Gå til indhold

Billede
- - - - -

Gallakjole - tilbehør - hjælp!

• Venligst log ind for at besvare
56 svar på dette emne

#1 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.748 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:23

Jeg er endnu en gang i krise.

Jeg skal til bal på Frederiksberg slot d. 21. og mangler endnu alt tilbehør til min kjole, hvilket jeg er ved at få stress over.

Og så spurgte min kæreste lige i dag, hvad jeg vil tage over skuldrene til kjolen, da jeg jo i bedste Emma Gad stil skal kunne dække mig til - åbenbart.

Jeg kan bare ikke overskue, hvad der kan passe til kjolen. Et sjal er for langt fra mit græsk gudinde-udgangspunkt, synes jeg, og det er jo ikke lige noget man bare kan smide en cropped jakke til.

Der er kun en uge til og jeg er hverken rig på tid eller penge. - Hvad skal jeg finde på?

Til jer der ikke har set kjolen ser den således ud - oneshoulder i champagnefarvet med ret dyb ryg. Den er ikke syet ind på billederne endnu (+ jeg har bare tæer), så det er derfor den sidder lidt kejtet.

Gemt billede

Gemt billede

Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

#2 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.748 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:26

Jeg overvejer lidt en fake-pels stola, selvom det er lidt imod mine principper.

Der er bare ikke noget, der passer til. Ved ikke en gang om de dækker nok.

Gemt billede

Gemt billede

#3 Louise

Louise

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.485 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:31

Ingen idéer, - men må bare lige sige, at den kjole er smuk :love: !

*Louise, - der egentlig tror, at en pelsstola ville være fin til.

:love: November 2007 :love: !
:love: September 2010 :love: !
:love: Juni 2014 :love: !

:lun: Nu ved jeg, hvad lykke og kærlighed er :lun: !

#4 Manja

Manja

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.269 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:32

Jeg ville holde mig fra den fake pels. Den slags ser helt vildt billigt ud i 99,9% af tilfældene, og er meget svær at få til at passe til en pige i 20´erne. Der går nemt mormor i den... og det ser nemt en anelse sært ud med en pelsstola indendørs, hvis I skal være det.
Selvom jeg normalt er fortaler for at være overdressed, synes jeg det bliver for meget med pelsstola og gudindekjole? Men det kommer vel også an på anledningen.

Jeg ville gå efter et sjal. Måske lysegråt? Men det kommer an på hvilke sko og hvilken taske, du går efter.
Debating online is like competing in the handicap olympics - even if you win, you´re still retarded.

#5 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.748 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:35

Jeg ville holde mig fra den fake pels. Den slags ser helt vildt billigt ud i 99,9% af tilfældene, og er meget svær at få til at passe til en pige i 20´erne. Der går nemt mormor i den... og det ser nemt en anelse sært ud med en pelsstola indendørs, hvis I skal være det.
Selvom jeg normalt er fortaler for at være overdressed, synes jeg det bliver for meget med pelsstola og gudindekjole? Men det kommer vel også an på anledningen.

Jeg ville gå efter et sjal. Måske lysegråt? Men det kommer an på hvilke sko og hvilken taske, du går efter.

Kan du linke til noget sjal-værk der kunne fungere til? Jeg kan kun tænke pashminatørklæder og jeg kan ikke rigtig se det for mig. Og synes heller ikke pelsstolaen er optimal, men ellers er jeg lost.

#6 Manja

Manja

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.269 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:39

Kan du linke til noget sjal-værk der kunne fungere til? Jeg kan kun tænke pashminatørklæder og jeg kan ikke rigtig se det for mig. Og synes heller ikke pelsstolaen er optimal, men ellers er jeg lost.

Jeg tror faktisk et pashmina ville være fint? Jeg kan ellers kun forestille mig et i silke/organza/andet "fint stof", og min mening ville netop være at dresse det lidt ned, så det ville ikke fungere.

Men et lysegråt pashmina synes jeg er neutralt nok til at kunne fungere. Og som en bonus, kan du bruge det som halstørklæde til daglig bagefter...:P
Debating online is like competing in the handicap olympics - even if you win, you´re still retarded.

#7 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.748 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:45

Jeg tror det bliver for gråt, når nu kjolen ikke er helt hvid i sig selv. :gruble:
Gider bare ikke ende utilfreds ligesom sidst jeg var til galla og alt tilbehøret var last minute-beslutninger.

Hm. A've'det'ik'.

Muligt tilbehør:

Clutch:
Gemt billede

Sko:
Gemt billede
- Men det bliver nok ikke disse, grundet min kærestes ikke-ret-høje højde.

Gemt billede
- De bagerste sko på dette billede med brede elastikbånd.

#8 Louise

Louise

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.485 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:50

Jeg tror det bliver for gråt, når nu kjolen ikke er helt hvid i sig selv. :gruble:
Gider bare ikke ende utilfreds ligesom sidst jeg var til galla og alt tilbehøret var last minute-beslutninger.

Hm. A've'det'ik'.

Muligt tilbehør:

Clutch:
Gemt billede

Sko:
Gemt billede

Gemt billede

Ej, - da ikke sådan nogle "grove" sko til sådan en fiiin kjole :8:! Jeg synes, der skal nogle fine "lette" stiletter til :D .

*Louise.

:love: November 2007 :love: !
:love: September 2010 :love: !
:love: Juni 2014 :love: !

:lun: Nu ved jeg, hvad lykke og kærlighed er :lun: !

#9 Manja

Manja

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.269 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 19:50

Hm. A've'det'ik'.

Muligt tilbehør:

Clutch:
Gemt billede

Sko:
Gemt billede

Gemt billede

Er kjolen ikke hvid? :gruble:

Ih, prada-clutchen og primark-skoene kunne også være gode, og så med et sort sjal af en art!

#10 POCKETKITTEN

POCKETKITTEN

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.748 Beskeder:

Skrevet 12 november 2009 - 20:55

Nu vil jeg gerne have gladiatorheels på, for jeg synes generelt at små guld og sølvstiletter er halvgrimme og helkedelige.

Men vil kigge efter et tyndere sjal. :) Regner godt nok med at skulle have løst hår, men kan måske godt finde på noget med guldbånd alligevel.