Gå til indhold

Billede
- - - - -

Bilkas pålægsmand

• Låst emne Emnet er låst
12 svar på dette emne

#1 L--Pigen

L--Pigen

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.629 Beskeder:

Skrevet 19 juli 2009 - 18:02

Manden fylder snart år og det skal jo fejres, men da vi lige har holdt baredåb gider vi ikke det vild derfor tænker jeg på at bestille pålægmænd fra bilka.
Men hvordan er de i kvaliteten og passer det med at der er til ca 6-8 personer i såadan en?
Jeg vil helst ikke have for lidt mad men vil heller ikke have al for meget efter dåben smed vi det halve ud og det syndes jeg er spild.

:lun: Lukas 23.09.2007:lun:
:lun: Luna 23.03.2009:lun:

#2 L--Pigen

L--Pigen

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.629 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 08:03

op

#3 vibbsen

vibbsen

Heltidsposter

• Medlemmer
  • 9.857 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 08:17

Manden fylder snart år og det skal jo fejres, men da vi lige har holdt baredåb gider vi ikke det vild derfor tænker jeg på at bestille pålægmænd fra bilka.
Men hvordan er de i kvaliteten og passer det med at der er til ca 6-8 personer i såadan en?
Jeg vil helst ikke have for lidt mad men vil heller ikke have al for meget efter dåben smed vi det halve ud og det syndes jeg er spild.

Hvorfor ikke hellere gå til den lokale slagter og købe noget ordentlig frisk pålæg som ikke har været vacuumpakket og alt muligt. Du kan antagelig også få dem til at anrette det til dig.

Jeg tror faktisk ikke det behøver at være så meget dyrere. Men til gengæld så så du pålæg af en langt bedre kvalitet.

Så er du også sikker på at der er nok eftersom du hos slagteren kan sige "Jeg skal have pålæg tïl så og så mange" og så får du det.

seriously, you wanna poke Mamma Bear now ? That seems like a good idea

Emma - Mors lille guldklump

#4 Ydrk

Ydrk

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.352 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 08:24

Jeg kender ikke bilkas pålægskagemænd, men har ikke endnu oplevet at blive skuffet over en pålægskagemand, måske fordi jeg er et madører :D

Men de sidste par gange har jeg selv lavet dem, franskbrødsdej, flad godt ud på bagepladen, bage bage, og dele over i 2, altså på den flade led, så du får 2 bageplader fuld , så er den klar til pynt.

Mirakel vip smørers ud, dækkes med salat blade, og så smider jeg det pålæg på jeg har valgt, i striber, det ser ganske fint ud, og smager godt, og ikke mindst, har det været billigere end de købte.

Det kan bla være
æg og rejer
Leverpostej med agurk
Hamburgerryg med italiensk
Rullepølse med løgringe og sky
Roastbeef med remulade og ristet løg, eller peberrodssalat.
Spegepølse med remulade og ristede løg

Til sidst drysser jeg gerne karse på rækkerne, det ser flot ud .

Rigtig god fødselsdag ;)

Husk !

Står du i lort til halsen, så skal du ikke bøje nakken, men rette ryggen !

#5 mussepige76

mussepige76

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 879 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 08:34

Jeg har faktisk kun hørt godt om Bilkas pålægsmand, og dem jeg har set ser fine og tiltalende ud.
(Har aldrig smagt dem da jeg ikke er til smørrebrød overhovedet, men for dem der kan lide det ser de altså fine ud!)
Prøv at spørge i din lokale Bilka hvor mange personer der reelt er til... De ved sikkert hvor mange den reelt holder til.

- Mussepige

Fordi jeg kan :D

T '99
F '01

#6 L--Pigen

L--Pigen

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.629 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 08:40

Jeg kender ikke bilkas pålægskagemænd, men har ikke endnu oplevet at blive skuffet over en pålægskagemand, måske fordi jeg er et madører :D

Men de sidste par gange har jeg selv lavet dem, franskbrødsdej, flad godt ud på bagepladen, bage bage, og dele over i 2, altså på den flade led, så du får 2 bageplader fuld , så er den klar til pynt.

Mirakel vip smørers ud, dækkes med salat blade, og så smider jeg det pålæg på jeg har valgt, i striber, det ser ganske fint ud, og smager godt, og ikke mindst, har det været billigere end de købte.

Det kan bla være
æg og rejer
Leverpostej med agurk
Hamburgerryg med italiensk
Rullepølse med løgringe og sky
Roastbeef med remulade og ristet løg, eller peberrodssalat.
Spegepølse med remulade og ristede løg

Til sidst drysser jeg gerne karse på rækkerne, det ser flot ud .

Rigtig god fødselsdag ;)

normalt ville jeg også lave den selv men jeg er alene med 2 små børn dagen før så jeg syndes ikke jeg har tid.

Slagter syndes jeg ikke er en mulighed da det eneste jeg kender her i byen tager mindst ½ gang mere for deres vare end andre steder også gode er deres vare heller ikke.

#7 Ydrk

Ydrk

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.352 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 08:43

normalt ville jeg også lave den selv men jeg er alene med 2 små børn dagen før så jeg syndes ikke jeg har tid.

Slagter syndes jeg ikke er en mulighed da det eneste jeg kender her i byen tager mindst ½ gang mere for deres vare end andre steder også gode er deres vare heller ikke.

Jeg køber nu heller ikke slagterpålæg må jeg indrømme :o men noget vaccumpakket er også godt, synes jeg ihvertfald.

Men kan godt se det kan blive knebent med tid, så jeg synes da bare du skal bestille, er du i tvivl omkring str. så bestil en tak størrere, så er du på den sikre side, og har måske også til madpakken dagen efter ;)

Husk !

Står du i lort til halsen, så skal du ikke bøje nakken, men rette ryggen !

#8 artem666

artem666

Diktator

• Medlemmer
  • 26.633 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 14:06

Jeg har kun prøvet pålægsmand fra en slagter et par gange, og synes det har været godt begge gange.
Jeg gav selv 300 kr for en for et par år siden til 10-12 personer, hvilket jeg synes er vildt billigt, og der var rigelig med mad, men jeg havde så også købt høns i tarteletter over i.

#9 shoegal30

shoegal30

Fast Inventar

• Medlemmer
  • 591 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 18:30

nogen der ligger inde med et billede af en såkaldt pålægsmand????Har aldrig set det og må indrømme jeg har svært ved at forestille det ;)

#10 ujakob

ujakob

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.431 Beskeder:

Skrevet 20 juli 2009 - 18:42

:ivrig:

Vedhæftet fil(er)

• Vedhæftet fil  Pmand.JPG   77,25KB   130 Antal downloads

Ja, jeg er en Dogmebrøster