Gå til indhold

Billede
- - - - -

Malavida.com

• Venligst log ind for at besvare
10 svar på dette emne

#1 pininfarina

pininfarina

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.749 Beskeder:

Skrevet 18 april 2011 - 21:46

Har lige fået familiens første laptop (IBM T60) og skal have lidt programmer fyldt på deriblandt gerne Word.
Nu giver Microsoft som bekendt ikke noget væk, men jeg faldt over en hjemmeside Descargar programas gratis - Descargas gratis en español - Malavida , hvor man angiveligt kan hente en del Microsoft shareware gratis.
Hvad er det nu for noget? A place not to go???
You’re not a petrol head, until you’ve owned an Alfa Romeo – Jeremy Clarkson

Uden bilen går Danmark i stå!

#2 Mr_Yolo

Mr_Yolo

Guddommeligt fjols.

• Medlemmer
  • 10.452 Beskeder:
  • LocationKøbenhavn og omegn.

Skrevet 18 april 2011 - 22:10

Det findes også på dansk:

Download programmer gratis, gratis downloads på dansk - Malavida

Jeg kan ikke se, at der skulle være noget galt med siden. Jeg har kigget lidt rundt, og der er ikke nogen advarsler nogen steder. I hvert fald ikke der hvor jeg har kigget.
frkvira siger, at jeg skal skifte signatur. Hvad frkvira siger, er lov. :slem:

#3 mgy

mgy

Fortabt

• Medlemmer
  • 23.919 Beskeder:
  • LocationMyrki

Skrevet 18 april 2011 - 22:19

Legalt kan det næppe være. Microsoft gratis? Don't believe it. Så hvorfor. For fryden ved at knække Microsofts kopibeskyttelese? Eller for at få dig til at installere noget skidt på din maskine.

En Home udgave af Office (det nødtørftigste) koster ikke alverden. Så får man også pudset glorien. Ellers er LibreOffice i hvert fald gratis - og legalt.

Jeg mener ikke, man må peddle piratware på Jubiis sider.
Den, der kun har realistiske mål, kommer aldrig uden for rammerne og opfinder aldrig noget nyt.
Omnia sunt communia

bcc. Barack Obama

#4 Mr_Yolo

Mr_Yolo

Guddommeligt fjols.

• Medlemmer
  • 10.452 Beskeder:

Skrevet 18 april 2011 - 22:56

Legalt kan det næppe være. Microsoft gratis? Don't believe it. Så hvorfor. For fryden ved at knække Microsofts kopibeskyttelese? Eller for at få dig til at installere noget skidt på din maskine.

En Home udgave af Office (det nødtørftigste) koster ikke alverden. Så får man også pudset glorien. Ellers er LibreOffice i hvert fald gratis - og legalt.

Jeg mener ikke, man må peddle piratware på Jubiis sider.

Skidegodt, professor!! Hvad med, at undersøge tingene før du ævler om at pudse glorien? Det er shareware programmer. Vil man f.eks downe office 2010, så kommer man ind på denne side:

Download Microsoft Office Professional Plus 2010

Altså microsoft's EGEN side med en prøve-version af office 2010. Det samme gælder for Nero. Ellers er det meste ganske gratis programmer, som man også kan finde andre steder helt lovligt. Her er det bare samlet et sted.

#5 Mr.Prefect

Mr.Prefect

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 587 Beskeder:

Skrevet 19 april 2011 - 10:30

Hvis jeg var dig ville jeg hente Openoffice i stedet for.

:lun: Min Sonica :lun:

"Nothing travels faster than the speed of light... with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws"

#6 tobywan_tach

tobywan_tach

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.057 Beskeder:

Skrevet 19 april 2011 - 16:18

Hvis ikke du vil betale en licens for Microsoft Office, så kan du hente Open Office som er et ganske udmærket alternativ. Programmet er gratis, og hvis du er ganske almindelig bruger vil det dække dit behov 100%.

Du får ikke en en lovlig Microsoft Office (som ikke er trial udgave) nogle steder. Som en anden skriver, så koster den lille office pakke altså heller ikke alverden, hvis nu det SKAL være den i kender fra Microsoft. Hvis du rent faktisk får hentet en trialudgave, så vil den kun virke i 30 dage.

Du skal nok indstille dig på, at betale for det software du gerne vil have - eller finde et gratis lovligt alternativ. Det kan sagtens lade sig gøre :)

#7 mgy

mgy

Fortabt

• Medlemmer
  • 23.919 Beskeder:
  • LocationMyrki

Skrevet 19 april 2011 - 20:41

Skidegodt, professor!! Hvad med, at undersøge tingene før du ævler om at pudse glorien? Det er shareware programmer. Vil man f.eks downe office 2010, så kommer man ind på denne side:

Download Microsoft Office Professional Plus 2010

Altså microsoft's EGEN side med en prøve-version af office 2010. Det samme gælder for Nero. Ellers er det meste ganske gratis programmer, som man også kan finde andre steder helt lovligt. Her er det bare samlet et sted.

En prøveversion er jo også en kort fornøjelse. 'Fessor.
Den, der kun har realistiske mål, kommer aldrig uden for rammerne og opfinder aldrig noget nyt.
Omnia sunt communia

bcc. Barack Obama

#8 Mr_Yolo

Mr_Yolo

Guddommeligt fjols.

• Medlemmer
  • 10.452 Beskeder:

Skrevet 19 april 2011 - 20:43

En prøveversion er jo også en kort fornøjelse. 'Fessor.

DET er vi helt enige om. Jeg skrev heller ikke, at det er en "fed" side.

#9 Reliquiem

Reliquiem

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.702 Beskeder:

Skrevet 19 april 2011 - 21:03

Jeg vil da også lige smide bolden i luften og sige at libreOffice er det nye sort, som mgy!

Home LibreOffice

[SIGPIC][/SIGPIC]

#10 mgy

mgy

Fortabt

• Medlemmer
  • 23.919 Beskeder:
  • LocationMyrki

Skrevet 19 april 2011 - 21:17

Hvis dårligt-liv ikke peddler harmware, så leverer de altså ikke shareware, men en gemen prøveversion. Og det er ikke det indtryk, man får på siden.
Omnia sunt communia

bcc. Barack Obama