Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvad sker der for...-tråden - MSS Edition

• Venligst log ind for at besvare
3073 svar på dette emne

#1 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.750 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 14:39

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg mangler altså rigtig tit et sted at lægge MSS-relaterede hovedpiner, irritationsmomenter og generel undren.

Som når H&M laver endnu en kollektion med Versace, trods den hårde medfart for den første. Og når det pludselig er moderne, at stikke bukserne ned i sokkerne.

Eller som nu, hvor jeg tilfældigvis er inde på en blog at se, at 195(!) mennesker har deltaget i en blogkonkurrence om at vinde en Hand Butter fra The Bodyshop (værdi omkring 50-100;-?). Alle med meget rørende argumenter om, hvorfor de skal vinde.
Så var det lige, jeg synes, det tog lidt overhånd. :genert:

Det er ikke alting, der går ind under Tråden om det grimme tøj, som ellers ofte er fin til formålet,
og jeg har manglet sådan en tråd nogle gange nu - så her er den!

Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

#2 Cosi

Cosi

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.550 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 15:35

Jeg synes generelt blogkonkurrencer har taget overhånd. Jeg forstår dem simpelthen ikke. Det virker lidt somom at man skal gøre det, for at vise omverden at man "går op" i velgørenhed af mangel af bedre ord. Fair nok, hvis man har noget, der ikke bruges og ligeså godt kan gives væk. Men synes godt nok det er overkill, så meget som det bliver brugt.

Kender du nogle, der mangler en kontorassistent med speciale i administration i Vejle-området - så sig til :)

#3 crazy_catwoman

crazy_catwoman

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.401 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 21:28

Generelt de utroligt grimme plus-kollektioner rundt omkring. Det virker som om man partout skal iføre sig uformlige sorte telte hvis man ikke bruger en str 42.
Cameron: You find it more comforting to believe that this is it?
House: I find it more comforting to believe that all *this* isn't simply a test

#4 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.750 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 21:29

Jeg synes generelt blogkonkurrencer har taget overhånd. Jeg forstår dem simpelthen ikke. Det virker lidt somom at man skal gøre det, for at vise omverden at man "går op" i velgørenhed af mangel af bedre ord. Fair nok, hvis man har noget, der ikke bruges og ligeså godt kan gives væk. Men synes godt nok det er overkill, så meget som det bliver brugt.

Jeg synes, den "skjulte" reklame er meget mere irriterende.
Det er god stil, at de store bloggere ind i mellem forærer nogle af alle de ting, de får foræret som PR videre i konkurrencer, men det er så skrækkeligt med dem, der bare udnytter det til at skrabe flest mulige læsere til sig hver gang.

Der er en sjælden gang imellem en præmie i de dér blogkonkurrencer, som jeg gerne vil vinde, men jeg dropper det meget hurtigt, når jeg både skal være fast læser af bloggen, synes godt om deres Facebookside (og invitere en masse uvedkommende venner velvidende om hvor irriterede, de bliver) og skrive en rørende mail på 500 ord om, hvorfor lige jeg fortjener at vinde.
Og så bagefter linke til dem fra min egen blog og statusopdatere, at jeg har deltaget i deres konkurrence på både Facebook og Twitter - og helst også få det tatoveret i panden.

#5 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.750 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 21:30

Hvad sker der i øvrigt også for, at man indimellem får pb'er/kort fra helt nyoprettede, formodentlig mandelige debattører med en eller anden halv-sød, men lidt slesk kommentar, og så BAM et tilbud a'la "så vil du sælge mig dine brugte trusser?".
Jeg er vældig glad for komplimenter, også fra en uventet kant, men jeg bliver "what?" hver gang :D

Nåja, der manglede jeg også denne tråd forleden, da en ukendt debatmand gik virkelig, virkelig langt tilbage i Hvad har du på-trådene og likede alle mine billeder. :genert:

#6 lotte-girl

lotte-girl

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.279 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 21:33

Hvad sker der i øvrigt også for, at man indimellem får pb'er/kort fra helt nyoprettede, formodentlig mandelige debattører med en eller anden halv-sød, men lidt slesk kommentar, og så BAM et tilbud a'la "så vil du sælge mig dine brugte trusser?".
Jeg er vældig glad for komplimenter, også fra en uventet kant, men jeg bliver "what?" hver gang :D

HAHA seriøst? Dem er jeg heldigvis 7-9-13 sluppet for endnu :)

#7 LaScrooge

LaScrooge

Ekstremt klog

• Medlemmer
  • 10.583 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 21:35

Nåja, der manglede jeg også denne tråd forleden, da en ukendt debatmand gik virkelig, virkelig langt tilbage i Hvad har du på-trådene og likede alle mine billeder. :genert:

Jeg fik også likes af ham :genert:

Hey, forvirrede stakler. Scrooge_McHagly er nu LaScrooge.

So long to this wretched form

#8 Frk. L

Frk. L

- Stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 46.085 Beskeder:
  • LocationDet allerfarligste sted

Skrevet 19 januar 2012 - 21:38

Jeg fik også likes af ham :genert:

Også mig ...

This is my signature. There are many others like it but this one is mine

#9 LaScrooge

LaScrooge

Ekstremt klog

• Medlemmer
  • 10.583 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 21:38

Hvad sker der for Ilse Jacobsens pølseskinds-regnjakke? Jeg kan SLET ikke se appellen, den sidder dårligt og ligner... løst... pølseskind.

Gemt billede

Hey, forvirrede stakler. Scrooge_McHagly er nu LaScrooge.

So long to this wretched form

#10 crazy_catwoman

crazy_catwoman

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.401 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2012 - 21:47

Hvad sker der iøvrigt for at jeg har et par nye bukser fra ellos i str 52 der ryger ned over røven, men Zizzi´s str. guide siger at jeg skal have DERES bukser i en 54??
Cameron: You find it more comforting to believe that this is it?
House: I find it more comforting to believe that all *this* isn't simply a test