Gå til indhold

Billede
- - - - -

Kan en edderkop overleve

• Venligst log ind for at besvare
51 svar på dette emne

#1 ans

ans

Aktiv

• Medlemmer
  • 94 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 08:56

I en støvsugerpose?? Jeg plejer at støvsuge bæsterne op, men har hørt at de bare kravler ud igen når de har sundet sig lidt.

#2 Stjernesamleren

Stjernesamleren

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.623 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 09:00

Hvis ikke de går til på vej gennem røret ( kraftige slag osv.) Så kan de godt, det er jeg sikker på ...

Jeg forstår ikke brændte mandler - Så smid dem dog ud?! Jeg åbner jo heller ikke en butik med sovs der skiller, vel?!

Flagranker og nøglesnore sælges

#3 hendejulie

hendejulie

Erfaren

• Medlemmer
  • 334 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 09:11

Jeg følger lige med her, for jeg støvsuger dem også op. Lader dog støvsugeren køre lidt efter, men jeg har da tænkt det samme...om de er sejlivede nok til at overleve... :S

#4 pjeps

pjeps

Syvsover

• Medlemmer
  • 92.364 Beskeder:
  • LocationEt mørkt sted med skumle lyde

Skrevet 19 maj 2011 - 09:13

De lægger æg i støvsugerposen og spiser sig store og tykke i støvet, inden de kravler tilbage i en kæmpe flok og går til angreb.

:fløjt: Har jeg i hvertfald drømt engang, og siden da bliver de fanget i papir og skyllet ud i lokummet :lol:

True friends are the ones, who have nice things to say about you behind your back!

#5 hendejulie

hendejulie

Erfaren

• Medlemmer
  • 334 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 09:17

De lægger æg i støvsugerposen og spiser sig store og tykke i støvet, inden de kravler tilbage i en kæmpe flok og går til angreb.

:fløjt: Har jeg i hvertfald drømt engang, og siden da bliver de fanget i papir og skyllet ud i lokummet :lol:

Ej, helt ærligt, Pjeps. Du kan ikke være bekendt at skrive sådan noget, hehe. Jeg er fuldstændig blottet for humor hvad edderkopper angår. Adr!! :)

#6 Jabi

Jabi

Pfffftuhsuh

• Medlemmer
  • 67.765 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 09:23

:lol::lol::lol:

Jeg har nået den alder,

hvor jeg ved, hvad der er værd at vide

og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

It's ok to not  be ok

#7 HawaiiBlomst

HawaiiBlomst

Erfaren

• Medlemmer
  • 419 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 09:25

I en støvsugerpose?? Jeg plejer at støvsuge bæsterne op, men har hørt at de bare kravler ud igen når de har sundet sig lidt.

Hvorfor ikke bare tagde dem i en kop og sætte dem udenfor?? :)

#8 MissDitte

MissDitte

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.119 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 09:35

Jeg suger dem op og stopper derefter slangen til med lidt køkkenrulle. Så må de jo dø af sult eller iltmangel derinde på et eller andet tidspunkt.

Men hvad så hvis den dør langsommere end der bliver beskidt? Så den er klar til at smutte ud næste gang du skal støvsuge og fjerner køkkenrullen..
:lun: :Marts 02 og maj 05.

#9 Skumfidusen

Skumfidusen

Kun en tåbe hopper over hvor gærdet er højest.

• Medlemmer
  • 6.132 Beskeder:

Skrevet 19 maj 2011 - 09:48

Der findes ikke noget bedre milieu for edderkopper end en støvsugerpose, der er fyldt med døde insekter man støvsuger op. De vokser sig enorme derinde og bryder ud en dag i 1000vis og desperate af sult efter at have spist alle de døde insekter og myldrer huset rundt på jagt efter ofre de kan skambide og sprøjte deres gift ind i og kigge på med deres onde, stikkende øjne til deres ofre lammes og de æder dem levende fra fødderne og op.

Arj, helt ærligt. Det er bitte, små, ufarlige, ligegyldige edderkopper, for fanden. De kan ingen skade gøre. Få dog styr på fobien. I VED jo godt at de er totalt ufarlige.

#10 Fairy

Fairy

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.788 Beskeder:
  • LocationOdense

Skrevet 19 maj 2011 - 12:09

Jeg er pisse ligeglad med, at de vamle tingester er ufarlige. De skal bare bare dø og jeg tager ingen chancer. Derfor støvsuger jeg dem aldrig, for jo: De løber ud igen nogle gange.
Næhh, et ordentligt drøn hårlak ved man hvad er. Det dør den af. (Men vær forberedt på, at de helt store hiver et spejl, en føntørrer og en rundbørste frem, når du kommer med hårlakken. :cool:)

Jeg elsker dig!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:

:lun: Tristan :lun: Nor :lun: Storm :lun:

Sælger en Tikamak slynge og en Huggababy slynge - BILLIGT - PB for mere info