Gå til indhold

Billede
- - - - -

Smæk i numsen

• Låst emne Emnet er låst
92 svar på dette emne

#1 MandKind

MandKind

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.002 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:29

Jeg har opdaget, at jeg tænder vildt på tanken om at smække en piges numse.. gøre den rød, varm og smuk.!

MEN.. jeg kan mærke en modstand i at slå pigen.. at give hende smæk..
  • Jeg vil gerne vide hvad andre finder tiltrækkende ved en rød varm numse :devil:
  • .. og om andre tænder på tanken, men alligevel oplever modstand ved at slå en piges numse..

#2 Love_Song

Love_Song

Erfaren

• Medlemmer
  • 268 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:32

Et klap i røven er fint nok.

Så længe han ikke begynder at sige underlige såkaldte 'frække' ting for så ville jeg nok bryde sammen af grin.
You live - You learn

#3 MandKind

MandKind

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.002 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:34

Et klap i røven er fint nok.

Så længe han ikke begynder at sige underlige såkaldte 'frække' ting for så ville jeg nok bryde sammen af grin.

:lol: .. okay.. så ikke noget med "...er du så artig en anden gang?" :lol:

#4 Love_Song

Love_Song

Erfaren

• Medlemmer
  • 268 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:36

:lol: .. okay.. så ikke noget med "...er du så artig en anden gang?" :lol:

Jeg ville have svært ved at holde masken :blush:
You live - You learn

#5 Køligt

Køligt

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.474 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:36

Jeg har hørt flere mænd jeg kender fra SM miljøet snakke om at de i starten havde svært ved at give smæk, fordi de var opdraget til at man ikke slår på kvinder

de har fortalt at de havde det lidt underligt med det i starten, selvom de vidste at pigen var med på den, så kørte den der i baggrunden med at man ikke slår på kvinder

#6 MandKind

MandKind

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.002 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:38

Jeg ville have svært ved at holde masken :blush:

det forstår jeg måske godt.. men ville du tænde på at han slog din numse lidt rød og varm.? Hvad ville det give dig, at han gjorde det netop det?

#7 MandKind

MandKind

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.002 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:40

Jeg har hørt flere mænd jeg kender fra SM miljøet snakke om at de i starten havde svært ved at give smæk, fordi de var opdraget til at man ikke slår på kvinder

de har fortalt at de havde det lidt underligt med det i starten, selvom de vidste at pigen var med på den, så kørte den der i baggrunden med at man ikke slår på kvinder

Jeg tænker også at det er et "sundt" reaktionsmønster at være tilbageholdende med at slå.. men her taler vi jo om en sex leg og jeg forstår derfor ikke hvorfor samme modstand gør sig gældende.. i andre situationer har jeg langt lettere ved at give los.

#8 MandKind

MandKind

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.002 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:44

Jeg ville nok bide madrassen op og kravle derned, hvis han med læspende stemme hvislede: "Du har været en ssssslem tøsss. Nu skal du have ssssmæk og sssspankes."

Men lækre nyde-lyde og nogle gode klask der starter med nogle små og tager lidt til i styrke: Ja tak, da.

:klap: sssså kan du lære det ssssslemme uartige tøsss.. :klap:

Du taler om at starte blødt og stille ud.. for så at øge styrken.. hvis du ikke har rollespillet med som ovenfor sssslemme og fæle tilfælde - får pigen så det samme ud af at få nogle "gode klask" i numsen?

#9 Aquadorable

Aquadorable

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.739 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:52

Han skal absolut ikke slå mig i røven. Det er et af de største turn off for mig. Jeg kan slet, slet ikke have med det at gøre.

Leder efter værelse eller 1-værelses i København eller omegn fra juni. Hilfe!

#10 Køligt

Køligt

Håbløs

• Medlemmer
  • 17.474 Beskeder:

Skrevet 19 januar 2010 - 19:54

Jeg tænker også at det er et "sundt" reaktionsmønster at være tilbageholdende med at slå.. men her taler vi jo om en sex leg og jeg forstår derfor ikke hvorfor samme modstand gør sig gældende.. i andre situationer har jeg langt lettere ved at give los.

fordi det stadig kan spille lidt i baghovedet hvis man har hørt det hele sit liv

har hørt fra flere at man bare skal slå sig ud af det, jo flere smæk man uddeler, jo mindre fylder det, så bare sæt igang;)