Gå til indhold

Billede
- - - - -

Lille vaskemaskine????

• Venligst log ind for at besvare
10 svar på dette emne

#1 greibe83

greibe83

Erfaren

• Medlemmer
  • 235 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2011 - 07:58

Hejsa,
vi skal have barn til august, og vil meget gerne være fri for at slæbe tøj ned i vaskehuset hver 2. dag, men problemet er at vi i forvejen har en opvaskemaskine, der tager det skabsplads, vi kan undvære i køkkenet. Badeværelset er der slet ikke plads. Men tænkte at man måske kunne få en vaskemaskine til at stå under håndvasken i køkkenet??
Den må være
53 cm. høj
44 cm. dyb
37 cm. bred

Håber der er nogle der kan hjælpe :-)
:wave:
Viktor :love: 2011 Lukas :love: 2013

#2 masken.taler

masken.taler

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.356 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2011 - 08:23

ve ikke om der findes nogen der er så små, men ellers er det måske værd at overveje f en af de små top-betjente, de har nemlig ofte muligheden for at skubbe et par hjulfrem så man kan flytte dem frem når de kal bruges og sætte dem væk når de ikke skal...

ægte venner "køber sig ikke fri med den lette løsning" når man er i en krise,

men er der, på godt og ondt...

#3 Solskin1984

Solskin1984

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.229 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2011 - 08:41

har slet ikke styr på målene, men prøv at kigge på den Joey har flashet i seneste-køb-til-boligen :)
KOM OG KØB Opdateret 3. maj!

http://dindebat.dk/s...-salgstrad.html

#4 mplogo

mplogo

Erfaren

• Medlemmer
  • 485 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2011 - 10:01

Det er vist også det mindste der findes: sandfilter2010 | eBay

Men hvis det skal være en "rigtig" vaskemaskine, så må det mindste vist være en topbetjent!
Mvh. Michael

#5 masken.taler

masken.taler

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.356 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2011 - 13:42

ellers er der sådan en her... ;)

Neergårds Camping

#6 Winnie85

Winnie85

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.610 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2011 - 13:47

Jeg tror ikke man får en almindelig der er mindre end denne:
Candy Mini-vaskemaskine - Elgiganten

Jeg kan huske jeg faldt over den i elgiganten fordi den var så lille og nuttet :D

♥ Martin og jeg - 11 år sammen ♥

♥ Lina 18-08-2010 ♥

♥ Maja 12-06-2012 ♥

#7 hotlips77

hotlips77

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.165 Beskeder:

Skrevet 14 maj 2011 - 16:05

ve ikke om der findes nogen der er så små, men ellers er det måske værd at overveje f en af de små top-betjente, de har nemlig ofte muligheden for at skubbe et par hjulfrem så man kan flytte dem frem når de kal bruges og sætte dem væk når de ikke skal...

de kommer hurtigt til at lugte jordslået hvis man lukker låget hver gang.
jeg har sådan een,og er ellers rigtig glad for den,men jeg troede også jeg kunne stille vasketøj på låget i starten,men det holdt jeg hutigt op med.:badr:

ts,min personligt mening er at en vaskemaskine er mere nødvendig end en opvaskemaskine når man har små børn,så havde det været mig havde jeg nok købt en alm vaskemaskine,stillet den hvor opvaskeren står,og så købt en bordopvaskemaskine i stedet.

det er jo forskelligt hvad folk synes,men jeg kender vist ingen der ikke har sat mest pris på vaskemaskinen mens de havde småfolk.
mor til benjamin 3 år- født julenisse,nu uddannet havenisse:kys::lun:

#8 greibe83

greibe83

Erfaren

• Medlemmer
  • 235 Beskeder:

Skrevet 15 maj 2011 - 06:51

Tak for jeres svar.

Har sgu været inde og undersøge noget med en camping vaskemaskine, men de fleste kører på 15 minut timer, tvivler på det er nok for baby tøj :-)

Vi har haft vores opvasker i over 7 år, så tror simpelthen heller ikke at vi kan klare os uden den :o)

Men hvis vi nu fjernede nogle skuffer i køkkenet, kunne det der blive plads til en af de der der er 40 cm bred og alm højde, vil jeg skyde på.. Men så er problemet jo at den ikke ville kunne åbnes pga bordpladen.

Masken-taler, du nævner en med hjul på, hvor kan den findes, hvis der ikke findes smalle maskiner der er frontbetjent??

Solskin1984: Kunne ikke lige finde den tråd.. Har du et link?

Så endnu engang tak for jeres svar..
Håber I kan hjælpe lidt mere :-)
Viktor :love: 2011 Lukas :love: 2013

#9 KirstenKP

KirstenKP

Erfaren

• Medlemmer
  • 171 Beskeder:

Skrevet 15 maj 2011 - 07:36

Tak for jeres svar.

Har sgu været inde og undersøge noget med en camping vaskemaskine, men de fleste kører på 15 minut timer, tvivler på det er nok for baby tøj :-)

Vi har haft vores opvasker i over 7 år, så tror simpelthen heller ikke at vi kan klare os uden den :o)

Men hvis vi nu fjernede nogle skuffer i køkkenet, kunne det der blive plads til en af de der der er 40 cm bred og alm højde, vil jeg skyde på.. Men så er problemet jo at den ikke ville kunne åbnes pga bordpladen.

Masken-taler, du nævner en med hjul på, hvor kan den findes, hvis der ikke findes smalle maskiner der er frontbetjent??

Solskin1984: Kunne ikke lige finde den tråd.. Har du et link?

Så endnu engang tak for jeres svar..
Håber I kan hjælpe lidt mere :-)

Hvad så med at købe en opvaskemaskine på 40 cm og en almindelig vaskemaskine ?? De opvaskemaskiner fungere lige så fint som de brede, skal bare køre lidt oftere :-P

#10 masken.taler

masken.taler

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.356 Beskeder:

Skrevet 15 maj 2011 - 08:12

Tak for jeres svar.

den jeg har er en ganske alm top-betjentkøbt på wupti. de top-betjente er ofte lavet til at kunne flyttes nemt, lige den model jeg har, kan jeg ikke finde hos dem mere. men hvis du vil være sikker så prøv evt at skrive til der hvor du vælger at købe den eller besøge en fysisk butik og kig efter.

men på min er det en lille "pind" man vipper frem og så skubber den hjul ud i 2 af hjørnerne.

eneste ulempe jeg har haft med den er at det er bedst kun at bruge flydende sæbe. pulversæbe sætter sig i rummene hvor man hælder det i.

men prøv at kigge på den fra candy, det skulle være en af de smalleste frontbetjente.