Gå til indhold

Billede
- - - - -

Gryderet med mørbrad opskrift

• Venligst log ind for at besvare
3 svar på dette emne

#1 Bitte_mus

Bitte_mus

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.072 Beskeder:

Skrevet 06 april 2010 - 15:24

Min mor har taget mørbrad op i dag og nu er jeg i gang med at finde en opskrift på forskellige hjemmesider, men jeg er usikker, men der er en ting jeg gerne vil have - gryderet med mørbrad, men ved bare ikke hvad det skal være.

Der må gerne være ternbacon, grønsager halløjsa og alt andet - har I en opskrift eller en opskrift fra en hjemmeside som I vil dele med mig og min mor? :)

#2 Solskin1984

Solskin1984

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.229 Beskeder:

Skrevet 06 april 2010 - 15:56

Denne har jeg laver lidt variende flere gange - hver gang med stor succes :)

Mørbradgryde m. ris - opskrift på Mørbradgryde m. ris
KOM OG KØB Opdateret 3. maj!

http://dindebat.dk/s...-salgstrad.html

#3 creative75

creative75

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.027 Beskeder:

Skrevet 06 april 2010 - 16:21

Vil anbefale denne af newyorkerbyheart

Newyorkerbyheart: marts 2008
Life is ours, we live it our way
- Metallica

#4 enellerandenpige

enellerandenpige

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.397 Beskeder:

Skrevet 06 april 2010 - 23:17

Jeg plejer at lave en variation af mørbradgryde. Skær mørbraden i tern. Brun 1-2 spsk paprika af, hæld et løg i tern i. Røre, røre. Hæld kødet i og brun det. Hæld 1-2 dåser hakket tomat i. Grøntsager ad libitum (gulerødder, pastinakker, porrer, peberfrugt, squash osv.) Hæld en 1/4 fløde i. Lidt salt og peber. Lad simre en times tid. Smag til med salt og peber. Skal den være rætti god hælder du en bakke cocktailpølser i efter 45. min. (Bacon kan også bruges). Bon appetit! Det kan stort set ikke gå galt - server med ris eller kartoffelmos.
Pt. bosiddende i USA.

Man kan aldrig vide, hvad bier tænker.

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.

- Peter Plys -