Gå til indhold

Billede
- - - - -

MD-scanning i Svendborg

• Låst emne Emnet er låst
3 svar på dette emne

#1 Kamilla86

Kamilla86

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.900 Beskeder:

Skrevet 23 oktober 2009 - 08:54

Hej.

Kort og godt, hvor mange har oplevet man godt må få kønnet at vide ved MD-scanning i Svendborg? Min mand og jeg er ret spændte på hvad der gemmer sig derinde og så er det jeg spørger jer om jeres oplevelser på svangreklinikken i Svendborg.

Jeg skal til MD i dag, så måske lidt sent at spørge :engel:

Kamilla
:love:Astrid 250210

:love:

#2 Charmander

Charmander

Mig slipper I aldrig af med ...

• Medlemmer
  • 10.616 Beskeder:

Skrevet 23 oktober 2009 - 09:02

De vil gerne kigge efter køn :-D

Da jeg var til MD lå babyen med krydset ben og ville ingenting.

Da vi sad og så grafer - kom jeg i tanke om at vi ikke havde sagt at vi gerne ville have billede, så scanningsdamen var så at sige at jeg kunne ligge mig der op igen så vi kunne få et billede og så valgte hun lige igen at kigge efter køn.

Jeg syntes efter at de har fået svangerklinikken så er der kommet meget mere ro på det hele og det virker også som de har bedre tid nu - end før da man sad sammen med alle de syge.

#3 Kamilla86

Kamilla86

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.900 Beskeder:

Skrevet 23 oktober 2009 - 09:14

De vil gerne kigge efter køn :-D

Da jeg var til MD lå babyen med krydset ben og ville ingenting.

Da vi sad og så grafer - kom jeg i tanke om at vi ikke havde sagt at vi gerne ville have billede, så scanningsdamen var så at sige at jeg kunne ligge mig der op igen så vi kunne få et billede og så valgte hun lige igen at kigge efter køn.

Jeg syntes efter at de har fået svangerklinikken så er der kommet meget mere ro på det hele og det virker også som de har bedre tid nu - end før da man sad sammen med alle de syge.

tusind tak for svar..

jeg sys også det virker rigtig roligt derovre, så er rigtig glad for de gir sig go tid. :) jeg håber ik vores krydser ben :lol:
:love:Astrid 250210

:love:

#4 Blaesbjerg

Blaesbjerg

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 14.631 Beskeder:

Skrevet 23 oktober 2009 - 10:09

Held og lykke med MD scanningen, håber at den ikke vil krydse benene :-P

:lun: L 05.05.10 :lun:

:lun: Ruger på en lækker oktober baby  :lun: