Gå til indhold

Billede
- - - - -

Spisesteder i New York

• Venligst log ind for at besvare
11 svar på dette emne

#1 trixi1983

trixi1983

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.108 Beskeder:

Skrevet 18 juni 2011 - 11:52

Jeg er så heldig at jeg skal til New York lige om lidt og jeg ved at der er en masse fantastiske spisesteder i byen - det er bare lige det med at finde dem!

Så alle jer der har været der, kom med anbefalinger :)

Selv kan jeg anbefale Ichiumi som er japansk buffet. Aldrig har jeg set så meget mad på én gang! Og så laver de en fantastisk sushi :)
Home

#2 wizzze

wizzze

Master of the Universe

• Medlemmer
  • 18.667 Beskeder:

Skrevet 18 juni 2011 - 12:41

Jeg er så heldig at jeg skal til New York lige om lidt og jeg ved at der er en masse fantastiske spisesteder i byen - det er bare lige det med at finde dem!

Så alle jer der har været der, kom med anbefalinger :)

Selv kan jeg anbefale Ichiumi som er japansk buffet. Aldrig har jeg set så meget mad på én gang! Og så laver de en fantastisk sushi :)
Home

Aahemmm... hvilken type mad skal det være, ellers bliver det godt nok en lang liste, det er jo food heaven i den by :genert:

I don´t like change :evil:

Alt var meget bedre i gamle dage :wub:

#3 Annione

Annione

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 33.792 Beskeder:

Skrevet 18 juni 2011 - 13:18

I skal så meget her hen Lombardi's Pizza

Bedste pizza EVER, super hyggeligt sted, med masser af sjæl og charme.

Og denne side er god at finde spisesteder med Manhattan Restaurants - New York | Urbanspoon
- at rejse er at leve :lun:

Nu bosat i det nordlige Norge :8:

#4 trixi1983

trixi1983

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.108 Beskeder:

Skrevet 18 juni 2011 - 17:27

Aahemmm... hvilken type mad skal det være, ellers bliver det godt nok en lang liste, det er jo food heaven i den by :genert:

Tænker egentlig ikke noget specielt, det er mere hvis man kender et sted hvor man bare tænker "der skal man bare hen når man er i NY!"

Jo måske et godt sted at få en god bøf :)

#5 trixi1983

trixi1983

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.108 Beskeder:

Skrevet 18 juni 2011 - 17:32

I skal så meget her hen Lombardi's Pizza

Bedste pizza EVER, super hyggeligt sted, med masser af sjæl og charme.

Og denne side er god at finde spisesteder med Manhattan Restaurants - New York | Urbanspoon

Tusind tak, den må vi helt sikkert prøve! Hvilken del af NY ligger den i? Synes ikke umidddelbart Spring street siger mig noget.

#6 MiloA

MiloA

Erfaren

• Medlemmer
  • 202 Beskeder:

Skrevet 18 juni 2011 - 20:58

Tænker egentlig ikke noget specielt, det er mere hvis man kender et sted hvor man bare tænker "der skal man bare hen når man er i NY!"

Jo måske et godt sted at få en god bøf :)

For gode bøffer i NYC kan jeg specielt godt lide Keens, der ligger på West 36 Street (ml. 5. og 6. Ave).

Hvis du kan lide Dim Sum, eller ikke har prøvet det før, bør du prøve det nede i Chinatown på Jing Fong.. Det dejligt kaotisk, men sjov og anderledes og ægte Chinatown atmosfære :)

Nu du er i NY skal du selvfølgelig have en pastrami sandwich på Katz Deli.. Pastrami on rye bread kan anbefales :)

For god is kan anbefales Brooklyn Ice Cream Factory, ovre på Brooklyn siden ved foden af Brooklyn Bridge. Tag evt. (efter solnedgang) subway til 'Clark Street' stationen i Brooklyn Heights, gå ned ad Clark Street (mod vandet) indtil i kommer til gå-promenaden, hvor I har den mest fantastiske udsigt over til Manhattans skyline. Følg promenaden ned mod Brooklyn Bridge og få jer en is der hos førnævnte.. Afslut evt. med at gå på broen over mod Manhattan igen.. Fantastisk tur :glad:
Why so serious?

#7 Annione

Annione

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 33.792 Beskeder:

Skrevet 19 juni 2011 - 13:09

Tusind tak, den må vi helt sikkert prøve! Hvilken del af NY ligger den i? Synes ikke umidddelbart Spring street siger mig noget.

SoHo... Tag gerne en hel dag i det område ved Spring st. Der er SÅ hyggeligt :lun:

#8 trixi1983

trixi1983

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.108 Beskeder:

Skrevet 19 juni 2011 - 16:28

SoHo... Tag gerne en hel dag i det område ved Spring st. Der er SÅ hyggeligt :lun:

tak det vil jeg huske på, tror faktisk aldrig rigtigt jeg har været nede i det område sådan rigtigt :)

#9 Frk_mj

Frk_mj

Erfaren

• Medlemmer
  • 355 Beskeder:

Skrevet 19 juni 2011 - 19:08

Megu i Trump Tower ( ved FN bygningen) er helt fantastisk! Sådan japansk/fransk fusionskøkken - tror Umami er meget inspireret heraf.

En god bøf fås kan bl.a. Fås på Craftsteak!

#10 Annione

Annione

Søvn er for slapsvanse!

• Medlemmer
  • 33.792 Beskeder:

Skrevet 20 juni 2011 - 08:46

tak det vil jeg huske på, tror faktisk aldrig rigtigt jeg har været nede i det område sådan rigtigt :)

:8:

Det er næsten det fedeste område på hele Manhatten!!! :D Og Greenwich Village :love: Jeg ville give et par år af mit liv, for at bo der i bare en kortere periode!