Gå til indhold

Billede
- - - - -

Julemarked i Flensborg

• Venligst log ind for at besvare
3 svar på dette emne

#1 Renberg76

Renberg76

Aktiv

• Medlemmer
  • 91 Beskeder:

Skrevet 11 august 2010 - 09:43

Sidder lige og kigger på busrejser til Julemarkeder. Og så at der var til Flensborg, men til trods for at have været i Tyskland adskillige gange har det ikke lykkedes mig at ramme Flensborg. Nogen som kender byen og ved om man kan få 5 timer til at gå med at shoppe og lidt at spise og så hjem igen.

På forhånd takker..c",)

#2 wizzze

wizzze

Master of the Universe

• Medlemmer
  • 18.533 Beskeder:

Skrevet 11 august 2010 - 11:11

Sidder lige og kigger på busrejser til Julemarkeder. Og så at der var til Flensborg, men til trods for at have været i Tyskland adskillige gange har det ikke lykkedes mig at ramme Flensborg. Nogen som kender byen og ved om man kan få 5 timer til at gå med at shoppe og lidt at spise og så hjem igen.

På forhånd takker..c",)

Det kan man godt, men synes Flensborg er sjovere/flottere om sommeren, til jul og julemarked ville jeg vælge Lübeck.

I don´t like change :evil:

Alt var meget bedre i gamle dage :wub:

#3 Guest_Kjoeller_*

Guest_Kjoeller_*
  • Guests

Skrevet 11 august 2010 - 12:09

Kæresten og jeg har været til julemarked i Flensborg og det kan anbefales. Hele vejen ned ad gågaden (som er lang) er der stillet boder op der sælger alt lige fra Glühwein til sjove hatte. Byen er på størrelse med århus, så du kan sagtens få 5 timer til at gå. Og så er fadøl billige hvis man er med på den galaj.

#4 Renberg76

Renberg76

Aktiv

• Medlemmer
  • 91 Beskeder:

Skrevet 11 august 2010 - 19:36

Lübeck synes jeg så slet ikke om, alt for lille og for mange mennesker, det er meget rart at man ikke skal stå i kø for længe,

Kjoeller: tror bestemt også det er det vi vælger, vi har fundet en pris på 298,- med bus tur / retur. Og hvis der ikke kommer nogen ture billigere til Malmø eller lign så hopper vi på den. Send endelig en anbefaling på restaurant/beværtning. Hvor de har billige fadøl så kan tøserne/børnene shoppe mens vi mænd hygger indenfor.. He he

Tusinde tak for hjælpen og altid dejligt at sparre med jer herinde. c",)