Gå til indhold

Billede
- - - - -

At arbejde i London?

• Venligst log ind for at besvare
8 svar på dette emne

#1 Miss_Valentin

Miss_Valentin

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.832 Beskeder:

Skrevet 19 februar 2011 - 15:08

Jeg kunne godt tænke mig at rive alt op med rod herhjemme, sige job op, sælge lejlighed osv... Og flytte til London..
Finde mig en billig lejlighed derovre, og så ellers ud og søge job...
Men er der regler man skal være særlig opmærksom på? Og er det nemt at finde job derovre?? :)

Tænk ikke på hvad andre tænker om dig.. De fleste tænker slet ikke..

Nu med lille baby dreng i armene :lun:

#2 HappyPaws

HappyPaws

Fuldtidsbruger...

• Medlemmer
  • 19.457 Beskeder:
  • LocationKøbenhavn

Skrevet 19 februar 2011 - 15:10

Billig lejlighed i London? Svært...
Og så er det måske en ide at søge job inden du flytter...
Anton 9/9 2013 :lun:

#3 Miss_Valentin

Miss_Valentin

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.832 Beskeder:

Skrevet 19 februar 2011 - 15:13

Billig lejlighed i London? Svært...
Og så er det måske en ide at søge job inden du flytter...

Billig som i "ikke en penthouse" og billigere end den jeg har her i DK.. :)
Jeg er ikke sart med job, så et opvaskerjob efter et par mdr derovre er fint for mig :)

Tænk ikke på hvad andre tænker om dig.. De fleste tænker slet ikke..

Nu med lille baby dreng i armene :lun:

#4 avdotja

avdotja

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.210 Beskeder:

Skrevet 19 februar 2011 - 21:28

En veninde har lige fået et job hos Dublin hos et computerfirma som kører deres danske support afdeling derfra og synes tidligere jeg har set et indlæg fra en herinde fra som pointerede at det var ret let at få job som dansker i England (ved godt Dublin ikke ligger i England:-P) netop fordi mange firmaer kører deres support derfra. Måske var det noget du kunne kigge på? Dermed ville du være sikker på et job på forhånd.

#5 HelenaVon

HelenaVon

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.694 Beskeder:

Skrevet 19 februar 2011 - 21:46

Jeg kunne godt tænke mig at rive alt op med rod herhjemme, sige job op, sælge lejlighed osv... Og flytte til London..
Men er der regler man skal være særlig opmærksom på? Og er det nemt at finde job derovre?? :)

Du kan søge jobs på disse sider toplanguagejobs.co.uk og reed.co.uk.

Desuden er der en tråd som måske også kan hjælpe dig lidt - nemlig denne her: http://dindebat.dk/j...-i-england.html

Kærlighed er FANTASTISK

:love: :love: :love:

#6 bugger69

bugger69

Erfaren

• Medlemmer
  • 189 Beskeder:

Skrevet 19 februar 2011 - 21:59

Det er relativt nemt at finde job i London, men løn og arbejdsvilkår for en ufaglært er norget anderledes end du er vant til hjemmefra. Regn med ca. 40 kr/timen.

Som der tidligere er skrevet så findes billige lejligheder ikke med mindre du kommer MEGET langt udenfor centrum. Det mest normale er at leje et værelse hos en landlord og prisen er typisk 75-100 pund om ugen.

#7 20PrinceLight

20PrinceLight

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.875 Beskeder:

Skrevet 21 februar 2011 - 00:42

Jeg har selv fået denne side henvist af en flinker debattør. Her er der også mulighed for at søge lejlighed (jeg ved godt, overskriften på siden hedder job i Holland, men man kan altså søge i hele Europa :D): Jobs in Netherlands - LARGEST listing of Netherlands Jobs - Apply for jobs in Netherlands

En anden god side, jeg kigger på ind i mellem: Eurojobs.com - Job opportunities in Europe, Find jobs in Europe, International jobs, Employment opportunities

Ændret af 20PrinceLight, 21 februar 2011 - 00:46.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Netværk i Midtjylland

Hvad man ikke har i hovedet, må man have mellem benene.

#8 -mholle-

-mholle-

Fortabt

• Medlemmer
  • 20.244 Beskeder:

Skrevet 21 februar 2011 - 00:55

Jeg tror også det bliver rigtig rigtig svært at finde en lejlighed der er billigere end nærmest hvad som helst i DK...

Jeg bor selv i zone 1 og jeg har boet alene en overgang i min lejlighed, nu er kæresten dog flyttet ind og min lejlighed er BILLIG (ca £1000) i forhold til beliggenheden, men fik den også kun fordi jeg kendte en der kendte en og den er slet slet ikke billig i forhold til danske priser eller noget særligt!

Og man ville ikke have råd til den med et mindsteløns job det er helt sikkert, så hvis det er opvasker der er planen er flatshare uden tvivl eneste vej frem :)

Når det er sagt er London en skøn by at leve i, men jeg vil klart anbefale som de andre at du søger job hjemmefra, da der altså virkelig er mange om budet for tiden, men et kundeservice job kunne sikkert være et godt bud...

#9 Rakel

Rakel

Ka' jeg måske snart blive ansat?

• Medlemmer
  • 130.293 Beskeder:

Skrevet 21 februar 2011 - 02:15

Mange siger, at det er let at finde job som ufaglært dansker i London.
Jeg synes nu, at britiske jobmarked er endnu vanskeligere end det danske er for tiden og lønnen en del lavere.

Meget kommer da an på, hvad du vil lave og hvad dine kvalifikationer er.

Billige boliger finder i ikke i det London, som jeg ville synes, var sjovt at bo i. Man skal virkelig langt ud førend noget er billigt.

Held og lykke med det!
"Lykken har ikke nødvendigvis lyserøde sløjfer i håret. Den kan se ud på mange forskellige måder".
Selskabsdrankeren (2005)

I'm some piece of work :cool: