Gå til indhold

Billede
- - - - -

Er der cykelsti hele vejen/mulighed for at cykle

• Venligst log ind for at besvare
2 svar på dette emne

#1 Truss87

Truss87

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.322 Beskeder:

Skrevet 22 marts 2011 - 10:58

Jeg skal fra Vanløse til Amager og normalt cykler jeg over rådhuspladsen, men skal til Vestamager og kunne se på google Maps, at det var lettere at cykle over af Sydhavnsgade Sjællandsbroen og Vejlands alle. Men kan man cykle eller er det kun for biler? Har altid kun kørt i bil på de veje :)

#2 Flab

Flab

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.607 Beskeder:

Skrevet 22 marts 2011 - 16:21

Når du kommer over Sjællandsbroen, bliver du ledt over på stisystemer. Nu ved jeg ikke hvor du skal hen på Vestamager, men nu leder jeg dig til Fields - så må du navigere ud fra dét.

Du kører ned ad en bakke, der ender i et T-kryds. Du drejer til venstre og kører under broen hvor bilerne kører. Du kommer op ad en lille bakke, der ender i et T-kryds, hvor du drejer til venstre. Nu passerer du nogle skure på venstre hånd. Stien ledes ud i et T-kryds igen, hvor du drejer til højre. Her møder du både biler, gående og andre cyklister.

Fortsæt til du skal over Lossepladsvej. Her drejer du med stien til venstre og kører over til den runde parkering, der ligger overfor. Lige før du kører ind på parkeringen, drejer du til højre. Nu kører du parallelt med Vejlands Allé. Du fortsætter forbi vandrehjemmet og ender i et T-kryds, hvor du drejer til højre. Her er der et lyskryds.

Når der er grønt ;) kører du lige over og fortsætter indtil Fields kommer på din venstre hånd - du kan se hotellet først. Fortsætter du, krydser du motorvejen. På denne del af turen er du tilbage parallelt med vejene.

Jeg har lavet en oversigt som begynder ved Shell på Sjællandsbroen og som slutter ved Fields. Den runde parkering er ikke så tydelig, så den har jeg markeret med en rød prik. :-D

Sig til hvis du vil have et bedre kort.

Flab

Vedhæftet fil(er)

• Vedhæftet fil  tur.jpg   78,01KB   62 Antal downloads

'Tough titty', said the Kitty, when the milk went dry.

Ny profil.

#3 paint

paint

Platinium Member

• Medlemmer
  • 15.934 Beskeder:
  • LocationGåsegade 1 Andeby

Skrevet 22 marts 2011 - 16:30

http://www.kk.dk/Bor...694E6119FB.ashx

Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

“When you think everything is someone else’s fault, you will suffer a lot."