Gå til indhold

Billede
- - - - -

Desigual tøj

• Låst emne Emnet er låst
10 svar på dette emne

#1 u9kQ

u9kQ

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.836 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 00:03

Kender I Desigual streetwear?
Jeg er VILD med tøjet, men synes ikke de har det ret mange steder.

Ved I hvor man kan få det henne i Århus, eller bare i Jylland?

Jeg har pushet det halve af collektionen i Veri Centret, men jeg vil gerne have mere - altså også bare fremover...

Obey your Master!

#2 u9kQ

u9kQ

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.836 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 00:31

Tak ska du ha

Det ligner sommerkollektionen det de viser på dit link og det er slet ikke det samme som de har hjemme ude i Veri. Det er så også vinter de har nu. Rigtig seje mix...Men det koster faktisk også lidt, synes jeg.

Nå, men tak - sejt du kunne finde noget.:gogo:

Obey your Master!

#3 missepiv

missepiv

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.438 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 11:23

Der er en der har en del på Trendsales. Noget af det er super fedt, har selv et par ting derfra...Men str. er svære at finde ud af synes jeg, har lige købt en skjortebluse i en medium og den er total stram til mig, jeg er normal en 34 ..Så hvis du skal købe den vej, er du nød til at have få nogle mål
:Jeg skal lige bede dig om at fjerne din signatur, da du indirekte henviser til en side udenfor Jubii, hvilket ikke er tilladt ifølge debattens retningslinier

#4 u9kQ

u9kQ

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.836 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 13:16

Det er fysiske butikker jeg er interesseret i.

Den jeg har handlet i, er slet ikke på listen og de har da ellers en del - og det de har er mega fedt.

Trendsales, er det ikke brugt tøj? Kan jeg ikke med...

Obey your Master!

#5 missepiv

missepiv

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.438 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 13:17

Det er fysiske butikker jeg er interesseret i.

Den jeg har handlet i, er slet ikke på listen og de har da ellers en del - og det de har er mega fedt.

Trendsales, er det ikke brugt tøj? Kan jeg ikke med...

Nej det er ikke brugt det tøj på Trendsales. altså i dette mærke..
:Jeg skal lige bede dig om at fjerne din signatur, da du indirekte henviser til en side udenfor Jubii, hvilket ikke er tilladt ifølge debattens retningslinier

#6 u9kQ

u9kQ

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.836 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 13:19

Nå ok, jeg kender ikke trendsales, som sagt eftersøger jeg fysiske butikker.

Obey your Master!

#7 shoppinggirlen

shoppinggirlen

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.531 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 14:43

Jeg er ved at være træt af det. Syntes der er for mange der render rundt i det og for mange butikker der har det nu. I Århus har bla. Format, Skanderborg Marmelukken, Frujacobsen.dk, Karen Klarbæk Silkeborg,
Men ellers sikkert også en masse netshops, hvor du kan hygge dig med at afprøve tøjet hjemme hos dig selv i stedet for i et trangt prøverum.

#8 Dragedukke

Dragedukke

Queen of all

• Medlemmer
  • 2.524 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 16:57

Du kan købe det i No 50 i Hobro og i Rikke Vangaard i TH Nielsensgade i Herning :)

Jeg er selv ret vild med det, det er lidt dyrt syntes jeg dog.

#9 u9kQ

u9kQ

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.836 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 18:06

Jeg er ved at være træt af det. Syntes der er for mange der render rundt i det og for mange butikker der har det nu. I Århus har bla. Format, Skanderborg Marmelukken, Frujacobsen.dk, Karen Klarbæk Silkeborg,
Men ellers sikkert også en masse netshops, hvor du kan hygge dig med at afprøve tøjet hjemme hos dig selv i stedet for i et trangt prøverum.

Du nævner jo kun 1 butik i Århus, men kom gerne med dem alle, for jeg kan ikke finde dem og jeg kender ingen der kender mærket. Hvilken by kommer du i, hvor "alle render i det"?
Jeg synes selv det er lige et hak for vildt til hverdag, så jeg ser aldrig nogen i det.

Jeg gider ikke netbutikker, det siger mig absolut intet.

Obey your Master!

#10 Soffy_Doll

Soffy_Doll

Erfaren

• Medlemmer
  • 143 Beskeder:

Skrevet 23 september 2009 - 19:38

Jeg mener at have set det i "Sophie" i Rosensgade i Århus.