Gå til indhold

Billede
- - - - -

Sjove vendinger..

• Låst emne Emnet er låst
16 svar på dette emne

#1 Stjernesamleren

Stjernesamleren

Monster poster

• Medlemmer
  • 11.623 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 10:12

Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde tråden, men jeg har lige fået følgende sms "Gudinden har lige født en baby" (Indsæt selv navn, da hun ikke er herinde, vil jeg ikke skrive hendes navn og oplysninger på nettet)

Det første der gik gennem hovedet på mig ind var, hvor var det da godt det ikke var en teenager :-P

Har i andre fået sjove sms'er eller sagt, hørt noget sjovt som i gerne vil dele med os andre på sådan en grå trist søndag ?

Jeg forstår ikke brændte mandler - Så smid dem dog ud?! Jeg åbner jo heller ikke en butik med sovs der skiller, vel?!

Flagranker og nøglesnore sælges

#2 Daine

Daine

Dronningen af virkelig dårlige undskyldninger

• Medlemmer
  • 7.892 Beskeder:
  • LocationJyllands navle - men er ved at blive overtalt til at kravle nedefter

Skrevet 30 maj 2010 - 13:54

Jeg arbejder i butik, og vi pakker meget ind. Kunder siger så tit til os: "Det skal pakkes ind som gave" ... ja, hvad ellers??? :)

#3 shoebox

shoebox

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 55.943 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 13:56

Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde tråden, men jeg har lige fået følgende sms "Gudinden har lige født en baby" (Indsæt selv navn, da hun ikke er herinde, vil jeg ikke skrive hendes navn og oplysninger på nettet)

Det første der gik gennem hovedet på mig ind var, hvor var det da godt det ikke var en teenager :-P

Har i andre fået sjove sms'er eller sagt, hørt noget sjovt som i gerne vil dele med os andre på sådan en grå trist søndag ?

:lol: Bare tanken om at presse en teenager ud :tie:

Jeg skal lige i tænkeboks, for jeg ved at jeg har hørt sjove ting :lol:
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

#4 Phlox9

Phlox9

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.328 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 14:13

Jeg overhørte engang en lille, snakkesalig dreng i en bybus, der sagde til sin mor:

"Der er et bogstav, der hedder T, og der er noget kaffe, der hedder T"

:klap:
LEGO Minifigs:
Plus: interchangeable, unisex hairdos
Minus: clawlike hands are scary and potentially traumatizing
Plus: bodies can be incorporated into architecture
Minus: bad fashions

#5 shoebox

shoebox

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 55.943 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 14:16

MGP i går:

Here are the results from the Polish People of Poland :D

Ja, det var satme sjovt :lol:

#6 shoebox

shoebox

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 55.943 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 14:19

Øj ja, min nevø! Evig kilde til sjove sætninger :lol:

I påsken spurgte jeg ham om, hvad hun synes at lillebror som er inde i mors mave skal hedde? Svaret var så "Drenge på 3 år ved altså ikke hvad deres lillebror hedder" :D

Nej, okay Benjamin :D Det skal lige siges at han i øvrigt heller ikke mener at nogle af de navne, som min storebror og kone foreslår er gode nok for det skal være DRENGEnavne - dvs. ikke sådan nogle som voksne mænd hedder :lol:

#7 Faceless

Faceless

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.665 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 14:34

Min gamle kontaktlærer har en lille søn der kommer med de bedste guldkorn.

"Mor, man må ikke sige dum! Det hedder ægte irriterende!"
"Mor, må jeg gerne få noget pæresaft?" - "Nej, ikke lige nu." - "Men mor, det er det der får mig til at leve!"
"Mor, hvem er de to gamle?" - "Hvorfor synes du de er gamle?" - "Jamen, mor det er da fordi de har revner!"

Glæææder mig til mine to nevøer begynder at snakke rigtigt. :love:

"Does he have an accent? - Yeah, it's awesome, it's like half french, and half retarded."

Husk nu det gode humør, for helvede!

M♥M♥E♥M♥E♥ :wub:

#8 shoebox

shoebox

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 55.943 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 14:36

Min gamle kontaktlærer har en lille søn der kommer med de bedste guldkorn.

"Mor, man må ikke sige dum! Det hedder ægte irriterende!"
"Mor, må jeg gerne få noget pæresaft?" - "Nej, ikke lige nu." - "Men mor, det er det der får mig til at leve!"
"Mor, hvem er de to gamle?" - "Hvorfor synes du de er gamle?" - "Jamen, mor det er da fordi de har revner!"

Glæææder mig til mine to nevøer begynder at snakke rigtigt. :love:

Øj, jeg skal huske den med ægte irriterende :lol:

#9 Strawberry-DK

Strawberry-DK

Aktiv

• Medlemmer
  • 86 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 16:57

Jeg arbejder i en bager hvor vi har sådan en maskine der kan skære brød i skiver, og det er utroligt mange der beder om at få deres brød "skåret i stykker". Jeg får altid et billede i hovedet af et brød der er blevet fuldstændig massakreret af en kniv, fremfør et brød der er skåret i skiver xD
Hver gang der bliver bedt om at få et brød "skåret i stykker" får jeg sådan en lyst til at tage en kniv, skære lidt på må og få i brødet, aflevere det til kunden og sige "Vær så god! Et styks brød skåret i stykker :D".
Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.

#10 lynetmcqueen

lynetmcqueen

Aktiv

• Medlemmer
  • 99 Beskeder:

Skrevet 30 maj 2010 - 17:22

Jeg arbejder i en bager hvor vi har sådan en maskine der kan skære brød i skiver, og det er utroligt mange der beder om at få deres brød "skåret i stykker". Jeg får altid et billede i hovedet af et brød der er blevet fuldstændig massakreret af en kniv, fremfør et brød der er skåret i skiver xD
Hver gang der bliver bedt om at få et brød "skåret i stykker" får jeg sådan en lyst til at tage en kniv, skære lidt på må og få i brødet, aflevere det til kunden og sige "Vær så god! Et styks brød skåret i stykker :D".

høhø:klap::lol: dig vil jeg gerne købe brød af! :afro:
Man skal skynde sig langsomt:rocker: