Gå til indhold

Billede
- - - - -

Cykel - alarm

• Venligst log ind for at besvare
3 svar på dette emne

#1 FjolleFisk

FjolleFisk

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.684 Beskeder:

Skrevet 09 august 2011 - 13:28

kort og godt- hvordan kværker man sådan en møg dims.

2 opgange fra mig bor en familie, hvor drengen har fået en eller anden alarm på sin cykel. Og for filan da!!!
Den hyler hele tiden. eller dvs. der er tider hvor den er stille. den larmer især om natten. undrer mig gevaldigt over de ikke selv har gjort noget ved det. derfor har jeg nu tænkt mig, først at sætte en seddel på cyklen hvor jeg pænt beder dem afmontere alarmen så vi andre kan få ro om natten, men hvis ikke de virker så kværker jeg den altså selv.

den hyler ikke kun fordi nogen rører cyklen, næ nej. den hyler når en bil kører forbi, nogen går forbi, eller bare fordi, selvom der intet sker på gaden... tidligere har den hylet en 5 min og så stoppet. men igår hylede den konstant i ihvertfald 1 time.

håber nogle har konstuktive/destruktive svar.
På forhånd tak.
det er livet at danse en søannemone-polka!

#2 Fullbeard

Fullbeard

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 533 Beskeder:

Skrevet 09 august 2011 - 13:42

Batteriet "dør" vel på et tidspunkt, meget snart forhåbentlig, hvis den hyler så meget.
Biavler :savl:
Den er klog, som ved, hvad han ikke ved.

#3 Ultraviolet

Ultraviolet

Student of Science

• Medlemmer
  • 1.640 Beskeder:

Skrevet 09 august 2011 - 18:27

Gå ned og hop ved siden af cyklen. Når alarmen starter ringer du til politiet og beder dem komme og fikse det :)
Din egen version er ikke helt lovlig.

You are the result of 4 billion years of evolutionary success.
Act like it.

#4 humsebjørnen

humsebjørnen

Fortabt

• Medlemmer
  • 22.077 Beskeder:

Skrevet 09 august 2011 - 18:44

Du har ikke overvejet rent faktisk at snakke med dem?
Two British soldiers have been killed in Northern Ireland after a tree fell on their vehicle. Police suspect it was planted by the IRA.