Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvorfor er nogle mænd bare så vattede?

• Låst emne Emnet er låst
114 svar på dette emne

#1 Ann.Onym

Ann.Onym

Aktiv

• Medlemmer
  • 51 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 13:33

Jeg mødte en fyr torsdag. Han var fræk og pågående på den fede måde, så vi aftalte at mødes igen fredag.
Over sms blev mødestedet flyttet fra "i byen" til hjemme hos mig :slem:

Han ankom en times tid senere end aftalt. Vi fik et par øl, imens vi snakkede og kyssede lidt. Han sagde flere gange at han kunne lide at snakke med mig
Efter noget tid, blev vi enige om at gå op i mit soveværelse... :ivrig: :devil:

Da vi senere gik ned (han skulle ryge) var han klart interesseret i at mødes igen.

Vi tog en tur mere (:slem:) og han endte med at overnatte.

Næste morgen, kyssede vi lidt og nussede. Han skulle flytte en bil for en ven og tog afsted - "jeg ringer -vi ses"

Søndag aften skrev jeg så og spurgte om han havde haft en god weekend - intet svar :rulle:

Imod alle odds, mødte jeg ham tilfældigt ved bageren i morges - Han ville ikke engang se på mig og da slet ikke hilse eller noget?!?

Hvorfor dog??? :forvirret:
Hvad pokker har jeg gjort? :sur:

Hvorfor er det, at mænd har så svært ved at skrive en skide sms: Sorry babe, det var hyggeligt, men jeg er ikke interesseret i mere.
Så ville vi sq da vide hvor vi står. Istedet for at man skal gå og afvente "mon han skriver?"

Og så konceptet med ikke at kunne hilse på dem man har knaldet - hvad sker der for det?

Synes det er pissefrustrerende og vil sq gerne vide hvorfor I gør det gang på gang?

#2 Ydun

Ydun

Kaffe er stærkt undervurderet!

• Medlemmer
  • 46.030 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 14:14

Der findes bare nogle idioter. Sådan er det ind imellem. Men det er nu ikke kun mænd, der laver den der.

Mennesker er bare ikke altid lige gode til det der med at sige sandheden.
.

I've got soul, but I'm not a soldier

I need a superhero lover

#3 Kenils

Kenils

Erfaren

• Medlemmer
  • 359 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 14:16

Hvis han havde gjort det du skriver, så havde du vel bare skrevet et klage-indlæg over at han "kun" smed en sms.....

#4 Modesty

Modesty

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.557 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 14:19

Hvis han havde gjort det du skriver, så havde du vel bare skrevet et klage-indlæg over at han "kun" smed en sms.....

Er det dét I tænker, når I opfører Jer sådan?
Man må aldrig blande politik ind i danskhed.

Citat: Pia Kjærsgård.
Cokey er ikke særligt god til dam.

#5 Kenils

Kenils

Erfaren

• Medlemmer
  • 359 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 14:22

nøh..... Eller, jeg kan jo ikke svare hvad han har tænkt. Jeg ville naturligvis have ordnet det på en sober måde..... Men min pointe er, at nærmest lige meget hvad han gjorde, ville det ende med at Ann.Onym ville skrive et klage-indlæg....

#6 Modesty

Modesty

Opgivet

• Medlemmer
  • 18.557 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 14:24

nøh..... Eller, jeg kan jo ikke svare hvad han har tænkt. Jeg ville naturligvis have ordnet det på en sober måde..... Men min pointe er, at nærmest lige meget hvad han gjorde, ville det ende med at Ann.Onym ville skrive et klage-indlæg....

Det ved jeg nu ikke. Efter sex én gang, er en sms vel fint. Flere gange sex og flere dates, så er det vel pænest at ringe, som et minimum. Fuldedruksex fordrer ikke nogen efterfølgende kontakt. Efter en date kan man som minimum skrive nej tak pr. sms, hvis man ikke er interesseret og den anden er.

Det er mine minimumsregler.
Man må aldrig blande politik ind i danskhed.

Citat: Pia Kjærsgård.
Cokey er ikke særligt god til dam.

#7 kier82

kier82

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.555 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 14:55

Det ved jeg nu ikke. Efter sex én gang, er en sms vel fint. Flere gange sex og flere dates, så er det vel pænest at ringe, som et minimum. Fuldedruksex fordrer ikke nogen efterfølgende kontakt. Efter en date kan man som minimum skrive nej tak pr. sms, hvis man ikke er interesseret og den anden er.

Er helt enige i dine regler, andet er bare barnligt.
Throwing in the towel doesn’t always mean that you’re weak. It just means that you are strong enough to let go and allow God to take over.

Hvil i fred, min lille skat, mor elsker dig :trist:

#8 plattapuss

plattapuss

Den rene engel

• Medlemmer
  • 40.628 Beskeder:
  • LocationHorsens

Skrevet 19 oktober 2009 - 15:01

Lyder ganske fornuftigt for mig det der

Rigtige mænd laver rødhårede babyer :D

Zune 4. november 2009 :love: :love:

#9 tuvn

tuvn

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 560 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 16:09

karma is a bitch!!!

#10 Bitte_mus

Bitte_mus

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.072 Beskeder:

Skrevet 19 oktober 2009 - 16:45

Jeg synes, det er en dårlig stil af ham - han må på en eller anden måde have signaleret noget til hende (TS), siden hun gerne ville vide, hvor de stod.

Der er ikke så meget at sige, men nogle mænd er nogle vatpikke!!