Gå til indhold

Billede
- - - - -

Huskeliste til camping med børn

• Venligst log ind for at besvare
35 svar på dette emne

#1 MiniPhilo

MiniPhilo

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.789 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 20:48

Så er det blevet besluttet - vi skal på camping her til sommer - i telt....

Glæder mig - og er kan slet ikke finde ud af hvad der skal pakkes. Ved godt at der er lang tid til, men kan godt lide at have lidt styr over ting i god tid...

Vi skal være væk i ca. en uge. 2 voksne + 2 børn (2+4 år). Skal afsted sammen med 2 andre par, som også har børn med.

Hvad er det som man altid glemmer, det I ville ønske I havde husket - og hvad har I haft med? Hjælp en camping novice :)

F, A og A :lun: :lun: :lun:

#2 naermest_lykkelig

naermest_lykkelig

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 41.837 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 20:51

En helvedes masse strømper til ungerne! De render altid rundt i strømper, der bliver våde :rulle:
Nu med 2 dejlige drenge :)
Måske lidt Skole-orakel nu - nogen mener, jeg har aftjent min værnepligt som Lorte-orakel
Never underestimate the power of denial

#3 Allmost_Famous

Allmost_Famous

• Medlemmer
  • 44.697 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 21:00

Som barn var vi maaajet på camping med min far i udlandet, og som jeg husker det var der - som N_L siger - altid tonsvis af strømper med :gogo:

Skraldeposer til vasketøj, så det ikke bliver blandet sammen i løbet af ugen.

Vaskeklude i skum, ekstra sæbe (også selvom der er oppe ved toiletterne) og en dunk til vand.

Afhængigt af hvad I har af faciliteter, et sæt med en opvarmerdims (har glemt ordet, lige nu :genert: ), gryder og keddel til aftensmad og kaffe.

Lommekniv til at snitte pinde til snobrød.

Hvad har I omkring jer, ved du det? Så er det lidt nemmere at foreslå ting :genert:

Der behøver sådan set ikke at have forgået et regelbrud for at blive bortvist.

:deer:

#4 MiniPhilo

MiniPhilo

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.789 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 21:12

DCU-Camping Mols det er her vi skal hen :)

#5 MiniPhilo

MiniPhilo

Håbløs

• Medlemmer
  • 16.789 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 21:13

Og kom endeligt med flere gode råd :klap:

#6 TomKah

TomKah

Hot and burning..... soup

• Medlemmer
  • 17.715 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 21:17

Jeg synes det er nemmest hvis tingene er pakket i stofposer: En stor stofpose pr menneske med ren tøj og så fælles poser til snavset tøj, som løbende kan blive vasket.
Derudover har vi stofposer med bestik og tallerkner og kogegrej hver for sig. Og husk en opvaskebalje - det glemte vi første gang vi var afsted.

Men ellers kan man, hvis man vil, klare sig med meget lidt. Vi skal på fly+billeje camping i Spanien, så det er begrænset hvad man kan have med - men vi klarede det sidste år, så det gør vi nok også i år.

#7 naermest_lykkelig

naermest_lykkelig

• Medlemmer
  • 41.837 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 21:25

Jeg tror, jeg ville købe sådan nogle halv-gennemsigtige plastkasser med låg til tøj. Så kan man stable det, og stadig skimte, hvad der er i kassen og det bliver ikke fugtigt.

Gemt billede

Det gjorde vi i "gamle dage", når vi var på ø-lejr, og det var altså skønt, at tøjet ikke blev fugtigt, selvom det var inde i et telt (dog uden bund), og det var meget nemt at holde styr på tøjet.
Nu med 2 dejlige drenge :)
Måske lidt Skole-orakel nu - nogen mener, jeg har aftjent min værnepligt som Lorte-orakel
Never underestimate the power of denial

#8 frosken

frosken

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.427 Beskeder:

Skrevet 25 april 2011 - 21:35

En god lampe/lygte, der kan stå selv. ;)

#9 mig_selv_83

mig_selv_83

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.993 Beskeder:

Skrevet 26 april 2011 - 08:32

Vi var på camping sidste år da Noah lige var fyldt 3år. Han var meget glad for at have sin cykel med. Og en fodbold :)

:love:Forever My Darlings:love:

#10 Rakel

Rakel

Ka' jeg måske snart blive ansat?

• Medlemmer
  • 130.296 Beskeder:

Skrevet 26 april 2011 - 08:42

En god førstehjælpskasse!

God tur. Camping er dejligt!
"Lykken har ikke nødvendigvis lyserøde sløjfer i håret. Den kan se ud på mange forskellige måder".
Selskabsdrankeren (2005)

I'm some piece of work :cool: