Gå til indhold

Billede
- - - - -

Rengøring af hus på ca 160 km2, pris og tid?

• Låst emne Emnet er låst
34 svar på dette emne

#1 DP10

DP10

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 9 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 20:23

..

Ændret af DP10, 19 april 2010 - 23:30.

#2 Eeyorenyk86

Eeyorenyk86

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.153 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 20:50

Dengang jeg gjorde rent (sort) fik jeg 120 i timen, så vidt jeg husker. Det var hos min tidligere chef. Ved ikke hvor stort deres hus præcist var, men en almindelig villa på to etager + en ret overkommelig kælder. Der skulle støvsuges, vaskes gulve/overflader, pudses spejle og tørres støv af hver uge. Det tog mig ca. 4 timer hver gang. :)

"We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous."

#3 humsebjørnen

humsebjørnen

Fortabt

• Medlemmer
  • 22.076 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 21:07

Det kommer nok mindst til at tage nogle måneder, og kunne snildt ende med at tage flere år. 160 kvadratkilometer er altså mere end Læsøs areal, så der skal fart på støvekosten.
Two British soldiers have been killed in Northern Ireland after a tree fell on their vehicle. Police suspect it was planted by the IRA.

#4 Mavser

Mavser

Semi-helgen

• Medlemmer
  • 7.630 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 21:22

Det kommer nok mindst til at tage nogle måneder, og kunne snildt ende med at tage flere år. 160 kvadratkilometer er altså mere end Læsøs areal, så der skal fart på støvekosten.

:lol: jeg tænkte det samme, da jeg læste overskriften :D

#5 DP10

DP10

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 9 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 21:25

LOL :lol:

Ja det er et større projekt end jeg lige regnede med :stoned:

#6 DP10

DP10

Grøn debattør

• Medlemmer
  • Pip
  • 9 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 21:30

Dengang jeg gjorde rent (sort) fik jeg 120 i timen, så vidt jeg husker. Det var hos min tidligere chef. Ved ikke hvor stort deres hus præcist var, men en almindelig villa på to etager + en ret overkommelig kælder. Der skulle støvsuges, vaskes gulve/overflader, pudses spejle og tørres støv af hver uge. Det tog mig ca. 4 timer hver gang. :)

Okay tak for det, det her er nok noget lignende.. måske lidt mindre :)

#7 Forhedehulehelvede

Forhedehulehelvede

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.583 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 21:32

Hvor lang tid vil det mon tage?

Der skal gøres ordentligt rent, og støvsuges + vaskes gulv..

Og hvad er "timeprisen" for den slags (sort?) ?

Jeg troede at det skulle være rent og ikke sort.
Citat Spottswoode: "Now suck my cock!"

#8 Ditze

Ditze

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.507 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 21:42

Altså jeg får 108kr i timen (m. skat) og jeg vil også skyde på 4-6 timer alt efter hvor meget der skal gøres og hvor kringlet det er..

Mille musen - 030712 :lun:

#9 soster.hanne

soster.hanne

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 35 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 21:48

1. gang vil du skulle bruge 4 til 5 timer, der efter er 3 timer ugentligt nok.+ hovedrengøring 2x årligt..Hvis du selv medbringer rengørings middel, det er det bedste, så får du de midler du helst vil bruge så er prisen 150, kr. i timen..Aftal en fast pris pr uge, så kan du selv bruge flere timer en uge og måske lidt mindre den næste..

#10 suz68

suz68

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 578 Beskeder:

Skrevet 28 marts 2010 - 22:02

Det er jo sindsyge priser for at gøre rent sort - det er mere end en almindelig arbejder får i timen og så sort - tosset at nogle virkelig vil betale det - eller er det fordi vi kommer fra det mørke Jylland??? Her er prisen for en rengøring omkring 75 kr. og det er rimeligt, 120 og 150 kr. altså helt ærlig, så ville jeg sku skifte job med det samme, så hermed opråb .... HVIS NOGEN SØGER RENGØRINGSHJÆLP OG VIL BETALE 150 KR. I TIMEN, SÅ SEND ENDELIG EN BESKED.... jeg kommer da flyvende.

Jeg ville helt klart bestille et rengøringsfirma og på den måde støtte de små selvstændige rundt omkring hvis der skal betales så mange penge!!!