Gå til indhold

Billede
- - - - -

Legepladser i Odense

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 lisa_simpson

lisa_simpson

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.541 Beskeder:

Skrevet 17 oktober 2009 - 19:42

Odense Kommune har udgivet et kort over byens legepladser. Efter sigende skulle der findes en musiklegeplads, en vand- og fiskelegeplads, en geometrisk legeplads, en elektronisk legeplads og en blomster- og sanse legeplads.

Musiklegepladsen har jeg fundet og afprøvet sammen med sønnike, og det var en fin fin oplevelse, og dejligt med en legeplads der ikke ligner alle de andre med vippe/rutchebane/gynge o.s.v

Men hvor gemmer de andre "specielle" legepladser sig? Jeg kan ikke finde det beskrevet på udgivelsen, eller på kommunens hjemmeside.
Når man hører hovslag skal man ikke lede efter en zebra.

#2 navnet.er.bond

navnet.er.bond

Erfaren

• Medlemmer
  • 258 Beskeder:

Skrevet 17 oktober 2009 - 20:01

Hmm der ligger en legeplads ved Rosengårdsskolen (eller er det en børnehave :gruble:) med nogle legeredskaber hvor man skal trykke på tingene. Kunne være det var den elektroniske?
:lun:

#3 natsvaermer

natsvaermer

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.656 Beskeder:

Skrevet 17 oktober 2009 - 20:05

Odense Kommune har udgivet et kort over byens legepladser. Efter sigende skulle der findes en musiklegeplads, en vand- og fiskelegeplads, en geometrisk legeplads, en elektronisk legeplads og en blomster- og sanse legeplads.

Musiklegepladsen har jeg fundet og afprøvet sammen med sønnike, og det var en fin fin oplevelse, og dejligt med en legeplads der ikke ligner alle de andre med vippe/rutchebane/gynge o.s.v

Men hvor gemmer de andre "specielle" legepladser sig? Jeg kan ikke finde det beskrevet på udgivelsen, eller på kommunens hjemmeside.

Kan det være i Munke mose:gruble: der er i hvert fald noget, der kan ligne.

Hvor ligger musiklegepladsen henne?

Just because it burns doesn’t mean you’re gonna die you’ve gotta get up and try

#4 navnet.er.bond

navnet.er.bond

Erfaren

• Medlemmer
  • 258 Beskeder:

Skrevet 17 oktober 2009 - 20:05

Du kan se et link her Besøg på Rosengårdskolen
:lun:

#5 lisa_simpson

lisa_simpson

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.541 Beskeder:

Skrevet 17 oktober 2009 - 20:17

Kan det være i Munke mose:gruble: der er i hvert fald noget, der kan ligne.

Hvor ligger musiklegepladsen henne?

Den ligger i Højby. Man parkerer ved højbyvej 5, og går så 5-10 af en grussti. Den ligger ret isoleret, hvilket jeg synes er helt perfekt, for så kunne sønnike (15 mdr) selv tulle lidt rundt uden at jeg behøvede at bekymre mig om trafik, og jeg kunne ligge på en sansegynge imens:P

#6 natsvaermer

natsvaermer

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.656 Beskeder:

Skrevet 17 oktober 2009 - 20:17

Den ligger i Højby. Man parkerer ved højbyvej 5, og går så 5-10 af en grussti. Den ligger ret isoleret, hvilket jeg synes er helt perfekt, for så kunne sønnike (15 mdr) selv tulle lidt rundt uden at jeg behøvede at bekymre mig om trafik, og jeg kunne ligge på en sansegynge imens:P

Tak skal du ha:)

Den må vi ud og kigge på en dags tid.

Just because it burns doesn’t mean you’re gonna die you’ve gotta get up and try

#7 lisa_simpson

lisa_simpson

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.541 Beskeder:

Skrevet 17 oktober 2009 - 20:18

Du kan se et link her Besøg på Rosengårdskolen

Ok - det ligner noget der er mere egnet til skolebørn:) Men tak, så behøver jeg ikke lede mere efter den.