Gå til indhold

Billede
- - - - -

HJÆLP!! min første fondant kage!

• Venligst log ind for at besvare
3 svar på dette emne

#1 ghita_christensen

ghita_christensen

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 39 Beskeder:

Skrevet 12 maj 2010 - 13:19

Hej alle Kage entusiaster

Jeg står overfor at skulle kreaer min aller første fondant kage, uhh er så spændt. Jeg tænker nærmest kun i kage lige pt.

Jeg har valgt at bage en chokoladelagkage med hindbær mouss/fromage men mangler en opskrift på en sådan hindbær mouss gerne med husblas i, så kagen ikke klasker sammen og så sk
al den smage dejligt friskt, så det ikke bliver alt for ulækkert med alt det søde.

Jeg mangler også en super opskrift på en smørcreme, til at betrække kagen med inden fondanten, men hvilken egner sig bedst?

Kom hid med alle jeres ideer :)

#2 VildMagi

VildMagi

Dark Passenger

• Medlemmer
  • 16.033 Beskeder:
  • LocationØnskeøen

Skrevet 12 maj 2010 - 17:08

Der er en hel tråd dedikeret til den slags bagning. Inkl. opskrifter osv. Den kan du jo prøve at kikke i: http://dindebat.dk/m...g-af-kager.html

women just really want to be rescued

7-9-13 :love:

Leder efter fremlejet lejlighed i KBH fra ca. 01.03.14 - gerne tidsbegrænset 3-6 mdr. :)

#3 Mifle

Mifle

Helgen

• Medlemmer
  • 8.292 Beskeder:

Skrevet 12 maj 2010 - 18:36

Hej alle Kage entusiaster

Jeg står overfor at skulle kreaer min aller første fondant kage, uhh er så spændt. Jeg tænker nærmest kun i kage lige pt.

Jeg har valgt at bage en chokoladelagkage med hindbær mouss/fromage men mangler en opskrift på en sådan hindbær mouss gerne med husblas i, så kagen ikke klasker sammen og så sk
al den smage dejligt friskt, så det ikke bliver alt for ulækkert med alt det søde.

Jeg mangler også en super opskrift på en smørcreme, til at betrække kagen med inden fondanten, men hvilken egner sig bedst?

Kom hid med alle jeres ideer :)

hindbærcreme ved jeg ikke, men jeg bruger kageportalens smørcreme. Den er ikke så vammel - det synes jeg nemlig nemt at smørcreme bliver :)

Kageportalen.dk

#4 misscrizzie

misscrizzie

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.183 Beskeder:

Skrevet 13 maj 2010 - 13:06

kagekonen.com har en super opskrift pa en laekker frisk hindbaermousse :banan:
:love: E august 2007 :love:
:love: N marts 2010 :love: