Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvordan laver jeg mit køkken om?

• Venligst log ind for at besvare
53 svar på dette emne

#1 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 20:26

Vi har et køkken, som udelukkende består af skuffer. Og jeg er blevet så hamrende træt af at vi ikke har ordentlig plads til noget som helst. Så nu skal det altså laves om..

Egentlig havde jeg tænkt at flå alle skufferne ud (eller de fleste af dem i hvert fald), lave hylder i "basis"-delen og så få nogle låger på. Men kan ikke få nogle låger der passer i målene, og aner ikke hvordan jeg selv skal lave nogen.
Tænkte også at lave nogle billige skydelåger ud af et eller andet (måske noget hårdt plast?), men kan heller ikke regne ud hvordan.. :blush:

Er der ikke nogen der har en fantastisk ide til hvordan jeg kan få ændret køkkenet på en billig måde?

Skal lige nævne at vi har hund, så det duer ikke, ikke at sætte låger på.. :)

#2 Tourettedrengen

Tourettedrengen

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.406 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 20:53

jamen flash lige billder af dine skuffer også åbne så problemet kAN ses

#3 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:24

Problemet er jo mest at jeg ikke har nok plads, og det tænker jeg at skabe kan hjælpe med. Ved skabe kan jeg stable og stille nogle ting som jeg ikke bruger inderst, og ting jeg bruger meget yderst. Lige nu er det hele hulter til bulter, og kan aldrig få fat i det jeg skal bruge.

Billeder kommer lige om lidt.

#4 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:31

[ATTACH]1051887[/ATTACH][ATTACH]1051888[/ATTACH]
[ATTACH]1051889[/ATTACH][ATTACH]1051890[/ATTACH]

Der er et billede mere, men det vil den af en eller anden grund ikke overføre.. :gruble: Undskyld den rodede rækkefølge..

#5 Sirlig

Sirlig

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.061 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:35

Ej jeg ville elske kun at have skuffer! Synes det er super ærgerligt vi kun har 6 stk i vores køkken.

#6 TomKah

TomKah

Hot and burning..... soup

• Medlemmer
  • 17.715 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:40

Jeg ville også hade at have skuffer, så jeg forstår dig godt! Men det er jo ikke det du spørger om.

Hvor har du undersøgt det med lågestørrelsen? Umiddelbart, når jeg ser dit køkken så tænker jeg på Vordingborg Køkkenet. Har du tjekket om de har låger i den rigtige størrelse?

Jeg kan ikke helt gennemskue billederne. Hvor mange skabe har du i det køkken i alt? Det ser nemlig ikke stort ud, men på den anden side kan man ikke se komfuret, så jeg tænker at det er større end det ser ud på billederne+

Ændret af TomKah, 15 juli 2011 - 21:45.

#7 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:46

Ej jeg ville elske kun at have skuffer! Synes det er super ærgerligt vi kun har 6 stk i vores køkken.

Du er velkommen til at komme og hente alle mine skuffer! :D

Jeg ville også hade at have skuffer, så jeg forstår dig godt! Men det er jo ikke det du spørger om.

Hvor har du undersøgt det med lågestørrelsen? Umiddelbart, når jeg ser dit køkken så tænker jeg på Vordingborg Køkkenet. Har du tjekket om de har låger i den rigtige størrelse?

Jeg har kigget på alle sider på nettet, jeg kunne komme i tanke om og jeg synes bare at det så dyrt ud alt det jeg fandt. Egentlig troede jeg at det var et Ikea køkken, men det kan da godt være at det er Vordingborg Køkken.. :gruble: Kan selvfølgelig ikke huske målene lige nu, men det er nogle skæve noget. Nogen ,2 eller lign.

Men tak for tippet, kigger lige på Vordingborg Køkkenet. :gogo:

#8 ina

ina

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.576 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:47

Jeg kan ikke helt gennemskue billederne. Hvor mange skabe har du i det køkken i alt? Det ser nemlig ikke stort ud, men på den anden side kan man ikke se komfuret, så jeg tænker at det er større end det ser ud på billederne+

Hov, du lavede lige en edit..

Jeg har to skabe. Et under vasken og et som skjuler køleskabet (og to overskabe). Det er ikke særlig stort, og billederne blev dårlige. Kan lige tage nogle nye af hele rummet.

Ændret af ina, 15 juli 2011 - 21:50.

#9 TomKah

TomKah

• Medlemmer
  • 17.715 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:48

Hvis der ikke er mere end de 6-7 skabe man kan se på billedet, tror jeg faktisk den billigste løsning er at genbruge bordpladerne men skifte skufferne ud med nogle skabe fra IKEA. Det er så desværre tilgengæld en løsning, der kræver ret meget arbejde.

#10 TomKah

TomKah

• Medlemmer
  • 17.715 Beskeder:

Skrevet 15 juli 2011 - 21:50

Hov, du lavede lige en edit..

Jeg har to skabe. Et under vasken og et som skjuler køleskabet. Det er ikke særlig stort, og billederne blev dårlige. Kan lige tage nogle nye af hele rummet.

Køkkenfirmaer kalder skuffer for skuffeskabe :D Jeg brugte ordet skab i den betegnelse :)