Gå til indhold

Billede
- - - - -

Nyt simkort til Iphone 4?

• Venligst log ind for at besvare
5 svar på dette emne

#1 Querico

Querico

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.913 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2010 - 19:15

Kæresten har lige købt en Iphone 4, men opdager at hans simkort ikke passer til telefonen. Det havde sælger lige glemt at sige og vi har ikke kunne læse os frem til det nogen steder.

Nogen der kan fortælle at de har oplevet det samme, eller er der noget galt med den telefon han har fået udleveret?

Han har måtte klippe simkortet til for at det kan komme ind i telefonen, men den registrer det slet ikke.

Anyone?

#2 FjolleFisk

FjolleFisk

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.684 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2010 - 19:40

iphone 4 bruger mini simkort. det er et amerikansk fænomen. men ifølge min kæreste kan instruktioner findes på youtube.
det er livet at danse en søannemone-polka!

#3 vonMoos

vonMoos

Fortabt

• Medlemmer
  • 23.288 Beskeder:

Skrevet 03 oktober 2010 - 21:02

iphone 4 bruger mini simkort. det er et amerikansk fænomen. men ifølge min kæreste kan instruktioner findes på youtube.

Nemlig.. jeg har hørt om flere som har haft held med selv at klippe deres gamle simkort til.. ellers mener jeg at man burde kunne henvende til sig til sin teleudbyder og få et af de der micro simkort som bruges til iPhone 4'eren (evt. mod gebyr?!)

Oscar:rocker:
Cornelia:lun:

#4 Querico

Querico

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.913 Beskeder:

Skrevet 04 oktober 2010 - 20:04

Han prøvede at klippe til, det virkede ikke. Han har fået et nyt i butikken, så virker telefonen forhåbentlig snart.
Træls de ikke informerede om det ved køb :sur:

Anywho, tak for svar :)

#5 s_ped

s_ped

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.376 Beskeder:

Skrevet 05 oktober 2010 - 06:56

Han prøvede at klippe til, det virkede ikke. Han har fået et nyt i butikken, så virker telefonen forhåbentlig snart.
Træls de ikke informerede om det ved køb :sur:

Anywho, tak for svar :)

Ja, undskyld men man må også søge oplysningerne inden man køber sådan en.

#6 aspargsen

aspargsen

Hvem har durkket min Fanta ?

• Medlemmer
  • 7.843 Beskeder:

Skrevet 05 oktober 2010 - 08:54

Det skal du ikke tage så tungt, du er ikke den første der ved en fejl troede af sælgeren faktisk vidste hvad han talte om