Gå til indhold

Billede
- - - - -

Forskudsopgørelse 2012

• Venligst log ind for at besvare
135 svar på dette emne

#1 wizzze

wizzze

Master of the Universe

• Medlemmer
  • 18.542 Beskeder:

Skrevet 02 november 2011 - 23:34

Så ligger din nye forskudsopgørelse for 2012 klar inde på skat.dk

Hvordan ser din ud, har SKAT givet dig en lønforhøjelse, din chef ikke har fortalt dig om?:D Eller er din trækprocent endt et sted i ydre rum:devil:

Husk nu at kigge forskudsopgørelsen efter, og rette til hvis det ser skævt ud.

Her har SKAT været så venlige lige at smide 100k oven i lønnen, så nu glæder jeg mig til lønsamtale i næste uge, de ved åbenbart noget jeg ikke gør:lol:

I don´t like change :evil:

Alt var meget bedre i gamle dage :wub:

#2 Humle

Humle

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.452 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 00:02

Jeg var sat til at tjene den fyrstelige sum af 83.000 kr, selvom jeg ikke har haft lønindkomst i noget der ligner 4 år :lol: At jeg er løbet tør for SU, havde de dog styr på, så nu har jeg rettet det til et stort fedt 0 og alt er overført til min mand. Tilbage står jeg med 6.800 der skal betales i b-skat :forvirret:

Style is knowing who you are, what you want and not giving a damn

#3 wizzze

wizzze

Master of the Universe

• Medlemmer
  • 18.542 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 00:07

Jeg var sat til at tjene den fyrstelige sum af 83.000 kr, selvom jeg ikke har haft lønindkomst i noget der ligner 4 år :lol: At jeg er løbet tør for SU, havde de dog styr på, så nu har jeg rettet det til et stort fedt 0 og alt er overført til min mand. Tilbage står jeg med 6.800 der skal betales i b-skat :forvirret:

Restskat fra 2010 ??

I don´t like change :evil:

Alt var meget bedre i gamle dage :wub:

#4 Humle

Humle

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.452 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 00:17

Restskat fra 2010 ??

Nix, b-skat efter grøn check mener jeg der stod. Betaler det samme i år hvor jeg fik rettet forskudsopgørelsen til i september.

Style is knowing who you are, what you want and not giving a damn

#5 mimyJ

mimyJ

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.145 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 07:15

Du ejer hus sammen med din mand, så de 6800,- er ejendomsværdiskatten minus den grønne check. Jeg tror, at det er på side 3 i forskudsopgørelsen, at du kan se ejendomsværdiskatteberegningen.
:deer:

#6 Bambilicious

Bambilicious

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.218 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 09:09

Det ser helt fint ud og min trækprocent er stadig på 36, så der kan jeg heller ikke klage.
If you see me laughing, you better have a backup

/Mads

#7 my_angle

my_angle

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.744 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 10:04

Kan jeg nu se hvor meget jeg skal betale/får igen? Kan ikke helt finde ud af det. Ved jeg skal ind og rette mit befordring da jeg har fået nyt arbejde, men det gør jeg i aften :)
Bloggen fra Rebelsig.... :genert:

#8 frkvira

frkvira

Fabulous

• Medlemmer
  • 12.717 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 10:17

Jeg kan slet ikke få lov at se den................................ "Siden indlæses... Vent et øjeblik."

#9 -mholle-

-mholle-

Fortabt

• Medlemmer
  • 20.243 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 10:33

Min er ikke overraskende helt gal, må sgu hellere rette lidt op på den, det er jo hvad der sker når man kommer tilbage efter flere år i udlandet :)

#10 -mholle-

-mholle-

Fortabt

• Medlemmer
  • 20.243 Beskeder:

Skrevet 03 november 2011 - 10:45

:lol: Det er sgu et mærkeligt system, nu fik jeg lige tjekket min forskudsopgørelse for 2011, det er sgu mærkeligt, der stod jeg til at skulle tjene 200k på trods af at jeg ikke har boet i DK siden 2006 :gruble:

Satser dog stærkt på at få betalt rigeligt i skat de her sidste tre måneder af 2011, så jeg ikke kommer til at døje med det her rod når selvangivelsen skal laves, men vi får se...