Gå til indhold

Billede
- - - - -

Snurren i tæer og fingre?

• Venligst log ind for at besvare
43 svar på dette emne

#1 BurberryGirl

BurberryGirl

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.698 Beskeder:

Skrevet 09 august 2010 - 18:40

Jeg har tit sådan en underlig og ret ubehagelig snurren i mine tæer og fingre (dog primært tæerne) Det kommer på lidt forskellige tidspunkter, men nok primært hvis jeg er træt i kroppen - f.eks. om aftenen. Det er virkelig generende og det er ret svært at abstrahere fra det. Det gør dog ikke som sådan ondt eller noget, så ved ikke lige hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an...

Er der nogen der kender til det, eller har et bud på, hvad det kan være? (og hvad man kan gøre ved det?) :blush:

Ændret af BurberryGirl, 09 august 2010 - 18:43.

Hilsen BurberryGirl :wave:

#2 Sloejfe

Sloejfe

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.012 Beskeder:

Skrevet 09 august 2010 - 18:43

Jeg er ikke læge så jeg kan ikke sige det er noget bestemt. Men jeg vil nævne at min veninde havde samme oplevelse i laaang tid og det var for lavt stofskifte. Det startede med fingre og hænder og blev så senere til fødderne også :)

Dermed ikke sagt at det er det du fejler, men så har du da et bud ;)
Endnu en af døgnets flaner, rendt fra bog og nål..

#3 BurberryGirl

BurberryGirl

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.698 Beskeder:

Skrevet 10 august 2010 - 23:02

Jeg er ikke læge så jeg kan ikke sige det er noget bestemt. Men jeg vil nævne at min veninde havde samme oplevelse i laaang tid og det var for lavt stofskifte. Det startede med fingre og hænder og blev så senere til fødderne også :)

Dermed ikke sagt at det er det du fejler, men så har du da et bud ;)

Hmm ok, havde ikke lige tænkt over om det kunne være stofskiftet... Jeg kan se, at vitaminmangel også kan give snurren på den måde... Må vel snakke med min læge (igen :rulle:)

#4 dr.juliet

dr.juliet

Erfaren

• Medlemmer
  • 209 Beskeder:

Skrevet 10 august 2010 - 23:42