor mange europæiske stjerner har de andre rige russiske klubber været i stand til at hente?

:rocker: Guns N' Roses 14/06-10 :rocker:

If you hunger for what you see you'll take it eventually
You can have everything you want but you better not take it from me

#6 Code71

Code71

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 31.543 Beskeder:
  • LocationKøbenhavn NV

Skrevet 08 februar 2012 - 14:48

Undskyld på forhånd til BIF fans, men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sjældent har jeg grint så meget :-D Ekstra Bladet - Br

#7 LiverpoolFC

LiverpoolFC

Not Too Xabi

• Medlemmer
  • 22.144 Beskeder:
  • LocationI mit fortryllede slot.

Skrevet 08 februar 2012 - 15:10

Undskyld på forhånd til BIF fans, men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sjældent har jeg grint så meget :-D Ekstra Bladet - Br

Er manden på svampe?

Kan godt se det er flot at kvinderne er gode og at de gør det god ti ungdomsrækkerne, men det er vel ikke der det sådan rigtig tæller?

Stephen Fry: It's in the Bible …
Alan Davies: I haven't read it!
Stephen Fry: You should—it's hilarious.

#8 humsebjørnen

humsebjørnen

Fortabt

• Medlemmer
  • 22.073 Beskeder:

Skrevet 08 februar 2012 - 15:11

Tja, det er der godt nok folk der siger. Jeg køber den bare ikke. Jeg tror ikke på, at du kan lokke hvem som helst op i -15 grader, til en liga med klubber der har ry for at have korrupte og temmelig useriøse ledelser. Hvor mange europæiske stjerner har de andre rige russiske klubber været i stand til at hente?

Jeg tænker også at især europæiske spillere går en del op i hvor stort et navn klubben har. Brasilianere og afrikanere virker derimod lidt mere ligeglade med alt andet end pengene.

Når det så samtidig passer meget godt med et par kreative offensive stjerner fra Brasilien/Afrika og et gennemdisciplineret og hårdtarbejdende russisk hold, så er det ikke så underligt at man ofte ser dem ryge derover.
Two British soldiers have been killed in Northern Ireland after a tree fell on their vehicle. Police suspect it was planted by the IRA.

#9 humsebjørnen

humsebjørnen

Fortabt

• Medlemmer
  • 22.073 Beskeder:

Skrevet 08 februar 2012 - 15:15

Som forening klarer Brøndby sig givetvis glimrende. Men som superligahold har det jo været røv og nøgler. Det er som om han lukker øjnene for det dårlige på deres klart største forretningsområde, herrernes førstehold. Og når det så ryger på EB bliver han jo bare skudt ned som dybt debil og virkelighedsfjern. Meget dårlig kommunikationsstrategi.
Two British soldiers have been killed in Northern Ireland after a tree fell on their vehicle. Police suspect it was planted by the IRA.

#10 spurs

spurs

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.135 Beskeder:

Skrevet 08 februar 2012 - 16:05

Ja ja hvis man vender og drejer noget nok, skal man nok til sidst finde en positivt synsvinkel
All my fucking life people have been telling me I do things wrong, and I look around and I see everyone else is infinitely more fucked up than I am - Hank Moody