Gå til indhold

Billede
- - - - -

Navneform og nutidsform....

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 consulten

consulten

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 8 Beskeder:

Skrevet 04 marts 2004 - 11:34

Kan I ikke give jeres skribenter et kursus i, hvorledes man benytter navneform og nutidform af verber??

Jeg ser gentagne gange "at kører", "han køre" o.lign. brug af verber i jeres ellers ganske udmærkede artikler. Prøv at indsætte verbet "cykle" istedet, hvis I er i tvivl om hvorvidt der skal "r" på eller ej.

Jeg håber, at I vil tage dette som konstruktiv kritik.

mvh. Lars

#2 havkatten2003

havkatten2003

Erfaren

• Medlemmer
  • 438 Beskeder:

Skrevet 04 marts 2004 - 17:13

Citat fra consulten
Kan I ikke give jeres skribenter et kursus i, hvorledes man benytter navneform og nutidform af verber??

Jeg ser gentagne gange "at kører", "han køre" o.lign. brug af verber i jeres ellers ganske udmærkede artikler. Prøv at indsætte verbet "cykle" istedet, hvis I er i tvivl om hvorvidt der skal "r" på eller ej.

mvh. Lars

:stoned:
Blå hvide er vi af hjerte.AGF

#3 jpu

jpu

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.818 Beskeder:

Skrevet 05 marts 2004 - 00:44

Citat fra consulten

mvh. Lars

Hej Lars,

Tak for din kritik.

Vi har som mål at levere en høj kvalitet, men som du siger er der for tit grammatiske fejl.

Da vi er frivilige skribenter, tror jeg ikke du skal regne med at vi kommer på kursus, men vi skal nok forsøge at anstrenge os noget mere.

Venlig hilsen

Jens Ulfkjær, Jubii F1
Praeterea censeo hafnium esse delendam

#4 Schumi-girl

Schumi-girl

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 902 Beskeder:

Skrevet 05 marts 2004 - 08:31

Do U think I care...pffft???
♪ RAMMSTEIN♪

#5 ferraribanditten

ferraribanditten

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 6 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2004 - 08:12

Hmm... Det burde være essensen i det der skrevet står - ikke et latterbrølsagtigt grynt over et evt. manglende "r".

Fuld respekt til folk der gidder bruge deres tid til at holde vores F1-viden up to date!

------------------------------------------------
Der er en vigtig ting i livet: Ferrari
Alt andet er bare fyld!

#6 BorisTheBullitdodger

BorisTheBullitdodger

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 37 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2004 - 10:42

Hmm... Det burde være essensen i det der skrevet står - ikke et latterbrølsagtigt grynt over et evt. manglende "r".

Fuld respekt til folk der gidder bruge deres tid til at holde vores F1-viden up to date!

Klart du er ligeglad....Du kan jo heller ikke stave!
Arguing on the internet is like running in the Speciel Olympics......Even if you win, you're still retarded.

#7 BorisTheBullitdodger

BorisTheBullitdodger

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 37 Beskeder:

Skrevet 07 marts 2004 - 10:45

Er også mega træt af folk der ikke gider stave korrekt. Det tager længere tid at læse et indlæg, når man skal gætte sig til hvad der står eller menes.
Arguing on the internet is like running in the Speciel Olympics......Even if you win, you're still retarded.