Gå til indhold

Billede
- - - - -

Findes der nogle gode spisesteder i Slagelse?

• Venligst log ind for at besvare
40 svar på dette emne

#1 Frandsen

Frandsen

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.835 Beskeder:

Skrevet 06 september 2010 - 13:45

Helløj :wave:

Kæresten og jeg skal til Slagelse 1. oktober. Jeg leder derfor efter et spisested.

Det behøver ikke være en decideret restaurant - rent faktisk foretrækker vi mere noget café-agtigt. Så længe maden er god og omgivelserne hyggelige.

#2 LadyDelish

LadyDelish

Erfaren

• Medlemmer
  • 127 Beskeder:

Skrevet 06 september 2010 - 16:51

cafe caramel på schweizerpladsen er god :)
Dans som om ingen iagttager dig, syng som om ingen lytter, og elsk som om du aldrig er blevet såret....

#3 Guldpilen

Guldpilen

BrideZillaNotSoMuch

• Medlemmer
  • 18.849 Beskeder:
  • LocationLidt Over Det Hele

Skrevet 06 september 2010 - 17:57

Cafe Vivaldi er min yndlingscafe! :D I like it a lot! :ivrig:

Hvis det skal være en decideret restaurant så må det være den kinesiske restaurant Siang Jiang.. mums. Hvis det må være en billigere restaurant som også har pizzaer, så er det hos mig Bella Milanos jeg vælger.

♥♥ Leah & Dicte ♥♥

Jeg har nu tabt 13 kilo :rocker:

#4 valle-halle

valle-halle

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.086 Beskeder:

Skrevet 06 september 2010 - 18:34

Cafe Vivaldi er min yndlingscafe! :D I like it a lot! :ivrig:

Hvis det skal være en decideret restaurant så må det være den kinesiske restaurant Siang Jiang.. mums. Hvis det må være en billigere restaurant som også har pizzaer, så er det hos mig Bella Milanos jeg vælger.

Er det den, der ligger tæt på kirken? I så fald er jeg helt enig i, at den er god og hyggelig:D
val-hal må ikke være med:whine:

#5 FruDulle

FruDulle

Overspringshandler

• Medlemmer
  • 9.179 Beskeder:
  • LocationDhaka

Skrevet 06 september 2010 - 19:20

nu skriver en siang jiang og det må jeg oponere imod. Det er sgu noget slasket kineser mad. Det var rigtig godt for 10 år siden, men det var ligesom det.

Cafeerne byder på typisk udemærket mad. Jeg synes Cafe Mikkel er den bedste der er.
"Det væsentlige er usynligt for øjet, kun med hjertet kan man se rigtigt."

#6 Guldpilen

Guldpilen

BrideZillaNotSoMuch

• Medlemmer
  • 18.849 Beskeder:
  • LocationLidt Over Det Hele

Skrevet 06 september 2010 - 20:20

Vivaldi er fuldkommen standard, ret dyrt cafemad. Bare så man er obs på det. Den ligger i alle provinsbyerne hernede og den er fin nok når der ikek er andet, men man skal ikke forvente noget nyskabende.

Jeg kender ikke til slagelse derudover.

Nu skriver TS at hun ikke har noget imod noget cafe. Og ja, der ligger mange Vivaldier rundt omkring, men, derfor kan de da sagtens lave god og lækker mad, hvilket jeg synes de gør, så jeg vil stadig til hver en tid anbefale en tur på Cafe Vivaldi her i Slagelse.

nu skriver en siang jiang og det må jeg oponere imod. Det er sgu noget slasket kineser mad. Det var rigtig godt for 10 år siden, men det var ligesom det.

Synes nu at både Sjang Jiang og Happy Palace laver noget god kina nam nam :savl:

♥♥ Leah & Dicte ♥♥

Jeg har nu tabt 13 kilo :rocker:

#7 FruDulle

FruDulle

Overspringshandler

• Medlemmer
  • 9.179 Beskeder:
  • LocationDhaka

Skrevet 06 september 2010 - 20:38

Nu skriver TS at hun ikke har noget imod noget cafe. Og ja, der ligger mange Vivaldier rundt omkring, men, derfor kan de da sagtens lave god og lækker mad, hvilket jeg synes de gør, så jeg vil stadig til hver en tid anbefale en tur på Cafe Vivaldi her i Slagelse.

Synes nu at både Sjang Jiang og Happy Palace laver noget god kina nam nam :savl:

kender ikke happy place. Har siden SJ åbende for mange år siden kommet der jævnligt, indtil for en del år siden, men i den periode været der en gang om året og det er sgu ikke ligefrem blevet bedre synes jeg. FIk mad derfra sidst for 8 mdr siden og det var bare klassisk fordansket kineser slask synes jeg.

Men heldigvis hver vores smag, så der er til alle :D
"Det væsentlige er usynligt for øjet, kun med hjertet kan man se rigtigt."

#8 Kneel

Kneel

Fastgroet

• Medlemmer
  • 12.728 Beskeder:

Skrevet 06 september 2010 - 20:39

Vivaldi er fuldkommen standard, ret dyrt cafemad. Bare så man er obs på det. Den ligger i alle provinsbyerne hernede og den er fin nok når der ikek er andet, men man skal ikke forvente noget nyskabende.

Jeg kender ikke til slagelse derudover.

Men den i Slagelse bliver aldrig nævnt i reklamerne, og den er heller ikke med på hjemmesiden :D Mener den blev solgt fra for nogle år siden, men samme tema.

Ændret af KneeltotheGoddess, 06 september 2010 - 20:49.

Sømanden Sebastian 7/1-2010 :love:
Den første betingelse for at få succes, er at beslutte sig til at få det.

Har du knebet i dag?

#9 camilla_k

camilla_k

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 1.954 Beskeder:

Skrevet 06 september 2010 - 20:45

hvis jeg sætter vivaldi op mod caramel, så vil jeg helt sikker vælge caramel.. Vivaldi er virkelig blevet dårlig de sidste par år... kedeligt og tørt brød, kedelig salat (ofte med sten/knas i salaten)...

så hvis jeg skulle på cafe-hygge i slagelse så blev det enten caramel eller cafe mikkel...

og når i alligevel er i byen så smut ind på The Upper Hill og få nogle lækre øl... Det er altid et sted vi smutter ind når vi er i byen...

#10 Kneel

Kneel

Fastgroet

• Medlemmer
  • 12.728 Beskeder:

Skrevet 06 september 2010 - 20:50

Der er kinesisk: Siang sjask og Happy Palace. Det er bare det samme. Ikke den store oplevelse der. Medmindre man godt kan lide kinesisk :D

Så er der lige kommet to Sushi restauranter. Joci Sushi og Lucky Sushi. Begge steder skulle være gode.

Cafe'erne: Vivaldi er dyr og blevet ret fuldkornsorienteret. Cafe Mikkel er altid god. Cafe Caramel synes jeg laver gode bøffer.
Så er der lige åbnet en Cafe ZigZag.

Sømanden Sebastian 7/1-2010 :love:
Den første betingelse for at få succes, er at beslutte sig til at få det.

Har du knebet i dag?